Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097958/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa boiska wielofunkcyjnego przy osiedlu bloków wielorodzinnych w miejscowości Golenice" (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957476051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa boiska wielofunkcyjnego przy osiedlu bloków wielorodzinnych w miejscowości Golenice" (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121651dc-a916-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009334/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy osiedlu bloków wielorodzinnych w miejscowości Golenice (dz. nr 490/1 obręb Golenice)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097958/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022.AWE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy osiedlu bloków wielorodzinnych w miejscowości Golenice” (II postępowanie) (dz. nr 490/5 obręb Golenice).
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, obejmujące m. in.:
a. Roboty przygotowawcze, ziemne (zdjęcie warstwy humusu i spryzmowanie do późniejszego wykorzystania przy rekultywacji terenu po zakończeniu prac, wykonanie ław betonowych pod projektowane wyposażenie oraz montaż obrzeży betonowych),
b. Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 36m x 24m (piłka nożna, piłka ręczna, siatkówka, 2x koszykówka).
c. Wyposażone w :
- 2 bramki do piłki nożnej/ręcznej,
- 4 kosze do koszykówki (z możliwość demontażu),
- 1 zestaw do siatkówki/tenisa ziemnego (elementy demontowane),
d. Wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej wraz z szafką oświetleniową, uziomem i montażem oświetlenia szt. 6,
e. Ogrodzenie boiska piłkochwytami o wys. 6 m za bramkami oraz ogrodzenie panelowe o wys. 4 m wzdłuż boiska wraz z bramką wejściową na jego teren.
3. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
4. Uzupełnieniem niniejszego opisu są załączone przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa wraz z dokumentacją zamienną, STWIOR. Przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy do wykonania wyceny.
5. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego Wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest dokumentacja projektowa, STWiOR.
6. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia.
7. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 14 dni od podpisania umowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ciągu 14 dni od przekazania placu budowy harmonogramu rzeczowo-finansowego (dalej, HRF) w ujęciu miesięcznym w celu zaopiniowania. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu lub go zatwierdzi w terminie 5 dni kalendarzowych od daty przedłożenia. HRF powinien być aktualizowany zgodnie z odbieranymi robotami (przerobem). W przypadku zaistnienia rozbieżności pomiędzy HRF a rzeczywistym terminem realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego udzielenia Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień. W przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody na aktualizację harmonogramu w tym zakresie, Wykonawca niezwłocznie dokonuje zmiany i przekazuje zaktualizowany harmonogram Zamawiającemu do akceptacji formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682465,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794139,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 682465,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid-Stet Sp. z o.o.Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321354212
7.3.3) Ulica: Międzyparkowa 12A/6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-346
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID-STET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SOLID-STET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 682465,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.