Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108869/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00124895/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń sanitarnych, prysznicowych i przebieralni w budynku pływalni miejskiej Atlantis, os. Batorego 101, 60-687 Poznań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń sanitarnych, prysznicowych i przebieralni w budynku pływalni miejskiej Atlantis, os. Batorego 101, 60-687 Poznań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-095120d5-b3ef-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025392/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja szatni wraz z systemem otwierania na Pływalni Atlantis
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108869/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja pomieszczeń sanitarnych, prysznicowych i przebieralni w budynku pływalni miejskiej Atlantis, os. Batorego 101, 60-687 Poznań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ
b) dokumentacja projektowa – załącznik nr 2 do SWZ,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SWZ,
d) przedmiar robót, – załącznik nr 4 do SWZ.
W niniejszym postępowaniu obowiązuje kosztorysowa forma wynagrodzenia, które obliczane jest na podstawie zestawienia planowanych prac i przewidywanych kosztów. Zestawienie przewidywanych planowanych prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, opisane jest w przedmiarze robót i stanowi podstawę do przygotowania kosztorysu ofertowego wykonawcy. Kosztorys ofertowy jest elementem oferty wykonawcy.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 etapy. Etap 1 jest zakresem podstawowym, gwarantowanym, a etap 2 objęty jest prawem opcji.
Przedmiotem etapu 1, gwarantowanego jest wykonanie modernizacji pomieszczeń 1.1.-1.2. oraz 2.1.-2.2 zgodnie z dokumentacją projektową.
Przedmiotem etapu 2, objętego prawem opcji jest wykonanie modernizacji pomieszczeń 3.1.-3.5. zgodnie z dokumentacją projektową.
Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w pełnym lub w częściowym zakresie albo nie skorzystać. W przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji lub skorzysta w ograniczonym zakresie, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest zabezpieczenie środków finansowych na realizację zakresu zamówienia objetego prawem opcji.
W odniesieniu do zakresu objętego prawem opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z tego prawa pisemnie, na adres e-mail wskazany w umowie, na 7 dni przed terminem rozpoczęcia prac, jednak nie później niż do 30.09.2022 r.,przekazując oświadczenie w tym zakresie.
Wykonawca nie może rościć sobie prawa do wykonania zakresu robót budowlanych objętego prawem opcji, w przypadku braku decyzji Zamawiającego o ich realizacji.
Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych robót.
Zamawiający oświadcza, że jeżeli w dokumentacji przy opisanych rozwiązaniach podane zostały nazwy charakteryzujące konkretnych dostawców i producentów to są to nazwy mające wyłącznie charakter przykładowy, a Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne, które nie będą gorsze od tych opisanych w dokumentach postępowania.
Na oferowane i wyceniane w ofercie materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa i zapisami SWZ.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpady wytworzone w czasie budowy, zobowiązany jest do zapewnienia właściwego gospodarowania nimi, minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych, zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodne z obowiązującymi przepisami, wykonanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami;
Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
Przed zawarciem umowy ws. niniejszego zamówienia, Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie.
Przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących roboty objęte dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z wyłączeniem osób wykonujących czynności kierownika budowy lub kierownika robót.
Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności.
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
Nieprzedłożenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie lub oświadczenia o zatrudnieniu, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy, traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.
Wymagana gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529788,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725369,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529788,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane ARTBUD Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811932089
7.3.3) Ulica: Samuela Lindego 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-537
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE ARTBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE ARTBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529788,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-11 do 2022-07-01INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Świadczenie usług hotelarskich w ramach organizowanych szkoleń kondycyjno-wysokościowych
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi II LO w Swarzędzu.
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.