Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055729/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00335145/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych Służby Więziennej okręgu lubelskiego w celu ich powrotu na rynek pracy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430719876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okw_lublin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych Służby Więziennej okręgu lubelskiego w celu ich powrotu na rynek pracy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74dc3975-b4fc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00047425/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osadzonych ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” w ramach Osi Priorytetowej II Efektywne Polityki Publiczne dla Rynku Pracy, Gospodarki i Edukacji Działania 2.7 Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055729/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OI/KI.2230.POWER.1.2021/LUB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 522711,06 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NOWOCZESNE WYKOŃCZENIE WNĘTRZ (kod zawodu: 712904)– 5 cykli szkoleniowo – aktywizacyjnych (w ramach prawa opcji – dodatkowo do 6 cykli)
Moduł merytoryczny obejmuje 110 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie technologa robót wykończeniowych. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie wykonania prac związanych z wykańczaniem budynków zgodnie z projektem budowlanym; prowadzenia robot murarskich, wykonania okładziny ściennej z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli, wykonania podłogi z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli, malowania ściany pomieszczeń techniką emulsyjną, klejową i olejną posługując się odpowiednimi narzędziami i urządzeniami.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• nabycie przez słuchaczy praktycznych umiejętności do wykonywania prac budowlanych i wykończeniowych z zastosowaniem najnowszych technologii materiałów;
• przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe oraz ochrona środowiska w zakresie dotyczącym wykonywania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy;
• elementy dokumentacji technicznej, posługiwanie się dokumentacją techniczną;
• montowanie zespołów konstrukcyjnych;
• prace tynkarskie, malarskie, układanie wykładzin ściennych i podłogowych;
• posługiwanie się elektronarzędziami;
• technologia i materiałoznawstwo dla technologa robót wykończeniowych;
• organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych;
• wykonywanie robót murarskich zgodnie z projektem budowlanym;
• wykonywanie tynków zwykłych lub cienkowarstwowych;
• wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli;
• wykonywanie podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli;
• wykonywanie dociepleń budynków;
• malowanie ścian techniką emulsyjną, klejową i olejną;
• wykonywanie remontów i konserwacji pomieszczeń;
• wykonywanie odbioru i kosztorysowanie robót wykończeniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 293858,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BRUKARZ (kod zawodu: 711205)– 4 cykle szkoleniowo – aktywizacyjne
Moduł merytoryczny obejmuje 100 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie brukarza. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie układania, naprawy, rozbiórki i wykończenia ulic i ciągów pieszych.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• nabycie przez słuchaczy teoretycznych i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania prac w zawodzie brukarza tj. w zakresie wykonywania podbudowy pod ułożenie nawierzchni brukowej, rodzajów tej podbudowy, rodzajów i elementów dróg, chodników i podjazdów, rodzajów nawierzchni brukowych, zasad doboru materiałów do wykonania podbudowy i nawierzchni brukowej, zasad wykonywania pomiarów w robotach brukarskich, elementów i znaczenia odwodnienia dróg, rodzajów maszyn wykorzystywanych w brukarstwie stosowanych obecnie technologii;
• przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe, ergonomii i ochrony środowiska w zakresie dotyczącym wykonywania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy;
• elementy dokumentacji technicznej, posługiwanie się dokumentacją techniczną;
• materiałoznawstwo, w tym poznanie właściwości i zastosowania poszczególnych materiałów;
• zagadnienia z zakresu doboru materiałów brukarskich;
• zasady wykonywania przedmiarów i obmiarów robót brukarskich;
• zasady kontrolowania i oceny jakości wykonania robót brukarskich;
• posługiwanie się elektronarzędziami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 105843,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
STOLARZ MEBLOWY (kod zawodu: 752208)– 1 cykl szkoleniowo – aktywizacyjny
Moduł merytoryczny obejmuje 110 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac na stanowisku stolarza meblowego. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie wykonania, na podstawie dokumentacji lub szkiców, mebli skrzyniowych, szkieletowych i innych przeznaczonych do wyposażenia mieszkań, biur, sklepów, szkół i innych lokali itp.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• zapoznawanie się z rysunkami technicznymi obrabianych i montowanych drewnianych elementów;
• dobór drewna wg gatunków i usłojenia, przygotowywanie drewna do obróbki mechanicznej i ręcznej;
• ustawianie i obsługę prasy oraz innych urządzeń służących do klejenia i montowania drewnianych elementów;
• wykonywanie obróbki mechanicznej drewna oraz ręcznej obróbki przez skrawanie, struganie i piłowanie;
• dopasowywanie i sklejanie lub łączenie w inny sposób podzespołów lub zespołów w elementy instrumentów;
• technologii i materiałoznawstwa dla stolarza meblowego;
• wykonywanie montażu kompletu meblowego (m.in.: biurka, szafki, regały);
• przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe, ergonomii i ochrony środowiska w zakresie dotyczącym wykonywania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 25137,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIEKUN/ ASYSTENT OSÓB STARSZYCH, PRZEWLEKLE CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH (kody zawodów: 341202, 341201) – 1 cykl szkoleniowo – aktywizacyjnyModuł merytoryczny szkolenia obejmuje 100 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac na stanowisku opiekuna/asystenta osób starszych, przewlekle chorych i niepełnosprawnych. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie świadczenia osobom starszym usługi opiekuńczo - wspierającej oraz ułatwienia osobie niepełnosprawnej wykonywania czynności dnia codziennego.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• opracowywanie planu pomocy, wsparcia i opieki długoterminowej osoby starszej;
• posługiwanie się dokumentacją dotyczącą sytuacji zdrowotnej i społecznej osoby starszej i niepełnosprawnej;
• organizowanie prac opiekuńczo - wspierających u osoby starszej, w tym: rozpoznawanie warunków życia i poziomu możliwości psychofizycznych osoby starszej, opracowywanie planu pomocy, wsparcia i opieki długoterminowej dla osoby starszej, prowadzenie dokumentacji itp.;
• wykonywanie czynności opiekuńczo - wspierających u osoby starszej i niepełnosprawnej, w tym: przeciwdziałanie zagrożeniom zdrowia i życia, udzielanie pierwszej pomocy, wykonywanie czynności opiekuńczych i higienicznych, itp.;
