Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00097334/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00101809/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00174692/01 - Wynik z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie osób do pełnienia funkcji: Asystentów Szkolnych w ramach projektu pt. „Wybieram przyszłość zawodową - edycja II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STAROGARDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 587673500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatstarogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie osób do pełnienia funkcji: Asystentów Szkolnych w ramach projektu pt. „Wybieram przyszłość zawodową - edycja II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a9a8692-d26a-4278-b41b-45317f24ecd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037238/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wyłonienie osób do pełnienia funkcji: Asystentów Szkolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wybieram przyszłość zawodową – edycja II” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.042.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do pełnienia funkcji: Asystentów Szkolnych w ramach projektu pt. „ Wybieram przyszłość zawodową – edycja II”. - CZĘŚĆ I - Pełnienie funkcji asystenta szkolnego w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim4.5.3.) Główny kod CPV: 75121000-0 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do pełnienia funkcji: Asystentów Szkolnych w ramach projektu pt. „ Wybieram przyszłość zawodową – edycja II”. - CZĘŚĆ II - Pełnienie funkcji asystenta szkolnego w Technikum im Gen. Józefa Hallera w Owidzu4.5.3.) Główny kod CPV: 75121000-0 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do pełnienia funkcji: Asystentów Szkolnych w ramach projektu pt. „ Wybieram przyszłość zawodową – edycja II” - CZĘŚĆ III - Pełnienie funkcji asystenta szkolnego w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie4.5.3.) Główny kod CPV: 75120000-3 - Usługi administracyjne świadczone przez agencje
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do pełnienia funkcji: Asystentów Szkolnych w ramach projektu pt. „ Wybieram przyszłość zawodową – edycja II” - CZĘŚĆ IV - Pełnienie funkcji asystenta szkolnego w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Włodzimierza Mykietyna w Skórczu4.5.3.) Główny kod CPV: 75121000-0 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osób do pełnienia funkcji: Asystentów Szkolnych w ramach projektu pt. „ Wybieram przyszłość zawodową – edycja II” - CZĘŚĆ V - Pełnienie funkcji asystenta szkolnego w Zespole Szkół Zawodowych im. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA4.5.3.) Główny kod CPV: 75121000-0 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części I przedmiotowego postępowania złożona została tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Złożona przez Wykonawcę oferta nie została podpisana zgodnie z treścią art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oraz zapisami Rozdziału XI pkt 8 SWZ i Rozdziału XV pkt 7 SWZ, to jest nie została podpisana w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44400,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części IV przedmiotowego postępowania złożona została tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Złożona przez Wykonawcę oferta nie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego w formularzu ofertowym informacji. Zgodnie z treścią Rozdziału XV pkt 1 SWZ Wykonawca winien złożyć formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż Załącznik Nr 2 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części V przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2706G w zakresie przystanków autobusowych
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2711G -ul. Lubichowska w miejscowości Starogard Gdański
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i specjalistycznych
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Brzeźnie Wielkim na potrzeby przedszkola
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 w roku 2025 na poczet działalności Nadleśnictwa Starogard
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.