eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiRemonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65

1.5.2.) Miejscowość: Koluszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 67 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@koluszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fc71cd8-846f-4d46-981d-fa74f089d1f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fc71cd8-846f-4d46-981d-fa74f089d1f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063241/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na drogach gminnych oraz wewnętrznych położonych na terenie Gminy Koluszki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPZ 271.(81).39.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8925726,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontów następujących dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Koluszki :
A) Gałków Mały ul. Brzozowa,
B) Gałków Mały ul. Stawowa,
C) Gałków Mały ul. Zgodna,
D) Gałków Mały ul. Wspólna,
E) Gałków Mały ul. Mała,
F) Gałków Mały ul. Radwańska,
G) Gałków Mały ul. Nowa,
H) Gałków Mały ul. Łąkowa,
I) Gałków Mały ul. Miła,
J) Gałków Mały ul. Zacisze,
K) Gałków Mały ul. Wierzbowa,
L) Gałków Mały ul. Akacjowa,
Ł) Gałków Mały ul. Parkowa,
M) Gałków Mały ul. Cicha,
N) Gałków Mały ul. Św. Mikołaja,
O) Borowa ul. Zosi,
P) Gałków Duży ul. Jesienna,
R) Kaletnik ul. Sosnowa,
S) Kaletnik ul. Smugowa
2) W zakres zamówienia wchodzi remont istniejących nawierzchni dróg polegający na wykonaniu nowych podbudów oraz nawierzchni z kostki brukowej na w/w drogach.
3) Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w:
a) Przedmiarach robót - stanowiących załączniki 8 A - 8 S do Specyfikacji Warunków Zamówienia:
b) Projektach budowlanych – stanowiących załączniki 9 A – 9 S do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
c) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami nr 10 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7822453,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12048291,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7822453,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAJSTER BRUK SEBASTIAN SPUTOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731713801

7.3.3) Ulica: Cegielniana 33

7.3.4) Miejscowość: Wąwał

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7822453,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.