Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104369/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
- 2022/BZP 00115333/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków i napojów dla mieszkańców DPS.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 45
1.5.2.) Miejscowość: Orzesze
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322215362
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsorzesze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsorzesze.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków i napojów dla mieszkańców DPS.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9b2e5c3-b0b2-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013130/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostawa posiłków i napojów dla mieszkańców DPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104369/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FK.261.2.2022.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 650000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków i napojów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu.
2. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych w DPS. Żywienie mieszkańców opiera się na n/w dietach:
a) dieta podstawowa – 49 osób
b) dieta lekkostrawna- 21 osoby
c) dieta z ograniczeniem tłuszczów zwierzęcych – 5 osoby
d) dieta purynowa – 1 osoba
e) dieta wrzodowa – 3 osoby
f) dieta wątrobowa - 1 osoba
g) dieta małosolna – 2 osoby
h) dieta wysokobiałkowa – 2 osoby
i) dieta niskolaktozowa – 2 osoby
j) dieta niskofenyloanalinowa – 1 osoba
k) dieta cukrzycowa – 2 osoby
l) dieta hypocholesterolowa – 2 osoby
3. Zamawiający określa następujące, szczegółowe wymagania w zakresie żywienia i świadczenia usługi:
4.1. Posiłki dla mieszkańców winne być dostarczone o ściśle ustalonych porach dnia tj.:
a) śniadanie na godzinę 7.30 - 8.00
b) obiad na godzinę 12.00 – 12.30
c) kolację Wykonawca przywozi wraz z obiadem.
4.2. Dzienna ilość posiłków 3 x 90 porcji
w sytuacjach szczególnych ilość posiłków może ulec zmianie np. w przypadku wyjazdu mieszkańców na turnus rehabilitacyjny lub do innych miejsc (szpital, wycieczki itp.). W takich sytuacjach Zamawiający ma prawo zrezygnować z posiłku lub zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków – suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i sposobu wykonania wymaganych dostaw.
Zmiany zakresu usług i wynagrodzenia wskazanego w § 7 ust. 1 umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 1 ust. 4.2 umowy, nie mogą w czasie trwania umowy, wynosić więcej niż 25 % wartości zamówienia.
4.3. Wyżywienie dotyczy wszystkich dni w tygodniu.
4.4. Na całodzienne wyżywienie składają się:
4.4.1. Śniadanie wraz z napojami:
a) zupa mleczna w termosie dla każdego zespołu oddzielnie (6 zespołów) - niesłodzona
b) chleb krojony oraz masło dla każdego zespołu oddzielnie – zgodnie w wykazem poniżej:
Zespół I – 2 kostki masła – 1 wek + 1 graham + 1 pszenny
Zespół II – 5 kostek masła – 2 weki + 2 grahamy + 4 pszenne
Zespół III – 4 kostki masła – 2 weki + 1 pszenny + 4 pełnoziarniste
Zespół IV– 5 kostek masła – 2 weki + 2 grahamy + 4 pszenne
Zespół V – 4 kostki masła – 2 weki + 2 pełnoziarniste + 4 pszenne
HOSTEL – 4 kostki masła – 2 weki + 2 grahamy + 3 pszenne
- gramaż pieczywa:
Weki – według standardów sprzedaży pieczywa
Graham, pełnoziarnisty – nie mniej niż 500 g
Pszenny – nie mniej niż 800 g
– wykaz masła oraz pieczywa – podana ilość dotyczy śniadania oraz kolacji, którą Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz ze śniadaniem
- wszystkie chleby muszą być krojone, w pierwszym dniu ważności do spożycia, data ważności musi być potwierdzona etykietą
c) masło o zawartości tłuszczu minimum 82%, musi być w oryginalnym opakowaniu min. 200 g kostka, tak aby Zamawiający mógł sprawdzić zawartość tłuszczu.
d) dodatki do chleba w pojemnikach lub słoikach dla każdego zespołu oddzielnie
e) do każdego śniadania obowiązkowo warzywa np. pomidor, ogórek, rzodkiewka itd.
f) do każdego śniadania obowiązkowo 3 kg cukru (0,5 kg na każdy zespół, Zamawiający sam dokona podziału)
g) jeden raz w tygodniu musi być ciepłe śniadanie, np. ciepła kiełbasa, jajecznica itd.
h) napoje gorące typu herbata, kawa, kakao dla każdego zespołu oddzielnie - niesłodzone
4.4.2. Obiad – diety jak w pkt 3
a) pierwsze danie - zupa w termosach dla każdego zespołu oddzielnie (6 zespołów)
b) drugie danie - w termosach dla każdego zespołu oddzielnie (6 zespołów)
c) do każdego obiadu obowiązkowo owoc
d) kompot
4.4.3. kolacja dostarczana łącznie z obiadem (oprócz masła i chleba, które są dostarczane
przy śniadaniu)
a) dodatki do chleba w pojemnikach lub słoikach dla każdego zespołu oddzielnie
b) napoje typu herbata, kawa, kakao - niesłodzone
c) raz w tygodniu musi być ciepła kolacja np. bigos, leczo, bogracz, kiełbasa na gorąco itd. (w innym dniu niż ciepłe śniadanie), ponieważ kolacja jest przywożona z obiadem podgrzanie kolacji jest w gestii Zamawiającego. Waga porcji minimum 200 g.
