Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449953/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00481261/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00511073/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00549873/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00566278/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00588729/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00612632/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00637712/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-06
- 2025/BZP 00000044/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wokół budynku byłej synagogi wraz z zakupem wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILEJCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Milejczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-332
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@milejczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.milejczyce.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c73344b-da61-4440-8c37-33c74feb62c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu wokół budynku byłej synagogi wraz z zakupem wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c73344b-da61-4440-8c37-33c74feb62c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIN.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest Zagospodarowanie terenu wokół budynku byłej synagogi wraz z zakupem wyposażenia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej, elementy małej architektury, dojścia, dojazdy i parkingi. Budowa instalacji nawadniania, budowa doziemnej instalacji elektrycznej, budowa wiaty przystankowej zlokalizowanej w linii rozgraniczającej drogę wojewódzką z działką 664/2, budowa ogrodzenia wraz z wydzielonym miejscem na gromadzenie odpadów stałych, budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje także wyposażenie synagogi m.in. w meble, sprzęt muzyczny, projektor
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
39130000-2 - Meble biurowe
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
38652000-0 - Projektory filmowe
39515400-9 - Rolety
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2088540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2665410 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2088540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOPATOTERA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691644577
7.3.3) Ulica: Floriana 7
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2088540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
więcej: Projektory filmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.