Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00095337/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu
„Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10596141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu„Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38882da-1535-49a0-b812-495c31227eb0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068113/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZF.272.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim”.4.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Zadanie nr 1 – „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2107 L Kliny – Wierzchowiska
w miejscowości Wierzchowiska Drugie, gm. Piaski”.
Zadanie nr 2 – „Przebudowa drogi powiatowej nr 2104 L (Minkowice – Krępiec) w miejscowości Nowy Krępiec i Jacków, gm. Mełgiew”.
Zadanie nr 3 – „Przebudowa drogi powiatowej nr 2028 L Ostrówek – Białka – Dorohucza
od skrzyżowania z DK 12 do granicy powiatu w m. Dorohucza”.
4.3.Dokumentacja projektowa dla zadania inwestycyjnego, którego dotyczy stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia nadzór inwestorski oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są na stronie prowadzonego postępowania na wybór Wykonawcy robót budowlanych: https://platformazakupowa.pl/transakcja/909492 lub do wglądu w Wydziale Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w Świdniku, Al. Lotników Polskich 1, 21-040 Świdnik.
4.4.Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego, obejmuje pełnienie funkcji inspektora nad realizacją robót w branżach:
4.4.1. Zadanie 1:
a)branża drogowa: roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze (mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i odwozem dłużyc), roboty ziemne, oporniki, krawężniki, obrzeża, podbudowy, nawierzchnie, wykonanie ścianki oporowej z prefabrykowanych elementów na ławie betonowej wraz z ustawieniem bariery drogowej, rowy przydrożne, wymiana przepustu pod koroną drogi, roboty ziemne dla montażu studzienek i przykanalików, montaż studzienek i przykanalików, roboty wykończeniowe (humusowanie skarp wraz z obsianiem), regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (przyłącza gazowe, przyłącza wodociągowe, skrzynki żeliwne zasuw domowych i liniowych, zabezpieczenie sieci wodociągowych), oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, doświetlenie przejść dla pieszych i miejsc niebezpiecznych lampami ulicznymi LED na gotowym słupie zasilania z panelu fotowoltaicznego oraz turbiny wiatrowej
4.4.2. Zadanie 2:
a)branża drogowa: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i odwozem dłużyc, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń, przepustów), roboty ziemne (wykopy i nasypy), odwodnienie korpusu drogowego (przebudowa przepustów pod koroną drogi wraz z wykonaniem ścianki czołowej oraz ławy fundamentowej pod ściankę z betonu, oczyszczenie przepustów pod koroną drogi, kanalizacja deszczowa – odwodnienie krawężnikowe i liniowe, studnie chłonne, połączenie odwodnienia liniowego ze studniami chłonnymi), podbudowy, nawierzchnie (z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna, wiążąca, wyrównawcza, ułożenie geosiatki, nawierzchnia z kostki brukowej), roboty wykończeniowe (umocnienie powierzchniowe skarp, rowów, ścieków, przepusty pod zjazdami, wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem/destruktem), oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, bariery ochronne stalowe, urządzenia zabezpieczające ruch pieszych, elementy ulic (ustawienie krawężników betonowych, betonowe obrzeża chodnikowe, ściek z kostki brukowej), inne roboty (mury oporowe);
