Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00119923/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojemników służących do transportu próbek moczu i krwi oraz akcesoriów służących do pobierania próbek moczu i krwi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA ANTYDOPINGOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367498955
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 5a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-446
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.rynkowski@antydoping.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.antydoping.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6aacddc4-aeb9-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Parwna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojemników służących do transportu próbek moczu i krwi oraz akcesoriów służących do pobierania próbek moczu i krwi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aacddc4-aeb9-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063605/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojemników do transportu antydopingowych próbek moczu i krwi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ost./2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pojemników służących do transportu próbek moczu i krwi oraz akcesoriów do pobierania próbek moczu i krwi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ –Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141615-4 - Pojemniki na mocz
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141613-0 - Pojemniki na krew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
uzasadnienie prawne: jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisówW postępowaniu ofertę złożył Wykonawca:
Lockcon AG
Ringstrasse 15
9500 Wil
Szwajcaria
uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca złożył nie podpisana ofertę. Zgodnie z wymogiem art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464) „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”
Jest to oświadczenie woli i jako takie powinno zostać podpisane przez osoby uprawnione do dokonania tej czynności w imieniu wykonawcy. Nie podpisana oferta jest nieważna z mocy przepisów prawa, a błąd ten nie podlega naprawie (nie można uzupełnić nie podpisanej oferty).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.