4.5. Zamawiający wymaga zachowania gramatury poniższych produktów na talerzu w granicach:
a) zupa mleczna 250 ml
b) wędlina i wyroby wędliniarskie nie mniej niż 100 g na osobę – dopuszcza się podanie raz w tygodniu wędliny podrobowej, wędliny typu mielonka, dopuszcza się również raz w tygodniu wędlinę typu parówka na gorąco, w pozostałe dni zawartość mięsa w wędlinie nie może być mniejsza niż 85%
c) sałatki (różne) nie mniej niż 100 g na osobę
d) twarogi (różne) nie mniej niż 100 g na osobę
e) konserwa rybna nie mniej niż 1 puszka na osobę (150-170 g)
f) makrela wędzona 1 szt. (150-200 g) na osobę
g) ser żółty nie mniej niż 100 g na osobę
h) produkty podawane w zestawie np.: ser-wędlina gramatura dostosowana
i) jajko nie mniej niż 2 sztuki na osobę
j) pasty (różne) nie mniej niż 100 g na osobę
k) pasztet, ser topiony nie mniej niż 50 g na osobę
l) warzywa jako dodatek do śniadania 50 g na osobę
ł) napoje 400 ml - niesłodzone
m) zupy podawane do obiadu nie mniej niż 0,3 litra na osobę
n) owoce nie mniej niż 200 g lub 1 owoc
o) mięso gotowe do spożycia nie mniej niż 150 g na osobę
p) ryba (filet) gotowa do spożycia nie mniej niż 200 g na osobę – bez ości
r) surówki do obiadu nie mniej niż 150 g na osobę
s) ziemniaki gotowe do spożycia nie mniej niż 300 g na osobę
t) inne potrawy gotowe do spożycia np. naleśniki, zapiekanka,pierogi, leczo itd. nie mniej niż 300 g na osobę
4.6. Śniadania, obiady i kolacje muszą być urozmaicone.
4.7. Minimum trzy razy w tygodniu powinien być obiad mięsny – wtorki, czwartki, niedziele (drób, wołowina, wieprzowina, cielęcina), mięso w postaci zmielonej jest dopuszczalne tylko 2x w tygodniu, a raz w tygodniu ryba (filet).
4.8. W niedzielę i święta musi być obiad mięsny typu pieczeń wieprzowa, rolada wołowa lub wieprzowa, kotlet wieprzowy.
4.9. Zamiennik ziemniaków typu kasza, makaron jest dopuszczalny raz w tygodniu.
4.10. Wykonawca zapewni raz w tygodniu (środa) herbatę 6 paczek po 50 szt każda (nie mogą to być granulki) oraz 18 kg cukru. Raz w miesiącu 6 paczek herbaty owocowej (2 środa miesiąca).
4.11. Wykonawca w okresie od 1 kwietnia do 30 września każdorazowo do śniadania zapewni dodatkowo 5 litrów napoju (przegotowanej wody z sokiem lub wody mineralnej) na każdy zespół (6 zespołów).
4.12. Zgodnie z § 6 ust 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie domów pomocy społecznej (Dz.U. z 23 marca 2018 r., poz. 734) podstawowe produkty żywnościowe i napoje są dostępne przez całą dobę, w związku z tym Wykonawca zapewni dodatkowo całodzienny dostęp do chleba, masła oraz dżemu lub pasztetu (chleb 1 szt./ a 1 kg ; masło 1 szt./ a 200 g ; dżem lub pasztet 1 szt./ a 250 g) na każde żądanie Zamawiającego, które będzie zgłaszane dzień wcześniej telefonicznie, faxem lub e-mailem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649116 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1039374 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649116 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUPH PIETRUSZKA DARIA BARTOSIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462103482
7.3.3) Ulica: KASZTANOWA 11e
7.3.4) Miejscowość: GÓRA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-227
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUPH "PIETRUSZKA"'DARIA BARTOSIK
jakie przetargi wygrała firma
PUPH "PIETRUSZKA"'DARIA BARTOSIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649116 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-01 do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa
- Świadczenie usługi cateringowej dla 400 osób w dniu 27.03.2025 r. podczas organizowanej w Politechnice Warszawskiej konferencji pn.: "Łączy nas PW"
- Usługa cateringowa
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- Wykonanie usługi organizacji konferencji dla 50 osób.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.