Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00150271/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00176584/01 - Wynik z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa tlenu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150623
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00150271
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
1.Wynagrodzenie Dostawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy zostanie raz w roku odpowiednio zmniejszone lub
zwiększone w zależności od wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem publikowanego przez Prezesa GUS w
kwartale w stosunku do poprzedniego kwartału (zwanego dalej „wskaźnikiem GUS”).
2. Strony dokonają zmiany wysokości wynagrodzenia Dostawcy, o której mowa w ust. 1, jeżeli „wskaźnik GUS” będzie
wyższy niż 6% w stosunku do poprzedniego kwartału (wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem kwartał w
stosunku do wcześniejszego kwartału).
3.Strony nie przewidują zmiany wysokości wynagrodzenia Dostawcy na podstawie ust. 1 i 2 w ciągu pierwszych 6 miesięcy
obowiązywania umowy.
4. Kwotę zmiany wysokości wynagrodzenia Dostawcy stanowi iloczyn pozostałej do zapłaty części wynagrodzenia
należnego Dostawcy i „wskaźnika GUS”.
5. Maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia Dostawcy, o której mowa w ust. 1 – 4, nie może przekroczyć 4 %
całkowitego wynagrodzenia Dostawcy określonego w § 4 ust. 1 niniejszej umowy.
6.Wpływ zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia strony umowy ustalają w ten sposób, że
Dostawca wykaże Odbiorcy zmianę kosztów wykonania zamówienia na skutek zmiany cen materiałów lub kosztów
fakturami zakupu tych materiałów lub kosztów z pierwszego i kolejnych okresów, za które strona umowy występuje o zmianę
wysokości wynagrodzenia Dostawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
7.Strona inicjująca zmianę wysokości wynagrodzenia Dostawcy sporządzi pisemnie odpowiedni projekt zmiany umowy
uwzględniający podwyższenie lub obniżenie wysokości wynagrodzenia Dostawcy dokonane zgodnie z zasadami
określonymi w ust. 1-6 i przedłoży go drugiej Stronie.
8. Zmiana wysokości wynagrodzenia Dostawcy, dokonana zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1-6, będzie
obowiązywała Strony od daty wskazanej w aneksie do Umowy, nie wcześniej niż data zawarcia aneksu.
9.W przypadku podwyższenia lub obniżenia wysokości wynagrodzenia Dostawcy, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1-
6, Dostawca w terminie 30 dni od daty zawarcia ze Odbiorcą aneksu zmieniającego wysokość wynagrodzenia, zobowiązany
jest do zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie
odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione
są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są roboty budowlane, dostawy lub usługi,
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy
pod rygorem zapłaty Odbiorcy kary umownej, o której mowa w § 6 ust. 5 niniejszej Umowy.
10.Dostawca, w terminie 7 dni od daty zawarcia z podwykonawcą aneksu zmieniającego wysokość wynagrodzenia,
przedłoży Odbiorcy kopię tego aneksu, pod rygorem zapłaty Odbiorcy kary umownej, o której mowa w § 6 ust. 6 niniejszej
Umowy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
- Dostawa elementów wymiennych do strzykawek Optistar Elite (Zadanie Nr 1) i Spectris Solaris EP (Zadanie Nr 2).
- Dostawa punktów dostępowych do bezprzewodowego Internetu.
- Przygotowanie, druk oraz zamieszczenie i rozpowszechnienie w formie wkładki w prasie regionalnej (w wydaniu piątkowym lub sobotnim) publikacji informacyjno-promocyjnej
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii
- Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników na tlen ciekły medyczny
- Dostawa gazu medycznego - podtlenek azotu dla UCK
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli oraz zbiornika na ciekły tlen medyczny
- Sukcesywna dostawa tlenu do zbiornika kriogenicznego służącego do magazynowania ciekłego tlenu medycznego o pojemności 6,4 m3 oraz dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli
- 2025 Usługa napełniania tlenem medycznym i tlenkiem azotu butli oraz dzierżawa butli dla WSRM w Łodzi
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.