Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem powierzchni reklamowej w Porcie Lotniczym Wrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Solny 14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-062
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: araw@araw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: araw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna prawa handlowego, której akcjonariuszami są Gmina Wrocław i inne gminy aglomeracji wrocławskiej.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem powierzchni reklamowej w Porcie Lotniczym Wrocław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ec713f-c190-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00102194/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Najem powierzchni reklamowej w Porcie Lotniczym we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Promocja Wrocławia i Dolnego Śląska w kraju i za granicą jako obszaru atrakcyjnego pod względem gospodarczym i inwestycyjnym, nr RPDS.01.04.01-02-0007/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Jeden dostępny dostawca danej usługi – zgodnej z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający w wyniku analizy strony internetowej i informacji tam zawartych jak również poprzez przedłożone oświadczenie i informacje mailowe, uzyskał informację, że w przypadku zakresu zamówienia ujętego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, istnieje na rynku jeden dostawca danej usługi. W tym wypadku – bezpośrednio podmiot Port Lotniczy
Wrocław S.A.
Uzasadnienie prawne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 213 ust. 1, 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) oraz art. 304, 305 pkt 1 oraz na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WR/5/2023/ARAWSA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 71250 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest najem powierzchni reklamowej w Porcie Lotniczym Wrocław (nośniki digital , filar konstrukcyjny V - Baner trójkątny dwustronny, citylight na hali odlotów - plakat - x 2, backlight między pasami bagażowymi - plakat - x 5).
• Nośniki digital, na których będzie możliwe wyświetlenie spotu/filmu promocyjnego będą zlokalizowane w: Strefa ogólnodostępna terminala, strefa odlotów.
• Długość spotu/filmu promocyjnego, dostarczonego przez Zleceniodawcę - 30 sek.
• Minimalna liczba nośników – 11.
• Czas ekspozycji – 21 dni w przypadku nośników DIGITAL i 15 dni w przypadku pozostałych nośników
• Przewidywany okres realizacji ekspozycji – 09-29 marca 2023 r. – tj. 21 dni w przypadku nośników DIGITAL i 15-29 marca 2023 r. tj. 15 dni w przypadku pozostałych nośników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Port Lotniczy Wrocław Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960006282
7.3.3) Ulica: Graniczna 190
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-29INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług reklamowych outdoor - 6 części
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.