eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieniawa › Remont dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa



Ogłoszenie z dnia 2021-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO SIENIAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Sieniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-530

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sieniawa@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sieniawa.krosno.lasy.gov.pl/en/witamy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_sieniawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7409b736-da4e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00052188/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Sieniawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101344/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. „Remont drogi leśnej nr 14 „Łamany” o nr inw. 242/742”:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi leśnej nr 14 w km 0+736 do 1+409, w leśnictwie Pawłowa nr inw. 242/574 zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 338, 340 gm. Adamówka, obręb Pawłowa, które stanowią własność Skarbu Państwa będące w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwa Sieniawa.
Droga ma charakter drogi leśnej bocznej, remont dotyczyć będzie oczyszczenia istniejących rowów z namułu, naprawy istniejącej drogi poprzez uzupełnienie kolein gruzem kruszonym oraz wyrównaniem żużlem paleniskowym, a także zagęszczeniem remontowanej nawierzchni.
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ.
„Remont drogi leśnej nr 22 „Gospodarcza” o nr inw. 220/739, 242/552/ A, B, C”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie ciągu drogi leśnej nr 22 w km 0+000 – 9+326 w leśnictwach Pawłowa, Przyjemek, Witoldówka nr inw. 220/739, 242/552/A, B, C zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 580, 581, 582, 583, 588, 589, 595 gm. Adamówka, obręb Dobcza; działkach ewid. nr 1568, 1570, 1572, 1574, 1576, 1578, 1580 – 1591 gm. Wiązownica, obręb Mołodycz; działkach ewid. nr 944, 947, 946 gm. Sieniawa obszar wiejski, obręb Dobra, które stanowią własność Skarbu Państwa będące w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwa Sieniawa.
Droga ma charakter drogi leśnej głównej, remont polegać będzie na wykonaniu robót budowlanych:
- leśnictwo Pawłowa: remont cząstkowy podbudowy górnej oraz nawierzchni tłuczniowej w miejscach występowania ubytków, naprawa uszkodzonych przepustów, uzupełnianie poboczy i skarp,
- leśnictwo Przyjemek: remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej w miejscach występowania ubytków, remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych w miejscach występowania ubytków, wykonanie warstw podbudowy oraz nawierzchni bitumicznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, remont przepustu,
- leśnictwo Witoldówka: remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych w miejscach występowania ubytków, wykonanie warstw podbudowy oraz nawierzchni bitumicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 122929,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. „Remont szlaków zrywkowych stałych w leśnictwach Majdan oraz Szegdy”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie istniejących szlaków zrywkowych stałych na terenie leśnictwa Majdan zlokalizowanego w oddz. 7 na działce ewidencyjnej nr 3537 gm. Adamówka, obręb Majdan Sieniawski oraz w leśnictwie Szegdy zlokalizowanych w oddz. 129 b, 131 b, 169 a, 168 g na działkach ewidencyjnych nr 1795, 1797, 1825, 1826 gm. Adamówka, obręb Cieplice, które stanowią własność Skarbu Państwa będące w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwa Sieniawa.
Zakres prac na poszczególnych szlakach zrywkowych:
- Majdan – 04-21-S00027 – remont polegać będzie na odkrzaczeniu poboczy, oczyszczeniu rowów z namułu, naprawie istniejącego przepustu, naprawie szlaku o nawierzchni gruntowej poprzez wyrównanie, uzupełnienie gruzem oraz żużlem paleniskowym,
- Szegdy – szlak zrywkowy nr LS1000001070, LS1000002386, LS1000001355 – remont polegać będzie na odkrzaczeniu poboczy, oczyszczeniu rowów z namułu, naprawie szlaków o nawierzchni gruntowej poprzez uzupełnienie gruzem oraz żużlem paleniskowym, wykonaniu przepustów na szlakach zrywkowych.
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 63647,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Obie złożone oferty na zadanie częściowe nr I w przedmiotowym postępowaniu przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159522,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172854,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61256,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97546,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61256,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo Budowlanych Józef Kurko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941040892

7.3.3) Ulica: Rudka 182

7.3.4) Miejscowość: Sieniawa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-530

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61256,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.