b)branża elektryczna: budowa oświetlenia dedykowanego dla pieszych przy ul. Kwiatowej (roboty rozbiórkowe nawierzchni, wykopy, wykonanie ściany oporowej, przewierty mechaniczne, ułożenie rur osłonowych, układanie kabli, zasypanie rowów, odwóz ziemi, montaż i ustawienie słupów oświetleniowych, wysięgników rurowych, przewodów do opraw oświetleniowych, opraw LED, wkładek bezpiecznikowych, wymiana tabliczek bezpiecznikowych, badanie linii kablowej nN, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu niskiego napięcia); istniejące oświetlenie przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ul. Kwiatowej i ul. Spacerowej (demontaż słupów oświetleniowych, wysięgników, opraw, roboty rozbiórkowe nawierzchni, wykopy, układanie kabli, zasypanie rowów, odwóz ziemi, montaż i ustawienie słupów oświetleniowych, wysięgników rurowych, przewodów do opraw oświetleniowych, opraw LED, wkładek bezpiecznikowych, montaż wkładek bezpiecznikowych, badanie linii kablowej nN, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu niskiego napięcia);
4.4.3. Zadanie 3:
a)branża drogowa: roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi wraz z odtworzeniem reperów, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty rozbiórkowe), roboty ziemne, podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, wykonanie podbudowy zasadniczej - warstwy mrozoochronnej - z mieszanki kruszywa niezwiązanego, wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanego cementem), nawierzchnie (nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna, nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca, nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wyrównawcza, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej i nawierzchnia systemu fakturowych oznaczeń na przejściu dla pieszych), roboty wykończeniowe (wykonanie umocnienia powierzchniowego skarp i rowów - humusowanie, umocnienie skarp płytami ażurowymi, pobocza utwardzone kruszywem łamanym, ułożenie przepustów pod zjazdami, czyszczenie istniejących przepustów pod zjazdami), oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, montaż balustrady, montaż bariery drogowej), elementy ulic (ustawienie krawężników betonowych, oporników betonowych, obrzeży betonowych, ustawienie palisady betonowej, ułożenie ścieku trójkątnego wraz z ułożeniem ścieku skarpowego), remont obiektu mostowego (oczyszczenie i uzupełnienie ubytków umocnienia skarp, likwidacja progu na dojeździe do mostu od str. m. Dorohuczy poprzez wymianę warstwy ścieralnej i uszczelnienie nawierzchni na końcach płyty nośnej masą zalewową na gorąco, remont belek podporęczowych, wymiana istniejących balustrad ochronnych na nowe o wysokości 1,10 m, remont balustrad przy schodach dla obsługi, oczyszczenie, malowanie, oczyszczeni koryta cieku w granicach pasa drogi powiatowej, zamocowanie i wyremontowanie rur osłonowych przewodów telekomunikacyjnych);
b)branża teletechniczna: usunięcie kolizji (demontaż kolidującej sieci, budowa kanalizacji i studni kablowych, regulacja wysokościowa włazów studni);
c)branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia, usunięcie kolizji (wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych w formie lamp hybrydowych LED, demontaż kolidującej sieci i słupów, budowa kanalizacji i słupów w nowej lokalizacji);
d)branża sanitarna: budowa kanalizacji deszczowej (roboty przygotowawcze- roboty pomiarowe, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, kanał deszczowy ze studniami rewizyjnymi, wpusty deszczowe na studzienkach z osadnikiem, studnie chłonne, umocnienie skarp wylotu kanału deszczowego); wodociąg (regulacja wysokościowa zasuw sieci wodociągowej do rzędnych projektowanych, wymiana istniejących hydrantów nadziemnych na hydranty podziemne wraz z wymianą zasuw przy hydrancie na nowe z dowiązaniem wysokościowym pokryw skrzynek do rzędnych projektowanych).
