Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00103671/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
- 2025/BZP 00108024/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00113625/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz
z wdrożeniem w ramach projektu
„Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe”
Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wrazz wdrożeniem w ramach projektu
„Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe”
Etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45deb5ba-f889-462b-ac5c-6424f49c36f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053264/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu „Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe” Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe” realizowany w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.272.2.2025.WA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177137,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu „Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
Zakres zamówienia
L.p. OPIS Ilość (szt.)
I Dostawa licencji do oprogramowania:
1 „Serwerowy system operacyjny” Windows Server Standard 2025 (16 Core) lub równoważny
4
2 do monitorowania stacji roboczych wraz z wdrożeniem dla jednostki podległej - Powiatowego Zarządu Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie, Al. Reymonta 21B, 62-200 Gniezno 55
3 do Backup-u dla jednostki podległej - Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno 10
4.1 antywirusowego i asysta techniczna dla jednostki PCPR (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie) 50
4.2 antywirusowego wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym dla jednostek podległych Starostwa Powiatowego w Gnieźnie 100
4.3 antywirusowego wraz ze wsparciem technicznym dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie w zakresie rozszerzenia istniejącej licencji na program antywirusowy
30
II Dostawa NAS „sieciowa pamięć masowa” i dysk w obudowie zewnętrznej do kopii zapasowej offline
5. Dostawa NAS „sieciowa pamięć masowa” z dyskami dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
1
6. Dostawa NAS „sieciowa pamięć masowa” z dyskami dla jednostki podległej - Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno 1
7 Dostawa dysku w obudowie zewnętrznej dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie 1
III Dostawa zasilacza awaryjnego UPS
8 Dostawa zasilacza awaryjnego UPS dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie 1
9 Dostawa zasilacza awaryjnego UPS dla jednostki podległej - Powiatowego Zarządu Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie, Al. Reymonta 21B, 62-200 Gniezno 1
10 Dostawa zasilacza awaryjnego UPS do stacji roboczych Starostwa Powiatowego w Gnieźnie 20
IV Dostawa UTM
11 Dostawa UTM wraz z serwisami i wsparciem na okres 1 roku dla jednostek podległych Starostwa Powiatowego w Gnieźnie: -Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, ul. Henryka Sienkiewicza 12a, 62-200 Gniezno, - Centrum Usług Wspólnych w Gnieźnie Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. 2
2. Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określają:
a) formularz cenowy - załącznik nr 4 do SWZ,
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry jakościowe i techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami minimalnymi lub o wyższych parametrach.
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia i gwarancją określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Zamawiający zastrzega, że oferowany sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego.
2) Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany najpóźniej 24 miesiące przed datą złożenia oferty, być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przez Wykonawcę przedmiot dostawy był:
a) fabrycznie nowy, kompletny, nieregenerowany;
b) pozbawiony wad fizycznych i prawnych oraz nienoszący śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych;
c) w zakresie sprzętu komputerowego - pochodzący z montażu z linii produkcyjnej – żaden z elementów dostawy nie może być refabrykowany;
d) kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania oraz gotowy do użytkowania;
e) gatunku „I”;
f) dopuszczony do obrotu.
4) Wszystkie urządzenia muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie nie było wcześniej aktywowane lub używane na innym urządzeniu, dostarczone w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania. Zamawiający wymaga, by przedmiot umowy był dostarczony wraz ze stosownymi, dokumentami/certyfikatami świadczącymi o spełnieniu wszystkich stosownych norm i wytycznych, które przedmiot zamówienia powinien spełniać przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz karty gwarancyjne, instrukcje w języku polskim – jeśli sprzęt je posiada.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji legalności oprogramowania bezpośrednio u producenta w przypadku, jeśli poweźmie wątpliwości co do legalności jego pochodzenia.
6) Oferowany przedmiot zamówienia winien współpracować z siecią energetyczną o parametrach 230V ± 10%, 50Hz.
7) Gwarancja i rękojmia:
Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony asortyment minimalnych gwarancji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ – odrębnych dla każdego asortymentu, liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru.
8) Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SWZ podać w Formularzu cenowym - kolumnie nr 2 dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, typ lub model, wydajność procesora (tylko dla pozycji 5 pkt. 1, pozycji 6 pkt.1) oraz parametry.
9) Brak nazwy producenta, typu lub modelu (niewypełnienie kolumny nr 2 w Formularzu cenowym) oraz wydajności procesora (niewypełnienie kolumny nr 3 w Formularzu cenowym), skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SWZ.
5. Rozwiązania równoważne:
1) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody te nie podlegają uzupełnieniu. Brak dowodów, brak potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w Załączniku nr 2 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku zaoferowania produktu równoważnego, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy (art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
5) W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ i jej załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254548,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9542398848
7.3.3) Ulica: Porcelanowa 19
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKANET WOJCIECH OLEŚ, STANISŁAW ZYGOR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ARKANET WOJCIECH OLEŚ, STANISŁAW ZYGOR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawcę w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa kriostatu wolnostojącego
- Remont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie
- Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Przebudowa i remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Stary Dwór Ćwierdzin 52, 62-230 Witkowo
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa laptopa (1 sztuka) dla Asystenta ds. Informacji wraz z oprogramowaniem i licencją na tworzenie grafiki oraz laptopów (2 sztuki) z oprogramowaniem na potrzeby tworzenia dostępnych dokumentów
- Dostawa 4 zestawów tokenów do analizy danych surowych z plików FASTQ
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.