Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115959/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa czyszczenia i przeglądów kominowych w 2025 r. w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska oraz budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomosicgda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1944879c-a6d5-44a3-9726-ad3da1ec6d4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzenie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa czyszczenia i przeglądów kominowych w 2025 r. w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska oraz budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1944879c-a6d5-44a3-9726-ad3da1ec6d4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054852/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usług kominiarskich w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.15.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie (Część) 1 – Obszar Administracyjny 1 obejmujący podane w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 6 do SWZ- Zadanie 1 (Obszar Administracyjny 1)- wykaz przewodów kominowychw 2025 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 7 do SWZ- Zadanie 1 (Obszar Administracyjny 1) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.
2. Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2. a) SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 242601,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie (Część) 2 – Obszar Administracyjny 2 obejmujący podane w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 8 do SWZ- Zadanie 2 (Obszar Administracyjny 2) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 9 do SWZ- Zadanie 2 (Obszar Administracyjny 2) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi2. Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.b) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 249980,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie (Część) 3 – Obszar Administracyjny 3 cz. 1 obejmujący podane w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 10 do SWZ- Zadanie 3 (Obszar Administracyjny 3 cz. 1) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 11- do SWZ- Zadanie 3 (Obszar Administracyjny 3 cz.1) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.2. Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.c) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 195034,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie (Część) 4 – Obszar Administracyjny 3 cz. 2 obejmujący podane w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 12 do SWZ- Zadanie 4 (Obszar Administracyjny 3 cz. 2) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 13 do SWZ- Zadanie 4 (Obszar Administracyjny 3 cz. 2) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi2. Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.d) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 149469,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Obszar Administracyjny 4 cz. 1 obejmujący podane w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 14 do SWZ- Zadanie 5 (Obszar Administracyjny 4 cz. 1) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 15 do SWZ- Zadanie 5 (Obszar Administracyjny 4 cz. 1) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi2. Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.e) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 123084,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie (Część) 6 – Obszar Administracyjny 4 cz. 2 obejmujący podane w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 16 do SWZ Zadanie 6 (Obszar Administracyjny 4 cz. 2 ) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 17 do SWZ, Zadanie 6 (Obszar Administracyjny 4 cz. 2) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi2. Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.f) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 170386,13 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zadanie (Część) 7 – Skarb Państwa obejmujący podane w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 18 do SWZ- Zadanie 7 (Skarb Państwa) - wykaz przewodów kominowych w 2025 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe zgodnie załącznikiem nr 19 do SWZ Zadanie 7 (Skarb Państwa) – wykaz przewodów kominowych w 2025 r. wolnostojących z lokalami użytkowymi i zgodnie załącznikiem nr 20 do SWZ Zadanie 7 (Skarb Państwa) – wykaz przewodów kominowych w 2025 r. budynków kubaturowych- lokale użytkowe2. Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.g) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 53525,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241101,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241101,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241101,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190133564
7.3.3) Ulica: ul. Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241101,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249054,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249054,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249054,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190133564
7.3.3) Ulica: ul. Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249054,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194609,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194609,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194609,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190133564
7.3.3) Ulica: ul. Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194609,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149447,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149447,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149447,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190133564
7.3.3) Ulica: ul. Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149447,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123230,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123230,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123230,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190133564
7.3.3) Ulica: ul. Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123230,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169960,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169960,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169960,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190133564
7.3.3) Ulica: ul. Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169960,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55942,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55942,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55942,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190133564
7.3.3) Ulica: ul. Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55942,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Dostawa siana, słomy i sieczki z lucerny do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa specjalizowanej stacji graficznej do obróbki cyfrowej tekstury dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Wykonanie czyszczenia przewodów kominowych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- usługi w zakresie sprzątania.
więcej: Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.