Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120418/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu ciężarowego wraz z dodatkowym osprzętem, tj. piaskarką i pługiem do odśnieżania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszarawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Koszarawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-332
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkoszarawa@gminakoszarawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminakoszarawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.gwkoszarawa.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu ciężarowego wraz z dodatkowym osprzętem, tj. piaskarką i pługiem do odśnieżania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72d73729-bafa-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040896/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa samochodu ciężarowego wraz z posypywarką oraz pługiem do odśnieżania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120418/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa samochodu ciężarowego wraz z dodatkowym osprzętem, tj. piaskarką i pługiem do odśnieżania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144440-4 - Piaskarki
43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397290 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397290 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397290 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bud Dróg Usługi Budowy i Modernizacji Dróg Łagosz spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691587815
7.3.4) Miejscowość: Przyborów 398
7.3.5) Kod pocztowy: 32-825
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUD-DRÓG" USŁUGI BUDOWY I MODERNIZACJI DRÓG ŁAGOSZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BUD-DRÓG" USŁUGI BUDOWY I MODERNIZACJI DRÓG ŁAGOSZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397290 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Dostawa ze sfinansowaniem w formie leasingu operacyjnego dwóch piaskarek ciągnikowych
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Zakup posypywarki oraz zestawu do utrzymania chodników na terenie powiatu koszalińskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.