Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00106836/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00112376/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków i wyrobów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261156385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków i wyrobów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca54fd8-b18b-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063264/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa leków i produktów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106836/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/34/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252406,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i wyrobów medycznych w oparciu o m.in. nw. akty prawne:
a) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009r.w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki.
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015r.w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej,
c) Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 października 2012r.w sprawie wykazu produktów leczniczych znaczonych symbolem OTC, wyrobów medycznych
i wyposażenie wyrobów medycznych wydawanych bezpłatnie,
2. W ramach realizacji niniejszego postępowania wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do:
a) Magazynu aptecznego – ul. Lwowska 5 Rzeszów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów został przedstawiony w Załączniku nr 1A do SWZ- formularzu kalkulacji ceny ofertowej. Załącznik ten stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia i niniejszej SWZ.
4. Wykonawca oświadcza, że leki których dostawa stanowi przedmiot umowy, spełniają warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium RP określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.
5. Wszystkie dostarczane leki i wyroby medyczne których dostawa stanowi przedmiot umowy muszą posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu w Polsce (zgodnie z urzędowym wykazem środków farmaceutycznych) oraz pochodzić z bieżącej produkcji.
6. Wszystkie leki i wyroby medyczne, których dostawa stanowi przedmiot umowy zostaną dostarczone w opakowaniach odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki.
7. Wykonawca zobowiązuje się na każde żądanie Zamawiającego okazać – w stosunku do leków i wyrobów medycznych, których dostawa stanowi przedmiot umowy, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności z Polską normą lub normami europejskimi, wpis do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, certyfikat CE, deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę, odpowiednie świadectwa, atesty itp.
8. Dostarczane leki i wyroby medyczne muszą być czytelnie oznakowane (nazwa, postać, kod)
i opisane w języku polskim (ulotka w języku polskim). Na opakowaniach musi znajdować się czytelna seria i data ważności.
9. Dostarczone leki muszą mieć zweryfikowane zabezpieczenie i wycofany niepowtarzalny identyfikator systemu KOWAL.
10. Wykonawca będzie dostarczać leki i wyroby medyczne objęte przedmiotem umowy, posiadające co najmniej 18 -miesięczny termin ważności liczony od dnia dostarczenia leku do miejsca dostawy, chyba że dla określonego produktu, z uwagi na jego właściwości, producent ustalił krótszy termin ważności. W takim przypadku produkty te powinny pochodzić z daty produkcji nie starszej niż jeden miesiąc poprzedzający datę dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255858,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255858,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255858,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLISPHARM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147050604
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Starzyńskeigo 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-456
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255858,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.