4.3.Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla wszystkich zadań obejmuję:
1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności
jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 w/w ustawy (dopuszczalność stosowania wyrobów przy robotach budowlanych), a także zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych;
3)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie
i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich
do użytkowania;
4)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad;
5)reprezentowanie Zamawiającego na budowie na każde wezwanie Zamawiającego;
6)zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi;
7)koordynacja prac pomiędzy wszystkimi uczestnikami realizacji przedmiotu umowy;
8)kontroli bezpieczeństwa na budowie;
9)kontrola realizacji wymagań i rozstrzyganie, w porozumieniu z Zamawiającym, problemów technicznych i technologicznych;
10)informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej lub w trakcie realizacji robót, wypadkach lub innych zagrożeniach oraz o sposobach rozwiązywania napotkanych problemów;
11)udzielanie Wykonawcy Robót Budowlanych wszelkich informacji, będących w posiadaniu Inspektora Nadzoru, koniecznych do realizacji prac budowlanych;
12)zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby organizacji narad koordynacyjnych;
13)obecność na budowie, w trakcie prowadzenia robót danej branży na każde wezwanie Zamawiającego, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych od przesłanego wezwania, potwierdzonego telefonicznie lub SMS-em (w przypadku prowadzenia robót w sobotę, dzień ten uznany będzie za dzień roboczy);
14)uczestnictwo we wszystkich naradach koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Wykonawcy Robót Budowlanych, Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób, w celu omawiania bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania prac oraz rozwiązywania problemów wykonawczych; narady koordynacyjne będą odbywały się w miarę potrzeb, w dniu określonym przez Zamawiającego;
SZCZEGÓŁY W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim”.4.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Zadanie nr 1 – „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2107 L Kliny – Wierzchowiska
w miejscowości Wierzchowiska Drugie, gm. Piaski”.
Zadanie nr 2 – „Przebudowa drogi powiatowej nr 2104 L (Minkowice – Krępiec) w miejscowości Nowy Krępiec i Jacków, gm. Mełgiew”.
Zadanie nr 3 – „Przebudowa drogi powiatowej nr 2028 L Ostrówek – Białka – Dorohucza
od skrzyżowania z DK 12 do granicy powiatu w m. Dorohucza”.
4.3.Dokumentacja projektowa dla zadania inwestycyjnego, którego dotyczy stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia nadzór inwestorski oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są na stronie prowadzonego postępowania na wybór Wykonawcy robót budowlanych: https://platformazakupowa.pl/transakcja/909492 lub do wglądu w Wydziale Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w Świdniku, Al. Lotników Polskich 1, 21-040 Świdnik.
4.4.Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego, obejmuje pełnienie funkcji inspektora nad realizacją robót w branżach:
4.4.1. Zadanie 1:
a)branża drogowa: roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze (mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i odwozem dłużyc), roboty ziemne, oporniki, krawężniki, obrzeża, podbudowy, nawierzchnie, wykonanie ścianki oporowej z prefabrykowanych elementów na ławie betonowej wraz z ustawieniem bariery drogowej, rowy przydrożne, wymiana przepustu pod koroną drogi, roboty ziemne dla montażu studzienek i przykanalików, montaż studzienek i przykanalików, roboty wykończeniowe (humusowanie skarp wraz z obsianiem), regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (przyłącza gazowe, przyłącza wodociągowe, skrzynki żeliwne zasuw domowych i liniowych, zabezpieczenie sieci wodociągowych), oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, doświetlenie przejść dla pieszych i miejsc niebezpiecznych lampami ulicznymi LED na gotowym słupie zasilania z panelu fotowoltaicznego oraz turbiny wiatrowej
4.4.2. Zadanie 2:
