Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00091335/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego ze zmianą sposobu użytkowania na kancelarię dwóch leśnictw z infrastrukturą techniczną i urządzeniem terenu w miejscowości Turów 39A, gmina Kąkolewnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Radzyń Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030011032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocka 1
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 3520840
1.5.8.) Numer faksu: 83 3521300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radzyn@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radzynpodlaski.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-radzyn-podlaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego ze zmianą sposobu użytkowania na kancelarię dwóch leśnictw z infrastrukturą techniczną i urządzeniem terenu w miejscowości Turów 39A, gmina Kąkolewnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30294b96-a6a5-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091335/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 560201,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach niniejszego opracowania zaprojektowano zmianę sposobu użytkowania przedmiotowego budynku z funkcji mieszkalnej na budynek użyteczności publicznej, służący gospodarce leśnej, składający się z dwóch kancelarii leśnictw. Na parterze zaprojektowano korektę układu wewnętrznego, w tym reorganizacje komunikacji, usunięcie schodów wewnętrznych, zamurowania i wykonania nowych otworów. W budynku wydzielono dwa pomieszczenia biurowe – kancelarię z przynależnymi pomieszczeniami socjalnymi i pomieszczeniami gospodarczymi oraz części wspólne składające się z łazienki, komunikacji z poczekalnią oraz wiatrołapu. Główne wejście do budynku wyznaczono na elewacji frontowej, od strony zachodniej. Usunięto pozostałe wejścia do budynku. W ramach przedmiotowej inwestycji zrezygnowano z użytkowania poddasza, pozostawią układ i przestrzeń bez zmian w funkcji strychu nieużytkowego. Piwnica bez zmian pozostaje w funkcji gospodarczej. Dostęp do budynku bezpośrednio z chodnika niwelującego różnicę terenu, bez barier architektonicznych.
Zakres przebudowy obejmuje m. in. demontaż elementów wyposażenia budowlanego i instalacyjnego, wyburzenie wewnętrznej klatki schodowej, komina zewnętrznego oraz elementów zagospodarowania terenu (betonowe opaski wokół budynku i schody zewnętrzne) przebudowa podłóg na gruncie oraz podłóg na stropach, przebudowa układu wewnętrznego, przebudowa elewacji, termomodernizacja budynku, prace wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne urządzenie terenu, wyposażenie budynku przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki sanitarne, przebudowa instalacji wewnętrznych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania na ogrzewanie elektryczne, ciepłej wody użytkowej, przebudowa wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej, budowa instalacji alarmowej, budowa instalacji paneli fotowoltaicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45314310-7 - Układanie kabli
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
51111200-5 - Usługi instalowania generatorów
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 686130,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916752,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 686130,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOROTEX Firma Budowlana Janusz Zając
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381017772
7.3.3) Ulica: Stasinów 24b
7.3.4) Miejscowość: Radzyń Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 686130,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Dostawa produktów leczniczych do magazynu apteki SPZOZ w Radzyniu Podlaskim - powt. 2
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim - powtarzane
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 105421E w m. Strugienice Gmina Zduny
- "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat Maluch+ 2022-2029 - Adaptacja istniejącego budynku na potrzeby żłobka gminnego w Rędzinach z Rządowego programu MALUCH +"
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu.
- Prace modernizacyjne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn " Poprawa dostępności budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.