eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DługołękaŚwiadczenie usług utrzymania, konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Długołęka



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania, konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Długołęka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.michalak@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-831fda5e-73ba-41bc-ad3d-dce5e42209e0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług utrzymania, konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Długołęka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-831fda5e-73ba-41bc-ad3d-dce5e42209e0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043985/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług utrzymania, konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Długołęka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania, konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego będącego własnością Zamawiającego, polegająca na świadczeniu usług na sieci i urządzeniach oświetlenia drogowego w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,
w następującym zakresie:
a) oględziny infrastruktury oświetleniowej,
b) wymiana niesprawnych źródeł światła – żarówek i utylizacja zużytych elementów pochodzących z wymiany,
c) wymiana niesprawnych/uszkodzonych opraw ledowych – maksymalnie do 12 opraw w czasie trwania umowy. Jeżeli ilość wymienionych opraw ledowych przekroczy 12 szt. w trakcie trwania umowy, Zamawiający pokryje koszt zakupu oprawy na podstawie faktury/refaktury zakupu oprawy,
d) utrzymywanie tabliczek zaciskowo - bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych,
e) utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.)
f) wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach,
g) wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy,
h) bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów aparatury sterowniczej i elementów zabezpieczających,
i) kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania lub całych zegarów sterujących,
j) odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych,
k) utrzymanie opraw w należytej czystości,
l) przycinanie gałęzi w przypadku, gdy zasłaniają one oprawę,
m) pionowanie słupów – w ramach występujących potrzeb,
n) lokalizacja uszkodzeń linii kablowej,
o) wykonanie badań sieci elektrycznej linii oświetleniowych wskazanych przez Zamawiającego w ilości 6 szt. kwartalnie, wraz z opracowaniem dokumentacji - opisanie elementów linii i przeprowadzonego przeglądu w paszporcie obiektu oświetleniowego, zgodnie z przedstawionym wzorem. Ostateczny termin przekazania paszportów to ostatni roboczy dzień kwartału.
Całodobowa obsługa umożliwiająca zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę.
Podjęcie działań interwencyjnych w ciągu 2 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
a) kolizja drogowa, w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa (zabezpieczenie miejsca zdarzenia),
b) stan sieci stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
c) inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.
Usuwanie niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w sposób następujący - 4 (dni roboczych) w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt.
Zawiadamianie Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych w Projekcie umowy jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, oraz wskazania tych przyczyn.
Zgłaszania Zamawiającemu usunięcie niesprawności poprzez powiadomienie drogą elektroniczną na adresy wskazane w Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61242,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201745,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61242,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROTIM SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931931108

7.3.3) Ulica: STARGARDZKA 8

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-156

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61242,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.