eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParysówZakup samochodu strażackiego dla OSP Choiny



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu strażackiego dla OSP Choiny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parysów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 28

1.5.2.) Miejscowość: Parysów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-441

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@parysow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu strażackiego dla OSP Choiny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f2b8cc6-cf78-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004108/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu strażackiego dla OSP Choiny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://parysow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja z Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link:
https://parysow.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem: https://parysow.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gmina Parysów;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Parysowie jest Pan Tomasz Wysokiński, kontakt: adres e-mail: iod@parysow.pl, tel. 888 586 685*;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup samochodu strażackiego dla OSP Choiny”, nr postępowania RI.271.2.5.2022, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x2 z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Choinach.

Opis przedmiotu zamówienia:
1. OGÓLNE UMOCOWANIA PRAWNE
1.1. Pojazd musi posiadać komplet dokumentacji uprawniającej do zarejestrowania go na terytorium Polski, w tym:
- dowód rejestracyjny,
- przegląd techniczny.
Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym,
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2021 r. poz. 450) oraz ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 869), musi posiadać certyfikat dopuszczenia CNBOP.
2. PARAMETRY TECHNICZNO UŻYTKOWE
2.1. Dopuszczalna masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie większa niż 14000 kg.
2.2. Silnik o zapłonie samoczynnym, w układzie rzędowym z systemem doładowania o mocy min 230 KM.
2.3. Podwozie wyposażone w manualną skrzynię biegów z ilością przełożeń min. 6 do przodu oraz 1 do tyłu.
3. PODWOZIE Z KABINĄ
3.1. Rok produkcji pojazdu oraz zabudowy min 2004.
3.2. Podwozie samochodu z napędem 4x2 na oś tylną. Dodatkowo podwozie wyposażone w fabryczną, mechaniczną blokadę mechanizmu różnicowego osi tylnej.
3.3. Pojazd wyposażony w ogumienie szosowo-terenowe w okładzie pojedynczym na osi przedniej oraz bliźniaczym na osi napędowej - tylnej.
3.4. Przebieg pojazdu nie większy niż 55 000 km (potwierdzony dokumentacją).
3.5. Wymiary pojazdu:
Długość nie większa niż 7000 mm - z zabudową,
Wysokość nie większa niż 3200 mm - z zabudową,
Szerokość nie większa niż 2500 mm - z zabudową.
3.6 Kolorystyka:
- nadwozie - czerwień sygnałowa,
- elementy zderzaków - białe,
- drzwi żaluzjowe - naturalny kolor aluminium,
- podest roboczy - naturalny kolor aluminium,
3.7 Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika (siedzenia przodem oraz tyłem do kierunku jazdy), przystosowana do przewozu min. 8 ratowników. Kabina wyposażona musi być w:
- indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy w postaci lampki na ramieniu giętkim,
- fotel kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia,
- siedzenia pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu w czystości, nienasiąkliwym, odpornym na ścieranie i antypoślizgowym,
- kabina automatycznie oświetlana po otwarciu drzwi, oświetlenie LED,
- kabina wyposażona w 4 uchwyty do przewożenia aparatów ochrony układu oddechowego posiadające system automatycznego zwalniania aparatu,
- kabina wyposażona w aluminiowy podest do montażu radiostacji nasobnych z doprowadzonym zasilaniem DC12V.
3.8. Kabina wyposażona w fabryczny układ ogrzewania oraz wentylacji.
3.9. Pojazd wyposażony w kompletną instalację do podłączenia radiostacji przewoźnej (antena dachowa + zasilanie 12V) - umiejscowienie radiostacji zostanie wskazane przez zamawiającego na etapie realizacji dostawy.
3.10. W kabinie zainstalowany panel sterowniczo-kontrolny wyposażony w włączniki sterowania elementami wyposażenia pojazdu w tym zabudowy oraz elementy kontrolne pracy podzespołów bazowych w tym, kontrolki informujące o włączonym zasilaniu oświetlenia opisane spersonalizowanymi piktogramami oraz opisami słownymi.
4. ZABUDOWA SPECJALISTYCZNA WYPOSAŻENIE