a)branża drogowa: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i odwozem dłużyc, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń, przepustów), roboty ziemne (wykopy i nasypy), odwodnienie korpusu drogowego (przebudowa przepustów pod koroną drogi wraz z wykonaniem ścianki czołowej oraz ławy fundamentowej pod ściankę z betonu, oczyszczenie przepustów pod koroną drogi, kanalizacja deszczowa – odwodnienie krawężnikowe i liniowe, studnie chłonne, połączenie odwodnienia liniowego ze studniami chłonnymi), podbudowy, nawierzchnie (z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna, wiążąca, wyrównawcza, ułożenie geosiatki, nawierzchnia z kostki brukowej), roboty wykończeniowe (umocnienie powierzchniowe skarp, rowów, ścieków, przepusty pod zjazdami, wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem/destruktem), oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, bariery ochronne stalowe, urządzenia zabezpieczające ruch pieszych, elementy ulic (ustawienie krawężników betonowych, betonowe obrzeża chodnikowe, ściek z kostki brukowej), inne roboty (mury oporowe);
b)branża elektryczna: budowa oświetlenia dedykowanego dla pieszych przy ul. Kwiatowej (roboty rozbiórkowe nawierzchni, wykopy, wykonanie ściany oporowej, przewierty mechaniczne, ułożenie rur osłonowych, układanie kabli, zasypanie rowów, odwóz ziemi, montaż i ustawienie słupów oświetleniowych, wysięgników rurowych, przewodów do opraw oświetleniowych, opraw LED, wkładek bezpiecznikowych, wymiana tabliczek bezpiecznikowych, badanie linii kablowej nN, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu niskiego napięcia); istniejące oświetlenie przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ul. Kwiatowej i ul. Spacerowej (demontaż słupów oświetleniowych, wysięgników, opraw, roboty rozbiórkowe nawierzchni, wykopy, układanie kabli, zasypanie rowów, odwóz ziemi, montaż i ustawienie słupów oświetleniowych, wysięgników rurowych, przewodów do opraw oświetleniowych, opraw LED, wkładek bezpiecznikowych, montaż wkładek bezpiecznikowych, badanie linii kablowej nN, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu niskiego napięcia);
4.4.3. Zadanie 3:
a)branża drogowa: roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi wraz z odtworzeniem reperów, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty rozbiórkowe), roboty ziemne, podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, wykonanie podbudowy zasadniczej - warstwy mrozoochronnej - z mieszanki kruszywa niezwiązanego, wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanego cementem), nawierzchnie (nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna, nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca, nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wyrównawcza, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej i nawierzchnia systemu fakturowych oznaczeń na przejściu dla pieszych), roboty wykończeniowe (wykonanie umocnienia powierzchniowego skarp i rowów - humusowanie, umocnienie skarp płytami ażurowymi, pobocza utwardzone kruszywem łamanym, ułożenie przepustów pod zjazdami, czyszczenie istniejących przepustów pod zjazdami), oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, montaż balustrady, montaż bariery drogowej), elementy ulic (ustawienie krawężników betonowych, oporników betonowych, obrzeży betonowych, ustawienie palisady betonowej, ułożenie ścieku trójkątnego wraz z ułożeniem ścieku skarpowego), remont obiektu mostowego (oczyszczenie i uzupełnienie ubytków umocnienia skarp, likwidacja progu na dojeździe do mostu od str. m. Dorohuczy poprzez wymianę warstwy ścieralnej i uszczelnienie nawierzchni na końcach płyty nośnej masą zalewową na gorąco, remont belek podporęczowych, wymiana istniejących balustrad ochronnych na nowe o wysokości 1,10 m, remont balustrad przy schodach dla obsługi, oczyszczenie, malowanie, oczyszczeni koryta cieku w granicach pasa drogi powiatowej, zamocowanie i wyremontowanie rur osłonowych przewodów telekomunikacyjnych);
b)branża teletechniczna: usunięcie kolizji (demontaż kolidującej sieci, budowa kanalizacji i studni kablowych, regulacja wysokościowa włazów studni);
c)branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia, usunięcie kolizji (wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych w formie lamp hybrydowych LED, demontaż kolidującej sieci i słupów, budowa kanalizacji i słupów w nowej lokalizacji);
d)branża sanitarna: budowa kanalizacji deszczowej (roboty przygotowawcze- roboty pomiarowe, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, kanał deszczowy ze studniami rewizyjnymi, wpusty deszczowe na studzienkach z osadnikiem, studnie chłonne, umocnienie skarp wylotu kanału deszczowego); wodociąg (regulacja wysokościowa zasuw sieci wodociągowej do rzędnych projektowanych, wymiana istniejących hydrantów nadziemnych na hydranty podziemne wraz z wymianą zasuw przy hydrancie na nowe z dowiązaniem wysokościowym pokryw skrzynek do rzędnych projektowanych).
