Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00104636/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/W/NDM/4620-12/2021: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych celem wykonania remontu pomieszczeń na 3 piętrze budynku biurowego przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amwsinevia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/W/NDM/4620-12/2021: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych celem wykonania remontu pomieszczeń na 3 piętrze budynku biurowego przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03988157-dd6a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104636/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/W/NDM/4620-12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych celem wykonania remontu pomieszczeń na 3 piętrze budynku biurowego przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim.
Dostawa wraz z rozładunkiem bezpośrednio na budowie w uzgodnieniu telefonicznym z Kierownikiem budowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20924,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28543,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20924,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ZINO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242476720
7.3.3) Ulica: ul. WOLNOŚCI, nr 3
7.3.4) Miejscowość: ZĄBKI
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20924,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- SVA/U/4620-89/2024: Docieplenie budynków: nr 1 przy ul. Szkolnej 2 oraz nr 1 przy ul. 1 Maja 48 na terenie kompleksu wojskowego w Woli Uhruskiej; 22-230 Wola Uhruska
- SVA/U/4620-86/2024: Docieplenie budynku nr 22 i 23 na terenie kompl. wojsk. w m. Kołobrzeg
- SVA/U/4620-79/2024: Docieplenie budynku nr 27 i 64 na terenie kompl. wojsk. w m. Miedwie-Bielkowo
- SVA/U/4620-84/2024: Budowa instalacji c.o. w budynkach nr 97, 100, 101, 152, 190, 192 na terenie obiektu wojskowego przy ul. Zielonej 197 Gdynia - Babie Doły
- SVA/U/4620/81/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę instalacji centralnego ogrzewania wraz z pompą ciepła w bud. nr 11,16,38,39 na terenie kompl. wojsk. w m. Leźnica Wielka
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno do wykonywania nawierzchni drogowych i naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- "Dostawy materiałów budowlanych, znaków bhp i ppoż oraz znaków drogowych"
- Część 1 - Zakup materiałów budowlanych na potrzeby TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. Część 2 - Zakup materiałów metalowych na potrzeby TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów budowlanych oraz wyrobów meblarskich.
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.