eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaDostawy produktów zbożowych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów zbożowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001252057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 67

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 6832007

1.5.8.) Numer faksu: 85 6832978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy produktów zbożowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4962b3c-bb0c-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052617/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawy produktów zbożowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120839/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 84158,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy produktów zbożowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Zadanie I: Dostawy kasz i płatków 1. Kasza jęczmienna – luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg, bez zanieczyszczeń, sucha o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu zamawiającego, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15613100-9. Ilość – 3 500 kg 2. Kasza manna – luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg, bez zanieczyszczeń, sucha o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 6 miesięcy od daty dostaw do magazynu zamawiającego, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15613100-9. Ilość - 900 kg 3. Kasza pęczak – luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg, bez zanieczyszczeń, sucha o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu zamawiającego, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7. Ilość - 1500 kg 4. Płatki owsiane – luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg, bez zanieczyszczeń, suche o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu zamawiającego, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7. Ilość - 500 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15613100-9 - Produkty przemiału owsa

4.5.5.) Wartość części: 20250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy produktów zbożowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: 1. Ryż – ryż biały, luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg, bez zanieczyszczeń, suchy o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu zamawiającego, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15611000-4. Ilość - 4000 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15611000-4 - Ryż łuskany

4.5.5.) Wartość części: 19240,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy produktów zbożowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Zadanie III: Dostawy mąki pszennej 1. Mąka pszenna – typ 550, luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg, bez zanieczyszczeń, sucha o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu zamawiającego, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15612100-2. Ilość - 3000kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15612100-2 - Mąka pszenna

4.5.5.) Wartość części: 7560,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy produktów zbożowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Zadanie IV: Dostawy makaronu 1. Makaron – świderki, muszelka, rurka, opakowanie zbiorcze do 5 kg, makaron cały, nie połamany, bez zanieczyszczeń, suchy o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu zamawiającego, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15851100-9. Ilość - 4000 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 19560,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy produktów zbożowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Zadanie V: Dostawy produktów sojowych 1. Granulat sojowy – luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg, bez zanieczyszczeń, suchy o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu zamawiającego, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7. Ilość - 800 kg 2. Kostka sojowa -luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg, bez zanieczyszczeń, sucha o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu zamawiającego, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7. Ilość - 1400 kg 3. Kotlet sojowy -luzem opakowanie zbiorcze do 50 kg, bez zanieczyszczeń, suchy o odpowiedniej barwie i zapachu, worki całe, bez uszkodzeń, termin przydatności minimum 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu zamawiającego, odpowiadający ogólnie przyjętym polskim normom, CPV 15610000-7. Ilość - 100 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.5.5.) Wartość części: 17548,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe MARGO Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt - Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807

7.3.3) Ulica: Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt - Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807

7.3.3) Ulica: Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe MARGO Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28906,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31566,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28906,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe MARGO Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28906,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.