Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00116366/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Kępnie przy ul. Granicznej, dz. o nr ewid. 993/24.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO - KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36378444000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627822880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o. o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Kępnie przy ul. Granicznej, dz. o nr ewid. 993/24.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b8e313a-e578-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116366/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4894186,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pięciokondygnacyjnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, złożonego z piwnicy oraz 4 kondygnacji mieszkalnych.
Powierzchnia działki 980 m2
Powierzchnia zabudowy projektowanej 432,53 m2
Kubatura budynku 7 869,59 m3
Powierzchnia całkowita 1 763,78 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji projektowej budowlanej oraz wykonawczej branż architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej oraz elektrycznej, przedmiarach robót a także specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneZgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do 30 lipca 2021 do godziny 9:00, złożono 1 ofertę, z ceną ofertową brutto 6 888 279,38 zł.
Na sfinansowanie przedmiotowego zadania Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 5 000 000,00 zł brutto.
Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty, postepowanie należało unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6888279,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6888279,38 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.