Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00512890/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492828479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Jana Pawła II 3
1.5.2.) Miejscowość: Staszkówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spstasz@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsstaszkowka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Moszczenicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382152881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 5
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@zsmoszczenica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsmoszczenica.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eed98f3-81fc-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS. 271 – 3/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 1 zamówienia jest świadczenie usług przygotowania, dostawy i wydawania posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce: dzieci przedszkolnych (śniadanie i dwudaniowy obiad), uczniów szkoły podstawowej (jednodaniowy obiad) oraz dzieci szkolnych uczęszczających na świetlicę/pwd (podwieczorek) w ilościach wskazanych przez zamawiającego, w okresie od 2.01.2023 r. do 31.12.2023 r.Odbiorcami posiłków będą dzieci przedszkolne w wieku 2,5 – 6 lat (ok. 60 osób), uczniowie szkoły podstawowej w wieku 7-15 lat (ok. 70 osób), uczniowie zapisani na świetlicę/pwd w wieku 7-15 lat (30 osób).
Ilość szacunkowa przygotowywanych i wydawanych obiadów szkolnych dziennie wynosi ok. 70 sztuk przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce – w okresie realizacji zamówienia ok. 12 600 sztuk. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia się liczby posiłków, tj. w przypadku nieobecności uczniów w szkole, w szczególności na skutek zarządzeń władz lub też na skutek zwiększenia liczby posiłków, tj. w przypadku zwiększenia chętnych uczniów.
Ilość przygotowywanych posiłków przedszkolnych (śniadanie + obiad) dla Przedszkola Samorządowego w Staszkówce – w okresie realizacji zamówienia – 60 szt. przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu przerwy wakacyjnej – w okresie realizacji zamówienia 11 700 sztuk śniadań i 11 700 sztuk obiadów. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków przedszkolnych może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia się liczby posiłków, tj. w przypadku nieobecności dzieci w przedszkolu, w szczególności na skutek choroby dziecka lub zarządzeń władz lub też na skutek zwiększenia liczby posiłków, tj. w przypadku zwiększenia się liczby dzieci.
Ilość przygotowywanych posiłków – podwieczorków dla uczniów zapisanych na świetlicę/pwd – w okresie realizacji zamówienia – 30 szt. przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu przerwy wakacyjnej – w okresie realizacji zamówienia 5 400 sztuk. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość ww. posiłków może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia się liczby posiłków, tj. w przypadku nieobecności uczniów na świetlicy, w szczególności na skutek choroby dziecka lub zarządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 216159,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 2 zamówienia jest świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków – w ramach stołówki szkolnej prowadzonej przez Zespół Szkół w Moszczenicy dla uczniów oraz świadczenie usługi przygotowywania i wydawania kompletu całodziennych posiłków dla oddziałów Przedszkola w Moszczenicy zlokalizowanych w budynku Szkoły oraz Przedszkola oraz przygotowania i wydania posiłku dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego przy Szkole Podstawowej im. Bronisława Wanata w Moszczenicy.Ilość szacunkowa przygotowywanych i wydawanych obiadów szkolnych dziennie wynosi ok. 50 sztuk przez pięć dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni wolnych od zajęć dydaktycznych dla uczniów i pracowników Zespołu Szkół w Moszczenicy - w okresie realizacji zamówienia ok. 10 000 sztuk. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby posiłków tj. w przypadku nieobecności uczniów w szkole w szczególności na skutek zarządzeń władz lub też na skutek zwiększenia liczby posiłków tj. w przypadku zwiększenia się liczby uczniów.
Ilość przygotowywanych kompletnych posiłków przedszkolnych, składających się ze śniadania, dwudaniowego obiadu i podwieczorku dla Przedszkola (6 Oddziałów – 118 dzieci) – w okresie realizacji zamówienia – 118 szt. przez pięć dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu wakacji - w okresie realizacji zamówienia ok. 25 960 sztuk śniadań, ok. 25 960 sztuk dwudaniowych obiadów i ok. 25 960 sztuk podwieczorków. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków przedszkolnych może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby posiłków tj. w przypadku nieobecności dzieci w przedszkolu np. z powodu choroby na skutek zarządzeń władz.
Ilość przygotowywanych posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego – w okresie realizacji zamówienia – 45 szt. przez pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu wakacji - w okresie realizacji zamówienia ok. 9 450 sztuk. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby posiłków tj. w przypadku nieobecności dzieci np. z powodu choroby lub na skutek zarządzeń władz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 327032,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty na wykonanie części 1 zamówienia, wynosząca 353 700,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynoszącą 191 100,00 zł, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353700 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty na wykonanie części 2 zamówienia, wynosząca 634 450,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynoszącą 402 250,00 zł, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634450 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem w ramach przedsięwzięcia "Horyzonty nauki" w ramach zadania KPO i Zwiększenia Odporności (KPO)
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.