Og³oszenie z dnia 2023-03-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00114226/01 - Og³oszenie z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00116210/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi druku librett na potrzeby promocji Festiwalu Misteria Paschalia 2023 organizowanego przez KBF
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KRAKOWSKIE BIURO FESTIWALOWE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: KBF
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351210040
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: WYGRANA 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-311
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 354 25 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 354 25 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kbf.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://kbf.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://kbf.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi druku librett na potrzeby promocji Festiwalu Misteria Paschalia 2023 organizowanego przez KBF2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-464f3fe5-b42d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00149370
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00076806/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³ugi druku offsetowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00114226
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-10-2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 382000 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 14690,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk librett w nak³adzie ³±cznym 4510 szt, w formacie 148 x 420 mm, sk³adane do 148 x 210 mm, wg 6 projektów w ilo¶ciach odpowiednio: 900 szt., 900 szt., 770 szt., 770 szt., 400 szt, 770 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21244,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14883 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU OLEJNIK Piotr Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271026043
7.3.3) Ulica: E. Szwankowskiego
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-318
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
jakie przetargi wygra³a firma
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14883 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-27INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwy¿ek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesiêcy
- Wy³onienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleñ z obs³ugi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kszta³cenia na potrzeby bran¿ kluczowych UJ
- Dostawa i monta¿ mebli do Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. So³tysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Us³ug Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- ¦wiadczenie us³ugi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przegl±dów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem czê¶ci zamiennych dla KSS im. ¶w. Jana Paw³a II
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i us³ugi powi±zane, dotycz±ce czterech wydañ Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzier¿awa urz±dzeñ drukuj±cych oraz wdro¿enie i udzielenie licencji na system wydruku pod±¿aj±cego i system raport. i zarz±dzania urz±dzeñ. druk. wraz z serwisem oraz dostaw± mat. eksploat.
- Kompleksowa obs³uga urz±dzeñ drukuj±cych w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Us³uga outsourcingu obejmuj±ca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku
- Materia³y promocyjne dot. Bazy Us³ug Rozwojowych
- "Us³uga druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysy³ki materia³ów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
wiêcej: Us³ugi drukowania i powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.