4.1. Zabudowa wykonana z materiałów odpornych na korozję, poszycie ścian zewnętrznych wykonane z blachy stalowej malowanej na kolor kabiny załogowej. Kontener wyposażony w 7 przestrzeni skrytkowych krytych roletami aluminiowymi w układzie 3+3+1. Zabudowa wyposażona musi być w wysuwane podesty ułatwiające dostęp do górnych półek w zabudowie.
Wewnątrz górnych przestrzeni skrytkowych minimum 4 półki przystosowane do przewożenia sprzętu ratowniczo- gaśniczego. Dach zabudowy w formie podestu roboczego, w wykonaniu antypoślizgowym. Wytrzymałość dachu minimum 180 kg. Na dachu zamontowana aluminiowa skrzynia sprzętowa o wymiarach min: 180x50x39cm (dł. x szer. x wys.)
4.2. Rolety skrytkowe z uchwytami umożliwiającymi pracę w rękawicach.
4.3. Podest roboczy wyposażony w boczne barierki ochronne.
4.4. Podest roboczy wyposażony w tylną drabinkę wejściową wykonaną z profili aluminiowych ze stopniami w standardzie antypoślizgowym.
4.5. Pojazd wyposażony w oświetlenie robocze pola pracy w obrębie całego pojazdu w tym w obrębie kabiny oraz podestu dachowego wykonane w technologii LED (min 7 punktów świetlnych), załączane z poziomu panelu sterowania w kabinie załogowej.
4.6. Pojazd wyposażony w pneumatycznie podnoszony maszt oświetleniowy posiadający głowicę oświetleniową wyposażoną w min. trzy najaśnice w technologii LED.
4.7 Pojazd wyposażony w system sygnalizacji świetlnej pojazdu uprzywilejowanego, w skład którego wchodzi:
- belka ostrzegawcza na dachu pojazdu w technologii LED,
- zestaw lamp naprzemiennych zderzakowych LED,
- lampa ostrzegawcza pojedyncza LED na zabudowie.
4.8. Pojazd wyposażony w system sygnalizacji dźwiękowej pojazdu uprzywilejowanego, w skład którego wchodzi:
- modulator dźwięków ostrzegawczych o mocy 150W,
- głośnik dźwięków ostrzegawczych o mocy min. 150W,
- manipulator na kablu spiralnym w kabinie załogi,
- zestaw rozgłoszeniowy,
- sygnał pneumatyczny AIR-HORN 2 szt.
4.9. Pojazd wyposażony w belkę wraz z 4 lampami dalekosiężnymi oraz światłami postojowymi.
4.10. Pojazd wyposażony musi być w elektryczną wyciągarkę linową zasilaną z instalacji elektrycznej pojazdu DC24 o uciągu min. 15000 Lbs, wyposażoną w linę stalową zakończoną hakiem o długości min. 30m oraz dwa oddzielne piloty sterujące w tym jeden bezprzewodowy.
5. UKŁAD WODNY
5.1. Pojazd wyposażony w zbiornik czynnika gaśniczego o pojemności min 3000 l wykonany z materiałów kompozytowych. Zbiornik wyposażony w układ przelewowy umożliwiający jego bezpieczne użytkowanie oraz wyprowadzoną linię tankowania hydrantowego z zaworem kulowym zakończoną nasadą W75. Dodatkowo wymaga się aby pojazd posiadał wydzieloną w zbiorniku głównym czynnika gaśniczego (wodnym) przestrzeń o pojemności min. 300 l do przewożenia środka pianotwórczego.
5.2. Pojazd wyposażony w autopompę jednozakresową o wydajności min. 1600 l/min przy ciśnieniu 8 bar napędzaną poprzez przystawkę wyjścia mocy. Dodatkowo autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające tzw. TROKOMAT umożliwiające pracę pompy przy wykorzystaniu zasilania ze źródła zewnętrznego poprzez jedną linię ssawną zakończoną nasadą.
5.3. Układ wodny pojazdu wyposażony w rozbudowany kolektor tłoczny wyposażony w minimum 2 linie tłoczne zakończone nasadami W75, 2 linie zakończone nasadami W52 oraz min. 2 oddzielne linie wyposażone w zasysacze środka pianotwórczego z regulacją stężenia w zakresie 3-6%. Linie tłoczne wyposażone w zawory kulowe umożliwiające precyzyjne wysterowanie przepustowością linii. Dodatkowo układ wodny musi posiadać linię recyrkulacyjną BAJPAS umożliwiającą samozatankowanie się pojazdu przy wykorzystaniu zasilania ze źródła zewnętrznego.
5.4. Pojazd wyposażony w linię szybkiego natarcia na zwijadle o napędzie elektrycznym oraz awaryjnym ręcznym, wraz z wężem wysokociśnieniowym o długości min. 50 m zakończonym prądownicą typu TURBO-JET z bezstopniową regulacją strumienia wodnego ze zwartego w rozproszony.
6. WYMAGANIA POZOSTAŁE
6.1. Pojazd oklejony cechami identyfikacyjnymi jednostki w sposób zgodny z wytycznymi KGPSP (nr operacyjne, nazwa jednostki, herb gminy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę samochodu ratowniczo-gaśniczego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw lub usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, jako podmiotowy środek dowodowy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w systemie pod adresem https://parysow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-18 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.