eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa dzierżawy i serwisu drukarek wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego ("UMWŚ")



Ogłoszenie z dnia 2021-08-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dzierżawy i serwisu drukarek wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego („UMWŚ”)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/77 40 248

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpr@slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dzierżawy i serwisu drukarek wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego („UMWŚ”)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c42abc69-ef96-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005955/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.116 Usługa dzierżawy i serwisu drukarek wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego ("UMWŚ")

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132801

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Zgodnie z zapisami pkt. 13 Załącznika nr 1 do umowy nr 582/OR/2019 oraz ogłoszeniem o zamówieniu, Zamawiający przewidział udzielenie zamówień w zakresie określonym w punkcie XIX ppkt 4 SWZ (ZN-ZP.272.1.73.2018.PJ). W związku z niemalże pełnym wyczerpaniem kwoty przeznaczonej na zamówienie podstawowe i trwającym postepowaniem o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia przewidzianego w pkt. 13 Załącznika nr 1 do umowy nr 582/OR/2019. Zamówienie polegać będzie na dzierżawie i serwisie drukarek wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Wartość tego zamówienia jest mniejsza od 20% zamówienia podstawowego w ramach umowy nr 582/OR/2019 z dnia 04.03.2019 r. i wynosi 22 723,94 zł netto (27 950,44 zł brutto).

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZN-ZP.272.1.73.2018.PJ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WR-Z/14/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 22723,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy i serwisu drukarek wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego („UMWŚ”)

4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27950,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27950,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27950,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe “VECTOR” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340006074

7.3.3) Ulica: ul. Bielska 29

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27950,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.