eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleWykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1211 O Zwiastowice - Ucieszków w Gościęcinie - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1211 O Zwiastowice - Ucieszków w Gościęcinie - Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1211 O Zwiastowice - Ucieszków w Gościęcinie - Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62db7a18-dd68-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00049610/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1211 O Zwiastowice – Ucieszków w Gościęcinie – Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105783/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.40.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1211 O Zwiastowice – Ucieszków w miejscowości Gościęcin na długości 685 mb. Zadanie obejmuje także wykonanie niektórych elementów drogowych w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1212 O Gościęcin – Szonów na długości 51 mb oraz na drodze gminnej – 17 mb i polegać będzie na:
- wzmocnieniu konstrukcji jezdni wraz z wykonaniem nowej nawierzchni,
- przebudowie chodników,
- wymianie studzienek ściekowych i studni rewizyjnych.

Wykonanie prac w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1211 O w miejscowości Gościęcin obejmuje m.in.:
- Wytyczeniu obiektu.
- Frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni na głębokość do 4 cm.
- Rozebranie istniejących chodników (krawężnik obrzeże i kostka betonowa).
- Rozebranie istniejących studzienek ściekowych.
- Rozebranie istniejących studni rewizyjnych na kolektorze kanalizacji deszczowej.
- Wykonanie nowych studzienek ściekowych w miejscach, które zostaną określone po rozebraniu nawierzchni jezdni, podłączenie tych studzienek do istniejącego kolektora deszczowego.
- Wykonanie nowych studni rewizyjnych z kręgów betonowych.
- Ustawienie krawężnika drogowego i najazdowego na zjazdach.
- Ustawienie obrzeża chodnikowego.
- Wyrównanie istniejącej podbudowy pod chodnik kruszywem kamiennym niesortowanym 0/31,5 mm.
- Ułożenie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej (kostka z rozbiórki, ok. 10% kostki nowej na chodniku po prawej stronie : na chodniku po lewej stronie kostka nowa : w obrębie przejść dla pieszych ułożyć kostkę integracyjną koloru żółtego).
- Ułożeniu warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej na sfrezowanym odcinku jezdni.
- Wykonaniu wzmocnienia konstrukcji jezdni poprzez ułożenie siatki stalowej zatopionej w cienkim dywaniku na zimno typu slurry seal.
- Ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowej AC16W o grubości 5 cm.
- Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S o grubości 4 cm, szer. jezdni 6,0 – 7,0 m.
- Regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej, studni telefonicznych i wpustów po lewej stronie drogi.
- Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego.
- Ustawienie znaków pionowych.
- Ustawienie latarni ulicznych doświetlających przejścia dla pieszych.

Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.

Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
1) Dokumentację projektową sporządzoną przez: Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe „MI” Mirosław Sieja ul. Piłsudskiego 10B/1, 47-223 Kędzierzyn-Koźle;
2) PRZEDMIAR ROBÓT (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty);
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1. Wykonanie prac geodezyjnych;
2. Wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy;
3. Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i poinformowanie na piśmie właściwych służb o jej wprowadzeniu (w odpowiednim terminie);
4. Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót;
5. Dokonanie niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. z zarządcą drogi, nieruchomości) i koszty z tym związane, jeżeli są konieczne;
6. Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy;
7. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401);
8. W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela;
9. Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót;
10. Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy;
11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nie ujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.;
12. Przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie;
13. Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Jednostce organizacyjnej propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji;
14. Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób,
by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Jednostki organizacyjnej jak
i do osób trzecich;
15. Wykonawca winien zabezpieczyć Jednostkę organizacyjną przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia;
16. Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg;
17. Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Jednostce organizacyjnej wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Jednostce organizacyjnej oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód;
18. Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć na żądanie Jednostki organizacyjnej w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi;
19. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
20. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
21. Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych;
22. Zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych, podczas realizacji zadania, odpadów oraz zgłoszenie informacji o wytwarzanych odpadach do systemu BDO, a o sposobie ich zagospodarowania poinformować Jednostkę organizacyjną;
23. Zwrot kosztów pobranych od Jednostki organizacyjnej mediów (woda, energia elektryczna) jeżeli takowe wystąpią;
24. Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
25. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru końcowego robót;
26. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dostarczenie jej wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru końcowego robót;
27. Wykonanie kosztorysu powykonawczego w układzie elementów scalonych zgodnym
z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i przedstawienia wraz z ostatnią fakturą (końcową) po całkowitym wykonaniu zadania i podpisaniu bezusterkowego protokołu ostatecznego odbioru robót;
28. Przedstawienia wraz z fakturą częściową co najmniej zestawienia kosztowego wykonania robót w układzie elementów scalonych zgodnym z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
29. Oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu i dokonanie bezusterkowego odbioru przez Organ zarządzający ruchem co będzie podstawą do przeprowadzenia odbioru technicznego robót;
30. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2019r. poz. 1396 ze zm.) jeżeli wykonanie robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia tego wymaga.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1222020,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1638134,45 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.