4.3.Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla wszystkich zadań obejmuję:
1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności
jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 w/w ustawy (dopuszczalność stosowania wyrobów przy robotach budowlanych), a także zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych;
3)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie
i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich
do użytkowania;
4)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad;
5)reprezentowanie Zamawiającego na budowie na każde wezwanie Zamawiającego;
6)zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi;
7)koordynacja prac pomiędzy wszystkimi uczestnikami realizacji przedmiotu umowy;
8)kontroli bezpieczeństwa na budowie;
9)kontrola realizacji wymagań i rozstrzyganie, w porozumieniu z Zamawiającym, problemów technicznych i technologicznych;
10)informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej lub w trakcie realizacji robót, wypadkach lub innych zagrożeniach oraz o sposobach rozwiązywania napotkanych problemów;
11)udzielanie Wykonawcy Robót Budowlanych wszelkich informacji, będących w posiadaniu Inspektora Nadzoru, koniecznych do realizacji prac budowlanych;
12)zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby organizacji narad koordynacyjnych;
13)obecność na budowie, w trakcie prowadzenia robót danej branży na każde wezwanie Zamawiającego, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych od przesłanego wezwania, potwierdzonego telefonicznie lub SMS-em (w przypadku prowadzenia robót w sobotę, dzień ten uznany będzie za dzień roboczy);
14)uczestnictwo we wszystkich naradach koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Wykonawcy Robót Budowlanych, Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób, w celu omawiania bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania prac oraz rozwiązywania problemów wykonawczych; narady koordynacyjne będą odbywały się w miarę potrzeb, w dniu określonym przez Zamawiającego;
SZCZEGÓŁY W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim”.4.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Zadanie nr 1 – „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2107 L Kliny – Wierzchowiska
w miejscowości Wierzchowiska Drugie, gm. Piaski”.
Zadanie nr 2 – „Przebudowa drogi powiatowej nr 2104 L (Minkowice – Krępiec) w miejscowości Nowy Krępiec i Jacków, gm. Mełgiew”.
Zadanie nr 3 – „Przebudowa drogi powiatowej nr 2028 L Ostrówek – Białka – Dorohucza
od skrzyżowania z DK 12 do granicy powiatu w m. Dorohucza”.
4.3.Dokumentacja projektowa dla zadania inwestycyjnego, którego dotyczy stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia nadzór inwestorski oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są na stronie prowadzonego postępowania na wybór Wykonawcy robót budowlanych: https://platformazakupowa.pl/transakcja/909492 lub do wglądu w Wydziale Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w Świdniku, Al. Lotników Polskich 1, 21-040 Świdnik.
4.4.Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego, obejmuje pełnienie funkcji inspektora nad realizacją robót w branżach:
4.4.1. Zadanie 1:
a)branża drogowa: roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze (mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i odwozem dłużyc), roboty ziemne, oporniki, krawężniki, obrzeża, podbudowy, nawierzchnie, wykonanie ścianki oporowej z prefabrykowanych elementów na ławie betonowej wraz z ustawieniem bariery drogowej, rowy przydrożne, wymiana przepustu pod koroną drogi, roboty ziemne dla montażu studzienek i przykanalików, montaż studzienek i przykanalików, roboty wykończeniowe (humusowanie skarp wraz z obsianiem), regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (przyłącza gazowe, przyłącza wodociągowe, skrzynki żeliwne zasuw domowych i liniowych, zabezpieczenie sieci wodociągowych), oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, doświetlenie przejść dla pieszych i miejsc niebezpiecznych lampami ulicznymi LED na gotowym słupie zasilania z panelu fotowoltaicznego oraz turbiny wiatrowej
4.4.2. Zadanie 2:
