Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00106010/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa aktualizacji Systemu Informacji Miejskiej oraz aktualizacji Wiat Przystankowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Solny 14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-062
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@araw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: araw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8614583-b1af-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna prawa handlowego, którymi akcjonariuszami są Gmina Wrocław i inne gminy aglomeracji wrocławskiej.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa aktualizacji Systemu Informacji Miejskiej oraz aktualizacji Wiat Przystankowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8614583-b1af-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00102194/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa aktualizacji Systemu Informacji Miejskiej oraz aktualizacji Wiat Przystankowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/06/2023/ARAWSA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 675942,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132461,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na aktualizacji gablot Systemu Informacji Miejskiej, tj. Obsługa Gablot SIM umiejscowionych na terenie gminy Wrocław oraz wydruk plakatów.1. Zamawiający zamówi minimalnie 15% wartości brutto Umowy – część 1.
2. Zamawiający zamówi maksymalnie 100% wartości brutto Umowy – część 1.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale III (3) SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39171000-1 - Witryny wystawowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92312213-7 - Usługi autorów technicznych
4.5.5.) Wartość części: 543481,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na aktualizacji wiat przystankowych, tj. Obsługa Wiat Przystankowych umiejscowionych na terenie gminy Wrocław oraz wydruk plakatów na folii samoprzylepnej.1. Zamawiający zamówi minimalnie 15% wartości brutto Umowy – część 2.
2. Zamawiający zamówi maksymalnie 100% wartości brutto Umowy – część 2.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale III (3) SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39171000-1 - Witryny wystawowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92312213-7 - Usługi autorów technicznych
4.5.5.) Wartość części: 132461,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Wykonawcę Mary – Brok Ryszard Jaszczołt ul. Biała 8, 54 – 044 Wrocław (jedynego Wykonawcy, który złożył ofertę w Części 1) została złożona nieprawidłowo – nie została podpisana w niżej określony sposób.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy PZP w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej* lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
*Forma elektroniczna polega na złożeniu oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenia go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykonawca składając ofertę (scan) nie zastosował się do wymagań wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ustawy Prawo zamówień publicznych jak również do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) w zakresie dotyczącym składania oferty w niniejszym postępowaniu przetargowym. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 266 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP dokonał odrzucenia jego oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144522 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144522 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144522 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Kreacji PAVOS Aleksandra Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992311479
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-148
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144522 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.