eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzchlasZakup pomocy w ramach projektu "Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy w ramach projektu „Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchlas

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchlas

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-324

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: [+48 43] 88 66 112

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wierzchlas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wierzchlas.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ead775ab-c115-4f2d-b228-4f24eaf0c79c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pomocy w ramach projektu „Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ead775ab-c115-4f2d-b228-4f24eaf0c79c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020535/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup pomocy w ramach projektu „Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290550,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Pomoce dydaktyczne
Przedmiotem zamówienia są dostawy w ramach zadania Zakup pomocy w ramach projektu „Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie”
Przedmiot zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
Adresy dostaw:
• Wierzchlas, ul. Szkolna 48, 98-324 Wierzchlas
• Kraszkowice, ul. Szkolna 5, 98-324 Wierzchlas
Dostawa ma zostać wykonana jednorazowo do każdej z ww. wymienionych placówek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37524100-8 - Gry edukacyjne

39162000-5 - Pomoce naukowe

33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne

4.5.5.) Wartość części: 110646,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Pomoce cyfrowe
Przedmiotem zamówienia są dostawy w ramach zadania Zakup pomocy w ramach projektu „Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie”
Przedmiot zamówienia podzielony określa Załącznik nr 1 do SWZ.
Adresy dostaw:
• Wierzchlas, ul. Szkolna 48, 98-324 Wierzchlas
• Kraszkowice, ul. Szkolna 5, 98-324 Wierzchlas
Dostawa ma zostać wykonana jednorazowo do każdej z ww. wymienionych placówek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162000-5 - Pomoce naukowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30213100-6 - Komputery przenośne

37520000-9 - Zabawki

4.5.5.) Wartość części: 179904,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128744,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184075,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-PARTNER AGNIESZKA SKIERKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385387207

7.3.3) Ulica: UL. STAROWIEJSKA 105

7.3.4) Miejscowość: KIEŁPINO

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202012,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294802,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202012,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTYWNIE W SZKOLE ANGELIKA GRANDYBERG

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389102331

7.3.3) Ulica: ZAWADY 11D

7.3.4) Miejscowość: BŁASZKI

7.3.5) Kod pocztowy: 98-235

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202012,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.