a)branża drogowa: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i odwozem dłużyc, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń, przepustów), roboty ziemne (wykopy i nasypy), odwodnienie korpusu drogowego (przebudowa przepustów pod koroną drogi wraz z wykonaniem ścianki czołowej oraz ławy fundamentowej pod ściankę z betonu, oczyszczenie przepustów pod koroną drogi, kanalizacja deszczowa – odwodnienie krawężnikowe i liniowe, studnie chłonne, połączenie odwodnienia liniowego ze studniami chłonnymi), podbudowy, nawierzchnie (z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna, wiążąca, wyrównawcza, ułożenie geosiatki, nawierzchnia z kostki brukowej), roboty wykończeniowe (umocnienie powierzchniowe skarp, rowów, ścieków, przepusty pod zjazdami, wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem/destruktem), oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, bariery ochronne stalowe, urządzenia zabezpieczające ruch pieszych, elementy ulic (ustawienie krawężników betonowych, betonowe obrzeża chodnikowe, ściek z kostki brukowej), inne roboty (mury oporowe);
b)branża elektryczna: budowa oświetlenia dedykowanego dla pieszych przy ul. Kwiatowej (roboty rozbiórkowe nawierzchni, wykopy, wykonanie ściany oporowej, przewierty mechaniczne, ułożenie rur osłonowych, układanie kabli, zasypanie rowów, odwóz ziemi, montaż i ustawienie słupów oświetleniowych, wysięgników rurowych, przewodów do opraw oświetleniowych, opraw LED, wkładek bezpiecznikowych, wymiana tabliczek bezpiecznikowych, badanie linii kablowej nN, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu niskiego napięcia); istniejące oświetlenie przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ul. Kwiatowej i ul. Spacerowej (demontaż słupów oświetleniowych, wysięgników, opraw, roboty rozbiórkowe nawierzchni, wykopy, układanie kabli, zasypanie rowów, odwóz ziemi, montaż i ustawienie słupów oświetleniowych, wysięgników rurowych, przewodów do opraw oświetleniowych, opraw LED, wkładek bezpiecznikowych, montaż wkładek bezpiecznikowych, badanie linii kablowej nN, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu niskiego napięcia);
4.4.3. Zadanie 3:
a)branża drogowa: roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi wraz z odtworzeniem reperów, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty rozbiórkowe), roboty ziemne, podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, wykonanie podbudowy zasadniczej - warstwy mrozoochronnej - z mieszanki kruszywa niezwiązanego, wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanego cementem), nawierzchnie (nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna, nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca, nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wyrównawcza, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej i nawierzchnia systemu fakturowych oznaczeń na przejściu dla pieszych), roboty wykończeniowe (wykonanie umocnienia powierzchniowego skarp i rowów - humusowanie, umocnienie skarp płytami ażurowymi, pobocza utwardzone kruszywem łamanym, ułożenie przepustów pod zjazdami, czyszczenie istniejących przepustów pod zjazdami), oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, montaż balustrady, montaż bariery drogowej), elementy ulic (ustawienie krawężników betonowych, oporników betonowych, obrzeży betonowych, ustawienie palisady betonowej, ułożenie ścieku trójkątnego wraz z ułożeniem ścieku skarpowego), remont obiektu mostowego (oczyszczenie i uzupełnienie ubytków umocnienia skarp, likwidacja progu na dojeździe do mostu od str. m. Dorohuczy poprzez wymianę warstwy ścieralnej i uszczelnienie nawierzchni na końcach płyty nośnej masą zalewową na gorąco, remont belek podporęczowych, wymiana istniejących balustrad ochronnych na nowe o wysokości 1,10 m, remont balustrad przy schodach dla obsługi, oczyszczenie, malowanie, oczyszczeni koryta cieku w granicach pasa drogi powiatowej, zamocowanie i wyremontowanie rur osłonowych przewodów telekomunikacyjnych);
b)branża teletechniczna: usunięcie kolizji (demontaż kolidującej sieci, budowa kanalizacji i studni kablowych, regulacja wysokościowa włazów studni);
c)branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia, usunięcie kolizji (wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych w formie lamp hybrydowych LED, demontaż kolidującej sieci i słupów, budowa kanalizacji i słupów w nowej lokalizacji);
d)branża sanitarna: budowa kanalizacji deszczowej (roboty przygotowawcze- roboty pomiarowe, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, kanał deszczowy ze studniami rewizyjnymi, wpusty deszczowe na studzienkach z osadnikiem, studnie chłonne, umocnienie skarp wylotu kanału deszczowego); wodociąg (regulacja wysokościowa zasuw sieci wodociągowej do rzędnych projektowanych, wymiana istniejących hydrantów nadziemnych na hydranty podziemne wraz z wymianą zasuw przy hydrancie na nowe z dowiązaniem wysokościowym pokryw skrzynek do rzędnych projektowanych).