• aktywizowanie osoby starszej do samodzielności życiowej;
• pomaganie osobie starszej w użytkowaniu przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych;
• przestrzeganie zasad etyki zawodowej, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska;
• pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej, jej rodziny oraz najbliższego otoczenia celem udzielania jak najefektywniejszej pomocy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 22246 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELONYCH (kod zawodu: 611306)– 1 cykl szkoleniowo – aktywizacyjny
Moduł merytoryczny szkolenia obejmuje 100 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 70 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie ogrodnika terenów zieleni. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie zakładania i pielęgnacji trawników, kwietników, rabat oraz sadzenia, przesadzania i pielęgnacji drzew i krzewów.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• przygotowywanie terenu – uprawa gleby, przygotowanie podłoża pod sadzonki;
• wysiewanie nasion;
• sadzenie i przesadzanie roślin;
• przycinanie roślin;
• nawożenie roślin;
• nawadnianie roślin;
• zakładanie trawników;
• pielęgnowanie trawników;
• usuwanie chwastów;
• wykonywanie zabiegów z zakresu ochrony roślin;
• narzędzia i maszyny wykorzystywane w ogrodnictwie;
• przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe, ergonomii i ochrony środowiska w zakresie dotyczącym wykonywania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 20908,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GLAZURNIK (kod zawodu: 712202)– 1 cykl szkoleniowo – aktywizacyjny
Moduł merytoryczny szkolenia obejmuje 110 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie glazurnika. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom zdobycie umiejętności w zakresie okładania ściany płytkami ceramicznymi szkliwionymi (glazurą), płytkami kamionkowymi i terakotowymi, płytkami szklanymi (marblitowymi), mozaiką szklaną, płytkami kamiennymi i z tworzyw sztucznych imitujących materiały ceramiczne lub kamienne przy zastosowaniu narzędzi do przygotowania ścian oraz zapraw i klejów, do ich nanoszenia na powierzchnię ściany i płytki, do obróbki płytek (przycinanie, wycinanie otworów, doszlifowywanie krawędzi itp.), do spoinowania szczelin między ułożonymi płytkami oraz maszyn i urządzeń do transportu materiałów na placu budowy.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie rodzaju i zakresu robót okładzinowych, potrzebnych materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn;
• przygotowanie ścian pod ułożenie glazury lub innych płytek;
• przycinanie płytek i wycinanie w nich otworów;
• układanie płytek szkliwionych przy użyciu zaprawy lub kleju na ścianach płaskich;
• formowanie spoin między płytkami;
• układanie płytek mozaikowych terakotowych naklejonych na papierze;
• układanie okładzin ściennych z witromozaiki; układanie pojedynczych płytek terakotowych lub mozaiki szklanej we wzory; okładanie wypukłych lub wklęsłych fragmentów ścian glazurą, terakotą, witromozaiką itp.;
• okładanie filarów i kolumn płytkami ceramicznymi, szklanymi, kamiennymi i z tworzyw sztucznych;
• poznanie maszyn służących do docinania płytek okładzinowych, ich szlifowania, do wycinania w płytkach otworów itp.;
• przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe, ergonomii i ochrony środowiska w zakresie dotyczącym wykonywania robót oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 26007,77 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MONTER / KONSERWATOR INSTALACJI WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH(kod zawodu: 712703) – 1 cykl szkoleniowo – aktywizacyjny
Moduł merytoryczny obejmuje 96 godzin, w tym 16 godzin zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych.
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do wykonywania prac w zawodzie montera/konserwatora instalacji wentylacyjno - klimatyzacyjnych. Realizacja kursu umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie prawidłowego instalowania, konfiguracji, eksploatacji i konserwacji instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Szkolenie zakończy się egzaminem zgodnym z wytycznymi UDT.
Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz winien obejmować m.in. przykładowe treści:
• sporządzenie zapotrzebowania materiałowego w oparciu o czytanie dokumentacji technicznej instalacji wentylacyjnej;
• wykonania montażu systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych opartych na nowoczesnych systemach dystrybucji powietrza;
• konserwacja, naprawa i serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
• montaż instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach budowlanych;
• zabezpieczenie terenu prowadzenia robót przed dostępem osób postronnych;
• przeprowadzenie prób szczelności oraz uruchomienie i regulacja instalacji;
• organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz wymaganiami ergonomii.
Szkolenie zakończy się egzaminem przed komisją egzaminacyjną zatwierdzoną przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 28708,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305844 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305844 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305844 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-809
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305844,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111196,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111196,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111196,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-809
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111196,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32004,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32004,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32004,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-809
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32004,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27799,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27799,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27799,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-809
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27799,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-10Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27799,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27799,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27799,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-809
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27799,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-10Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27804,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27804,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27804,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PEPEBE Włocławek Przedsiębiorstwo Państwowe
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-809
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27804,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-10Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część postępowania unieważniona ze względu na brak ofert.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.