Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101000/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00108860/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Piechowicach w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49
1.5.2.) Miejscowość: Piechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757548900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10570921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Piechowicach w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-20292.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75841fbc-9c68-41e9-955f-45b7f2ffab6b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037536/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Piechowicach w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2471665,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest budowa Klubu dziecięcego w Piechowicach przy Szkole Podstawowej nr 2, ul. Tysiąclecia 23. Planowane jest utworzenie 20 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
2. Zamówienie podzielone jest na II etapy:
1) Etap I – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę i innych wymaganych prawem uzgodnień.
W ramach etapu I należy wykonać dokumentację projektowo-kosztorysową zadania „Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Piechowicach w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029”. Projekt ma zostać wykonany na podstawie PFU, będącego Załącznikiem nr 7 do SWZ.
Budynek klubu zaplanowano jako budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, konstrukcja tradycyjna murowana, z płaskim stropodachem masywnym (żelbetowe monolityczne, zespolone lub gęstożebrowe). Pokrycie dachu: membrana dachowa.
W ramach zamierzenia planowane jest zapewnienie pomieszczeń i stref w budynku: strefa wejściowa z komunikacją, pomieszczenia szatni w obrębie strefy wejściowej, ogólnodostępna toaleta z możliwością korzystania przez osoby niepełnosprawne, pomieszczenie na wózki, pomieszczenia zaplecza żywieniowego (kuchnia zależna), 2-e sale dla dzieci z wymaganym przepisami węzłem higieniczno – sanitarnymi, itp., pomieszczenie socjalne dla personelu z aneksem biurowym oraz magazynem, miejsce do przechowywania mleka matki, pomieszczenie gospodarczo-porządkowe, pomieszczenie techniczne,
Teren zewnętrzny:
- teren zabaw dla dzieci z zestawem zabawek,
- niezależne wejście na działkę 352/4 wraz dojściem do budynku klubu dziecięcego,
- powierzchnie zielone,
- zjazd na drogę publiczną wraz z drogą dojazdową do strefy dostaw.
- przedłużenie istniejącego chodnika wzdłuż ul. E. Orzeszkowej,
- ogrodzenie terenu:
a) wymiana części istniejącego ogrodzenia wzdłuż ulicy E. Orzeszkowej wraz z furtką i bramą wjazdową dwuskrzydłową (1 szt.), dostawa i montaż nowej bramy przesuwnej (1 szt.), sterowanej zdalnie, w miejscu zjazdu na drogę publiczną oraz dostawa i montaż furtki w okolicy zjazdu na drogę publiczną,
b) dostawa i montaż nowego ogrodzenia oddzielającego tereny zewnętrzne klubu dziecięcego od części szkolnej, w planowanym ogrodzeniu należy przewidzieć furtkę
c) dostawa i montaż ogrodzenia zewnętrznej strefy zabaw dla dzieci wraz z furtką.
Do wszystkich pomieszczeń w budynku należy zapewnić dostęp dla osób niepełnosprawnych.
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych, na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowych.
W zakres robót budowlanych wchodzi wykonanie:
a) Ogrodzenie placu budowy i doprowadzenie niezbędnych mediów na cele budowlane i zorganizowanie zaplecza budowy,
b) Rozbiórkę i usunięcie obiektów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi – elementów zagospodarowania terenu takich jak: krawężniki, obrzeża chodnikowe, elementy wyposażenia sportowego, drzewa i krzewy znajdujące się na działce nr 352/4.
c) Zagospodarowanie części działki nr 352/4 z dostosowaniem obiektu do kształtu dostępnego terenu, wykonanie robót drogowych, w tym realizacja dojść pieszych do budynku, dojść do urządzeń terenowych, wykonanie zieleni, ogrodzenia terenu wraz z częściową wymianą istniejącego ogrodzenia od strony ul. E. Orzeszkowej,
d) Dobudowę do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Piechowicach, zapewniając m.in.:
- dostosowanie obiektu do wymogów obowiązujących przepisów prawa (w tym dostosowanie do przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie),
- wykonanie elementów konstrukcyjnych budynku,
- wykonanie prac naprawczych i wzmocnień konstrukcji w budynku istniejącym, w miejscach tego wymagających,
- wykonanie wymiany elementów budynku, w miejscach tego wymagających,
- zapewnienie zasilania nowo projektowanego budynku w media obejmujące doprowadzenie instalacji wodociągowej, grzewczej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektrycznej, teletechnicznej,
- wykonanie kompletnych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- wykonanie podłoża pod posadzki, montaż elementów obudowy ścian i dachu,
- dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- dostawa i montaż wyposażenia stałego sal dla dzieci, pomieszczeń administracyjnych, sanitariatów i pomieszczeń socjalnych,
- roboty wykończeniowe – malowanie i okładziny (ściany, posadzki, sufity),
- wyposażenie obiektu w urządzenia p.poż. na podstawie opracowanej przez Wykonawcę Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i scenariusza rozwoju zdarzeń w trakcie pożaru,
- inne wynikające z PFU i konieczności dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów prawa.
e) Uzyskanie pozytywnych opinii i odbiorów gestorów mediów dotyczących wykonanych przez Wykonawcę przyłączy do sieci tych gestorów (w przypadku konieczności ich uzyskania).
f) Zawiadomienie w imieniu Zamawiającego (zgodnie z właściwościami wynikającymi z przepisów szczególnych) Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej, o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania wybudowanych obiektów budowlanych objętych umową oraz uzyskanie pozytywnych stanowisk ww. organów w sprawie zgodności wykonania wybudowanych obiektów z projektem budowlanym,
g) Zawiadomienie w imieniu Zamawiającego właściwego organu o zakończeniu budowy oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na jego użytkowanie.
Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
- wykonania własnym kosztem i staraniem wszystkie wymagane prawem próby i badania, a ich wyniki, zezwolenia, zaświadczenia i certyfikaty należy przedłożyć wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego;
- inne prace związane z procesem budowy, nie uwzględnione powyżej.
Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane w zakresie wykraczającym poza działkę nr 352/4 obręb 0005 Piechowice (w przypadku zaistnienia takiej konieczności).
Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty jest w Załączniku Nr 7 do SWZ - PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2951000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2951000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVERMASTER Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112805309
7.3.3) Ulica: Maciejowska
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-506
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1). Kitex Sp. z o.o. ul. Jana Heweliusza 11/819 80-890 Gdańsk
- Wykonanie fundamentów i nawierzchni utwardzonych, przyłącza
2). North Silver ul. Jeleniogórska 23a 58-533 Mysłakowice
- Roboty dekarskie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2951000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Poniatowskiego 1 w Widawie
- Budowa hali maszyn z zakupem ziemi
- Budowa Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w msc. Nasiadki
- Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przęsocinie - etap III
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Skrzyszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.