4.3.Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla wszystkich zadań obejmuję:
1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności
jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 w/w ustawy (dopuszczalność stosowania wyrobów przy robotach budowlanych), a także zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych;
3)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie
i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich
do użytkowania;
4)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad;
5)reprezentowanie Zamawiającego na budowie na każde wezwanie Zamawiającego;
6)zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi;
7)koordynacja prac pomiędzy wszystkimi uczestnikami realizacji przedmiotu umowy;
8)kontroli bezpieczeństwa na budowie;
9)kontrola realizacji wymagań i rozstrzyganie, w porozumieniu z Zamawiającym, problemów technicznych i technologicznych;
10)informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej lub w trakcie realizacji robót, wypadkach lub innych zagrożeniach oraz o sposobach rozwiązywania napotkanych problemów;
11)udzielanie Wykonawcy Robót Budowlanych wszelkich informacji, będących w posiadaniu Inspektora Nadzoru, koniecznych do realizacji prac budowlanych;
12)zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby organizacji narad koordynacyjnych;
13)obecność na budowie, w trakcie prowadzenia robót danej branży na każde wezwanie Zamawiającego, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych od przesłanego wezwania, potwierdzonego telefonicznie lub SMS-em (w przypadku prowadzenia robót w sobotę, dzień ten uznany będzie za dzień roboczy);
14)uczestnictwo we wszystkich naradach koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Wykonawcy Robót Budowlanych, Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób, w celu omawiania bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania prac oraz rozwiązywania problemów wykonawczych; narady koordynacyjne będą odbywały się w miarę potrzeb, w dniu określonym przez Zamawiającego;
SZCZEGÓŁY W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15115,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15115,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzór i Projektowanie Marek Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462301551
7.3.3) Ulica: Dożynkowa 21D/88
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-223
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZÓR I PROJEKTOWANIE MAREK DUDA
jakie przetargi wygrała firma
NADZÓR I PROJEKTOWANIE MAREK DUDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15115,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21642,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21642,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzór i Projektowanie Marek Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462301551
7.3.3) Ulica: Dożynkowa 21D/88
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-223
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZÓR I PROJEKTOWANIE MAREK DUDA
jakie przetargi wygrała firma
NADZÓR I PROJEKTOWANIE MAREK DUDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21642,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31743,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31743,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzór i Projektowanie Marek Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462301551
7.3.3) Ulica: Dożynkowa 21D/88
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-223
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZÓR I PROJEKTOWANIE MAREK DUDA
jakie przetargi wygrała firma
NADZÓR I PROJEKTOWANIE MAREK DUDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31743,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Usługi pralnicze
- Sporządzenie dokum. techn. (projektowo-kosztorysowych) niezbędnych do wykonania robót bud. oraz do przeprowadzenia post. o udzielenie zamówienia publ. na potrzeby planowanych zadań inwestycyjnych
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stworzenie nowoczesnej przestrzeni eko-turystycznej w Rzeczycy"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego: Budowa drogi powiatowej na odcinku od węzła "Łozina" drogi ekspresowej S8 do drogi powiatowej nr 1341Dgm.Długołęka,w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja boiska przy SPzOI nr 107, przy ul. Zdrowej 6 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w Starachowicach"
- "Zaprojektuj i wybuduj": Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP10/2025
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.