Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101656/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Kościuszki 13 w Dukli na Przedszkole Gminne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11
1.5.2.) Miejscowość: Dukla
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-972191d6-b0fc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Kościuszki 13 w Dukli na Przedszkole Gminne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-972191d6-b0fc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OI.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Kościuszki 13 w Dukli na Przedszkole Gminne na działkach nr ewid. 192 i 240/1 w miejscowości Dukla
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej na Przedszkole Gminne.
Powierzchnia zabudowy - 795,56 m2
Powierzchnia całkowita po przebudowie - 755,35 m2
Powierzchnia użytkowa po przebudowie - 641,68 m2
Kubatura części przebudowanej - 2356,69 m3
4. Na poziomie parteru w istniejącej szatni projektuje się częściowe wyburzenie ścian głównie w celu wykonania otworów drzwiowych i przejść dla uzyskania wymaganej komunikacji pomiędzy poszczególnymi pomieszczeniami. Istniejące zbędne otwory drzwiowe i okienne oraz otwory w ścianach wewnętrznych konstrukcyjnych zamurować bloczkami PGS lub cegłą pełną na zaprawie cementowej. Ścianki działowe gr. 15 cm wykonać z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych EI 30 (w pomieszczeniach sanitarnych z płyt wodoodpornych) na ruszcie stalowym wypełnione wełną mineralną.
5. Wszystkie nowo powstałe na skutek wyburzeń otwory okienne i drzwiowe należy zasklepić dwuteownikami bądź belkami żelbetowymi docieplonymi od zewnątrz styrodurem grubości min. 10 cm.
6. Istniejące przewody wentylacyjne z cegły ceramicznej pełnej należy sprawdzić i udrożnić. W nowo powstałych salach zajęć wentylację o przekroju 24x17 cm wykonać z blachy nierdzewnej i wprowadzić do istniejących wolnych trzonów wentylacyjnych. W sanitariatach oraz w sali nr 7 wentylację typu „Z” wykonać w ścianie zewnętrznej.
7. W pomieszczeniach dydaktycznych nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 wykonać posadzki z linoleum zgrzewanego z warstwą korka. W pozostałych pomieszczeniach posadzki wykonać z płytek antypoślizgowych gres.
Drzwi zewnętrzne aluminiowe, drzwi wewnętrzne typowe płycinowe.
Instalacje sanitarne:
- instalacja zimnej i ciepłej wody wraz z osprzętem
- instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z osprzętem
- instalacja c.o. wraz z osprzętem wraz z osprzętem
- instalacja wentylacji mechanicznej wraz z osprzętem
Instalacje elektryczne:
- instalacja oświetlenia wraz z osprzętem
- instalacja oświetlenia awaryjnego wraz z osprzętem
- instalacja gniazd wtyczkowych wraz z osprzętem
- instalacja tablic rozdzielczych
- instalacja ochrony przed porażeniem
- instalacja ochrony przeciwprzepięciowa
- instalacja połączeń wyrównawczych
- wyłącznik pożarowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797019,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1117164,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797019,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DROZDBUD" Zakład Remontowo - Budowlany Tadeusz Drozd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840003021
7.3.4) Miejscowość: Rymanów Zdrój
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DROZDBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY DROZD TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
"DROZDBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY DROZD TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797019,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.