Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099165/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Jana Kazimierza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Jana Kazimierza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7bc87eb-ac0c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa ulicy Jana Kazimierza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099165/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.15.2022.ZP6
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa ulicy Jana Kazimierza”.
2.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy ulicy Jana Kazimierza (droga gminna nr 116090G) wraz z sięgaczem, o łącznej długości około 0,590 km, początek znajduje się na skrzyżowaniu z ul. S. Banacha, natomiast koniec za sięgaczem od ul. Jana Kazimierza na wysokości dz. 320/9 w obr. 9. Przebudowa obejmuje również sięgacz ulicy na działce 319/5 w obr. 9.
Zadanie inwestycyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje:
a) rozbudowę drogi wraz z budową chodnika na odcinku od ul. Banacha do ul. Czarnieckiego (ok. 110 m),
b) przebudowę obustronnych chodników,
c) przebudowę jezdni na odcinku od ul. Czarnieckiego do ul. Modrzewskiego (ok. 240 m),
d) przebudowę ciągu pieszo-jezdnego na odcinku od ul. Modrzewskiego do al. 3-go Maja wraz z drogą dojazdową do posesji (przebudowę sięgacza dz. 319/5 w obr. 9, ok. 250m),
e) budowę kanalizacji deszczowej,
f) budowę kanału technologicznego,
g) rozbudowę istniejącego oświetlenia na odcinku od ul. Modrzewskiego do al. 3-go Maja wraz z drogą dojazdową do posesji (ok. 250m),
h) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz zagospodarowania zielenią przebudowywanej ulicy.
3. Przewidywany zakres robót i prac obejmuje między innymi:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty ziemne
c) roboty drogowe (budowę jezdni o zmiennej szerokości 4,50 – 5,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego i zjazdów publicznych; budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej; budowę chodników o szerokości 2,00 m i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej; budowę ciągu pieszo-jezdnego o szerokości 3,50 m),
d) budowę odwodnienia,
e) budowę oświetlenia drogi,
f) budowę kanalizacji technicznej,
g) roboty wykończeniowe, w tym:
-doprowadzenie terenu wokół prowadzonych robót do stanu pierwotnego,
-zagospodarowanie zielenią (zahumusowanie poboczy z obsianiem trawy),
oraz
h)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
i)opracowanie z zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
j)wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach.
UWAGA!Na etapie wykonawstwa, Zamawiający, po podpisaniu Umowy, podejmie decyzję o wycince drzewa.
4.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, której elementy stanowią załączniki do SWZ:
1) Projekt Budowlany branża drogowa,
2) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego,
3) Projekt Budowlany branży sanitarna – sieć kanalizacji deszczowej,
4) Projekt Budowlany branża elektryczna,
5) Projekt Budowlany branża teletechniczna,
6) Przedmiary robót i Kosztorys ofertowy branży: drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej,
7) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiORB.
5.UWAGA! Należy zastosować oprawy, których system sterowania zgodny jest z użytkowanym przez ZIM w Słupsku systemem sterowania Reva Siled - SILED CMS. Przed odbiorem Zamawiający przeprowadzi test funkcjonalności sterowania nowymi oprawami w zakresie funkcji określonych w punkcie 3.5 Projektu architektoniczno – budowlanego br. energetycznej, w szczególności w zakresie ewidencjonowania, monitorowania, alarmowania, sterowania oraz konfigurowania.
6.Zakres robót przedmiotowego zadania inwestycyjnego określony ww. dokumentacją jest objęty decyzją Prezydenta Miasta Słupska udzielającą pozwolenia na przebudowę ulicy Jana Kazimierza w Słupsku wraz z budową kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego oraz oświetlenia drogowego.
7.Wykonawca winien uwzględnić, iż w czasie prowadzenia robót planowane są prace związane z przebudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Jana Kazimierza. Ich realizatorem będą Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. Wykonawca odpowiedzialny będzie za koordynację prac związanych z przebudową ul. Jana Kazimierza oraz planowanych przez Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. robót. Realizujący inwestycję tj. Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. zobowiązane będą do dostosowania harmonogramu prac do realizacji robót związanych z przebudową drogi, jednakże należy uwzględnić w harmonogramie czas na wykonanie przez niego robót technologicznych budowy sieci po rozebraniu warstw nawierzchni z uwzględnieniem zachowania przez niego utrzymania ciągłości pracy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, tak aby zapewnić dostawę wody o wymaganych parametrach do odbiorców i zapewnić ciągłość odbioru ścieków.
8.Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją Inspektora Nadzoru/przedstawiciela Zamawiającego materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania (np. płyty betonowe, krawężniki kamienne, oznakowanie, destrukt) będą przewiezione na plac składowy wskazany przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i Inspektor Nadzoru/przedstawiciel Zamawiającego sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nie nadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony.
9.W przypadku rozbieżności między STWiORB a Projektem wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest Projekt budowlano-wykonawczy .
10. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
12. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać zgodę Zamawiającego.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2294889,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2503186,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2294889,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): G&G Firma Drogowa Artur Głuchaczka, Łukasz Głuchaczka Sp. j.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Przemysław Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882345286
7.3.3) Ulica: Brzeźno Lęborskie 4/11
7.3.4) Miejscowość: Brzeźno Lęborskie
7.3.5) Kod pocztowy: 84-213
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
G&G FIRMA DROGOWA ARTUR GŁUCHACZKA, ŁUKASZ GŁUCHACZKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2294889,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.