eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa fabrycznie nowych olejów silnikowych oraz przekładniowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych olejów silnikowych oraz przekładniowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 54 15

1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowych olejów silnikowych oraz przekładniowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3e82733-8107-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017280/48/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa olejów silnikowych i przekładniowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514524

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 121/1.2.9/22/SZP/D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 436613,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów silnikowych i przekładniowych do pojazdów służbowych będących w posiadaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w druku „Oferta” - załącznik nr 1 oraz we wzorze umowy - załącznik nr 5, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby oleje będące przedmiotem zamówienia posiadały aktualne aprobaty określonych producentów pojazdów. Zgodnie z załącznikiem nr 1 Zamawiający wymaga aprobat dla następujących pozycji wyszczególnionych w tabeli niniejszego załącznika:
1) pozycja nr 3 – aprobata producenta pojazdów PSA B71 2312,
2) pozycja nr 4 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C950-A,
3) pozycja nr 5 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C913-D,
4) pozycja nr 6 – aprobata producenta pojazdów GM Dexos 2 oraz MB 229.51/MB 229.52 oraz VW 505.00/505.01,
5) pozycja nr 7 – aprobata producenta pojazdów VW 504.00/507.00, MB 229.51 oraz BMW Long Life 04,
6) pozycja nr 8 – aprobata producenta pojazdów MB 229.51,
7) pozycja nr 10 – aprobata producenta pojazdów VW 505.00/505.01 oraz MB 229.31,
8) pozycja nr 11 – aprobata producenta pojazdów MB 229.3 oraz RN 0700/0710,
9) pozycja nr 14 – aprobata producenta pojazdów MAN M3477.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku, gdy aprobaty nie będą posiadały w swojej treści ograniczenia czasowego, Zamawiający uzna je za aktualne.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zakupu asortymentu nie ujętego w załączniku nr 1 – w cenie sprzedaży detalicznej dla klientów indywidualnych pomniejszonej o rabat podany w druku ofertowym – jednakże w granicach łącznej wartości umowy – zgodnie z § 1 ust. 6 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o wyższej specyfikacji jakościowej, które spełniają pozostałe wymagania określone w SWZ.
6. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego: Wydział Transportu KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin.
7. Termin płatności 30 dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia i prawidłowo wystawionej faktury VAT.
8. Zamawiający będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych na podstawie otrzymanych zleceń drogą: faksową, e-mailową lub telefoniczną.
9. Zamawiający nie przewiduje zakupów w trybie zwolnionej akcyzy.
10. Wykonawca (po zawarciu umowy) do każdej dostawy dołączy aktualne świadectwo jakości producenta.
11. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia (po zawarciu umowy), w wersji papierowej lub elektronicznej, karty charakterystyki na wszystkie produkty objęte umową nie później niż w dniu pierwszej dostawy oraz każdorazowo, w przypadku zmiany ich treści. Karta charakterystyki na produkty objęte umową, winna być zgodna z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. (Dz. U. L396 z 30.12.2016 r. z późn. zm.).
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianego asortymentu w zakresie poszczególnych pozycji z wykazu zawartego w druku ofertowym (w załączniku nr 1 do SWZ), stanowiącego integralną część umowy, w zależności od potrzeb, a wynikających
z nieprzewidzianych okoliczności w szczególności nieprzewidzianego wycofania z eksploatacji lub dostawy nowych pojazdów, w ramach kwoty określonej w § 1 ust. 2 umowy, w zakresie nieprzekraczającym 30% ogólnej ilości asortymentu określonego w załączniku nr 1.
13. Jeżeli wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy, wówczas w polu faktury o nazwie referencja kupującego umieści następujący symbol: LB2M00.
14. W nawiązaniu do art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
15. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
16. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
17. Okoliczności wskazane w art. 436 pkt 4 lit. b ustawy, t.j. w szczególności zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne oraz zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, nie będą miały wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09211620-3 - Oleje smarowe wewnętrzne

09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 587137,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587137,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587137,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prager Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252329908

7.3.3) Ulica: Ursynowska 72

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-605

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587137,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.