Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111998/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi gminnej nr 106871B w Folwarkach Tylwickich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi gminnej nr 106871B w Folwarkach Tylwickich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-089a666e-b58f-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036792/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Pełnienie nadzoru nad przebudową nawierzchni drogi w Folwarkach Tylwickich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111998/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12466,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania przebudowy drogi gminnej nr 106871B w Folwarkach Tylwickich – etap I (od km 0+445 do km 0+876).
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze, w tym wycinka drzew na całej długości drogi od km 0+000 do km 0+876;
b) roboty rozbiórkowe;
c) roboty ziemne;
d) wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,50 m z betonu asfaltowego na podbudowie zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa naturalnego (w przypadku pełnej konstrukcji drogi);
e) wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,50 m z betonu asfaltowego na istniejącej nawierzchni brukowcowej i wyrównawczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa naturalnego (w przypadku nadbudowy na istniejącej nawierzchni brukowcowej);
f) wykonanie obustronnych poboczy 2 x 0,75 m z mieszanki niezwiązanej kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie;
g) wykonanie powierzchniowego odwodnienia, w tym nadanie spadków podłużnych i poprzecznych drogi oraz na odcinku od km 0+713 do km 0+848 wykonanie wzdłuż lewej krawędzi jezdni korytka odwadniające muldowe;
h) wykonanie zjazdów indywidualnych i na drogi dojazdowe będące własnością Gminy Zabłudów z kostki betonowej brukowej;
i) wykonanie zjazdów indywidualnych do pól z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie;
j) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej zgodnie z wymaganiami: Orange Polska S.A. i KOBA S.A.;
k) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Wycięte drzewa należy przewieźć i złożyć na działkę gminną o nr ewidencyjnym 346 w Folwarkach Tylwickich, gm. Zabłudów. Korzenie zutylizować.
3. W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru robot w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na postawie odrębnych przepisów.
4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane jest w imieniu i na rzecz Zamawiającego i obejmuje obowiązki związane z koordynowaniem prac inspektorów poszczególnych branż, profesjonalnym i kompleksowym nadzorem.
5. Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego określono w dokumentacji projektowej, na którą składa się:
a) projekt wykonawcy – plan sytuacyjny ze światłowodem KOBA – załącznik nr 7.1 do SWZ
b) projekt wykonawczy – profil podłużny – załącznik nr 7.2 do SWZ
c) projekt wykonawczy – przekroje normalne – załącznik nr 7.3 do SWZ
d) projekt wykonawczy – rysunek szczegółowy wykonania zjazdów z kostki brukowej i betonowej – załącznik nr 7.4 do SWZ
e) projekt wykonawcy – rysunek szczegółowy wykonania zjazdów żwirowych – załącznik nr 7.5 do SWZ
f) projekt wykonawcy – opis techniczny – załącznik nr 7.6 do SWZ
g) projekt wykonawcy – przekroje poprzeczne – załącznik nr 7.7 do SWZ
h) przedmiar robót – załącznik nr 7.8 do SWZ
i) plan sytuacyjny SOR – załącznik nr 7.9 do SWZ
j) SOR opis techniczny – załącznik nr 7.10 do SWZ
k) SST – załącznik nr 7.11 do SWZ
6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11931,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11931,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Komunikacyjne Maria Gawryluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5431195287, REGON: 051997723
7.3.3) Ulica: Transportowa 16/24
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO KOMUNIKACYJNE MARIA GAWRYLUK
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO KOMUNIKACYJNE MARIA GAWRYLUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11931,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem realizowanym w formule "zaprojektuj i wybuduj" pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 przy Al. Spółdzielczości Pracy 65
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.