eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszwicaUsługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica - wykaszanie terenów zielonych na obszarach miejskich



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica - wykaszanie terenów zielonych na obszarach miejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica - wykaszanie terenów zielonych na obszarach miejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67215471-a909-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019616/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092758/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111253,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawników
CPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
CPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastów
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy

I. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie wykaszania terenów zielonych na terenie miasta Kruszwica:
1) mechaniczne koszenie trawy na terenach zielonych w Kruszwicy wraz z zebraniem pokosu:
a) wykaszanie terenów zielonych w Kruszwicy, przy ulicy Nadgoplańskiej – 3,2 ha (dz. nr 33/2, 167, 146, 153/2, 153/1, 134, 37, 98, 100)
b) wykaszanie terenów zielonych w Kruszwicy na osiedlu Zagople przy ulicy Kujawskiej i Wiejskiej – 5,0 ha (dz. nr 106/140, 106/76, 106/16, 106/11, 103/20, 106/83, 106/125, 106/37, 106/75)
c) wykaszanie terenów zielonych w Kruszwicy przy ulicy Portowej – 0,3 ha (dz. nr 1/4, 95, 1/2)
d) wykaszanie terenów zielonych w Kruszwicy przy ulicy Osiedle Robotnicze i Lipowa – 1,5 ha (dz. nr 8/3 , 22/14, 18, 21/17, 22/17, 21/15)
e) wykaszanie terenów zielonych w Kruszwicy na alejce między mostami i na małym moście – 1,1 ha (dz. nr 11/3, 50/4, 43/1, 44/1, 1/11, 1/9, 157, 158, 160, 161, 171, 172/3)
f) wykaszanie terenów zielonych w Kruszwicy przy ulicy Sportowej do ulicy Poznańskiej, alejka pieszo-rowerowa -1,5 ha (dz. nr 259/1, 281/8, 281/4, 281/2, 284, 256/6, 1, 12, 256/7, 256/4, 281/12)
g) wykaszanie terenów zielonych w Kruszwicy przy ulicy Grodzkiej - 0,7 ha (dz. nr 27/8, 139/1, 144, 20/3, 20/14, 35, 133)
h) wykaszanie terenów zielonych w Kruszwicy przy ulicy Solidarności 1,6 ha (dz. nr 319/1, 100/6, 100/8, 100/13, 100/14, 100/10, 100/4, 134/3, 134/2, 100/11, 99, 100/12 , 145/3)
i) wykaszanie terenów zielonych w Kruszwicy przy ulicy Kolegiackiej 0,7 ha (dz. nr 165, 75, 164, 163, 79/12, 142, 166, 52, 141, 58, 54, 170 , 37)
lokalizacje i zakres terenów koszenia przedstawiają mapy poglądowe – załącznik nr 5 do SWZ.
2) po wykoszeniu terenów zielonych kosiarką należy każdorazowo wykosić wykaszarką trawę przy skarpach, drzewach, krzewach oraz usunąć chwasty przy krawężnikach, skoszoną trawę należy w tym samym dniu wygrabić i usunąć.
3) oczyszczanie wszystkich terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu i wywozie nieczystości m.in.: kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. przy każdorazowym wykonywaniu zleconych prac we wszystkich wskazanych lokalizacjach.

II. Wytyczne dla Wykonawcy:

1. Ustala się 4-krotne koszenie każdego z terenów wymienionych w punkcie I „Przedmiot zamówienia” w czasie obowiązywania umowy. Zamawiający może ograniczyć przedmiot zamówienia do 1 koszenia w zależności od warunków atmosferycznych.
2. Zamawiający wypłacać będzie wykonawcy wynagrodzenie odrębnie za każde zlecenie, według cen podanych w formularzu ofertowym. Oferta musi zawierać odrębną cenę (netto i brutto w złotych) dla każdego z terenów zielonych podanych w opisie przedmiotu zamówienia (razem 15,6 ha).
3. Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) z określeniem zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji wykonywania prac.
4. Jedno zlecenie może obejmować maksymalnie 2 lokalizacje.
5. Maksymalna wysokość trawy na terenach zielonych w Kruszwicy po skoszeniu nie może być wyższa niż 2 cm.
6. Zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.) wytwórcą odpadów jest Wykonawca. Zagospodarowanie powstających odpadów powinno następować zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2021r. poz. 1973 z późn. zm.) i ustawie o odpadach.
7. Dowody przekazania odpadów (karty przekazania odpadów), należy przekazywać Zamawiającemu podczas odbioru koszenia. Dostarczenie kserokopii karty odpadu Zamawiającemu jest warunkiem niezbędnym do dokonania odbioru prac a brak karty w dniu odbioru traktowany będzie jako zwłoka w wykonaniu prac oraz będzie podstawą do naliczenia kary umownej.
8. Podana ilość wykonywanych prac, jak również wielkości wyrażone w jednostkach miar są wielkościami szacunkowymi, niezbędnymi do wyceny danego zakresu prac.
9. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości prac w przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że realizacja pełnej ilości prac jest niemożliwa lub nie jest konieczna.
10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy na piśmie.

III. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę:

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
1) pracownicy fizyczni / operatorzy sprzętu koszącego,
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały przedstawione w §9 projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Colerk Kamil Wegner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532590018

7.3.3) Ulica: ul. Tucholska 3/45

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-165

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86112,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.