eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa aplikacji turystycznej



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aplikacji turystycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870529988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 9

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aplikacji turystycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44c031ec-9a20-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012490/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wykonanie aplikacji turystycznej dla RDLP w Toruniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.270.2.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie wspólnej aplikacji turystycznej dla wszystkich jednostek w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu.
Charakterystyka i elementy przedmiotu umowy
Przedmiot umowy będzie promował ofertę turystyczną Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu.
Elementy projektu:
1. Aplikacja natywna na telefony komórkowe i tablety na platformy Android 8.0+ oraz iOS 12.0+.
2. Baza danych MySQL i system do zarządzania treścią (CMS) do administracji przez 27 podmiotów – Nadleśnictw.
3. Wykonanie i konsultacje projektu graficznego aplikacji.
4. Wdrożenie i utrzymanie aplikacji w sklepach Google Play i App Store na koncie Wykonawcy.
5. Utrzymanie bazy danych na serwerze i aplikacji na sklepach, przez okres roku od dnia zawarcia umowy. Gwarancja na okres 12 miesięcy od daty wykonania produktu.
6. Przekazanie praw do materiałów graficznych wykonanych przez Wykonawcę w ramach realizacji zlecenia oraz udzielenie licencji niewyłącznej na czas nieoznaczony na Oprogramowanie i CMS.
7. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia podstawowego szkolenia dla administratorów aplikacji z zakresu zarządzania treścią, szkolenie odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego we wspólnie ustalonym terminie;
8. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentacji dotyczącej aplikacji.
Dokumentacja obejmuje w szczególności: dokumentację administracyjną (skrócony podręcznik administratora), dokumentację techniczną, wdrożeniową oraz ew. powykonawczą, w tym dokumentację dotyczącą baz danych. Wszelka dokumentacja dostarczana będzie w języku polskim;
9. Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przedmiotu zamówienia, a wszelkie udzielone przez niego licencje będą miały charakter bezterminowy z nielimitowaną liczba użytkowników
10.Całość szaty graficznej powinna spełniać wytyczne zawarte w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. 2019 poz. 848 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem potrzeby utrzymania przejrzystości treści i odpowiedniego kontrastu;
11.Aplikacja i ilość danych koniecznych do jej prawidłowego funkcjonowania powinny być zoptymalizowane zarówno pod względem wielkości pliku, jak i pod względem zużycia energii urządzenia mobilnego, jej wydajność zostanie potwierdzona testem przygotowanym przez Wykonawcę w terenie oraz testami Zamawiającego;
12.Wykonawca umieści aplikację w sklepach internetowych dedykowanych dla ogólnodostępnych systemów operacyjnych.
13.Wykonawca umieści aplikację, dane (pliki audio, zdjęcia, filmy, linki, logotypy, włączenia i wyłączenia modułów) na serwerze wskazanym przez Zamawiającego.
14.Wykonawca zapewni panel administracyjny CMS, za pomocą którego Zamawiający będzie mógł modyfikować i poszerzać dane przechowywane na serwerze, przy czym:
a) komunikacja aplikacji z serwerem będzie odbywać się z wykorzystaniem technologii JSON i JavaScript, które pobierają informacje z baz danych.
b) administrator będzie logował się przy pomocy loginu i bezpiecznego hasła,
c) dostęp będzie możliwy z poziomu PC wyposażonego w system operacyjny Windows 7 i wyższe.
15.Usługi utrzymania aplikacji obejmują:
a) przeszkolenie oddelegowanych przez Zamawiającego osób będących administratorami aplikacji;
b) zapewnienie poprawnego i nieprzerwanego działania aplikacji, w tym usuwanie błędów będących wynikiem działania Zamawiającego;
c) zapewnienie niezbędnych do poprawnego działania aplikacji aktualizacji oprogramowania;
d) świadczenie innych usług opisanych Umową, w tym pomocy technicznej dla administratorów serwisu po stronie Zamawiającego.
16.Wykonawca będzie wprowadzał do serwisu poprawki eliminujące istniejące błędy. Forma oraz termin wprowadzanie poprawek będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym.
17.Dla uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że Wykonawca usunie wszystkie zgłoszone błędy, nawet pomimo zakończenia okresu świadczenia usług utrzymania, o ile zostały one zgłoszone przed upływem tego okresu.
18.Zamawiający, o ile będzie to w jego mocy i będzie posiadał wystarczającą wiedzę, zobowiązuje się opisywać błędy na tyle szczegółowo, aby Wykonawca mógł przeanalizować problem na podstawie zgłoszenia. Zamawiający zobowiązuje się również do odpowiadania na pytania Wykonawcy dotyczące błędów oraz współdziałania w zakresie wymaganym do ich usunięcia.
19.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług utrzymania w sposób zapobiegający utracie danych Zamawiającego, w tym także tych, do których będzie miał dostęp w trakcie wykonywania usług.
20.Wykonawca będzie przeprowadzał testy przed wprowadzeniem każdej modyfikacji. Podstawą wgrania modyfikacji jest poprawne przejście testów i zgoda Zamawiającego. Zamawiający jest uprawniony do otrzymania od Wykonawcy raportu z przeprowadzonych testów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93587,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343170 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93587,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NotBug Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388383983

7.3.3) Ulica: ul. Węgierska 20

7.3.4) Miejscowość: Pilzno

7.3.5) Kod pocztowy: 39-220

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93587,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.