Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00010251/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00026892/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00042311/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych na terenie Gminy Rogoźno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogoźno
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Rogoźnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Rogoźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 785009402
1.5.8.) Numer faksu: (67)2618075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rogozno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rogozno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych na terenie Gminy Rogoźno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ffd2beb-8c23-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008599/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Kompleksowa termomodernizacja budynków szkól podstawowych na ternie Gminy Rogoźno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INTZ.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania dla części 1 – Szkoła Podstawowa w Budziszewku:1. Branża architektoniczna obejmuje:
- docieplenie ścian na gruncie, ścian zewnętrznych, stropodachu wentylowanego i niewentylowanego,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
2. Branża sanitarna obejmuje:
Wykonanie instalacji sanitarnej wewnętrznej:
- centralnego ogrzewania,
- wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewna.
3. Branża elektryczna obejmuje:
- modernizację elektrycznych tablic rozdzielczych,
- instalację oświetleniową (ogólna, awaryjna),
- instalację zasilania urządzeń grzewczych, wentylacyjnych, sanitarnych,
- instalację połączeń wyrównawczych,
- instalację odgromową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 2018600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania dla części 2 – Szkoła Podstawowa w Parkowie:1. Branża architektoniczna obejmuje:
- docieplenie ścian na gruncie, ścian zewnętrznych, stropodachu wentylowanego i niewentylowanego,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
2. Branża sanitarna obejmuje:
Remont instalacji grzewczej (c.o. i c.t.) oraz budowę instalacji wentylacji mechanicznej.
3. Branża elektryczna obejmuje:
- modernizację elektrycznych tablic rozdzielczych,
- instalację oświetleniową (ogólna, awaryjna),
- instalację zasilania urządzeń grzewczych, wentylacyjnych, sanitarnych,
- instalację połączeń wyrównawczych,
- instalację odgromową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262520-2 - Roboty murowe
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314310-7 - Układanie kabli
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45431000-7 - Kładzenie płytek
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 3985043,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania dla części 3 – Szkoła Podstawowa nr 3 w Rogoźnie:1. Branża architektoniczna obejmuje:
- docieplenie ścian na gruncie, ścian zewnętrznych, stropodachu wentylowanego i niewentylowanego,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
2. Branża sanitarna obejmuje:
Remont instalacji grzewczej (c.o. i c.t.) oraz budowę instalacji wentylacji mechanicznej.
3. Branża elektryczna obejmuje:
- modernizację elektrycznych tablic rozdzielczych,
- instalację oświetleniową (ogólna, awaryjna),
- instalację zasilania urządzeń grzewczych, wentylacyjnych, sanitarnych,
- instalację połączeń wyrównawczych,
- instalację odgromową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262520-2 - Roboty murowe
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314310-7 - Układanie kabli
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45431000-7 - Kładzenie płytek
4.5.5.) Wartość części: 5048625,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2523777,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2826363,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2523777,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7662006442
7.3.3) Ulica: Lipowa 29
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2523777,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4322179,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6041458,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4322179,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INARE Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6793169799
7.3.3) Ulica: Łabędzia 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-651
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne i instalacje sanitarne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4322179,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5822085,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7720701,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5822085,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INARE Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6793169799
7.3.3) Ulica: Łabędzia 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-651
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne i instalacje sanitarne.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5822085,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ROGOŹNA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia w obiekcie i na terenie Regionalnego Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych w wieku od 7- 19 lat przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
- Utrzymanie i ochrona dróg leśnych i leśnych szlaków stałych na terenie Nadleśnictwa Jamy
więcej: przetargi w Rogoźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.