eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynBudowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości ZWRSP we właściwości KOWR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości ZWRSP we właściwości KOWR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/465490

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości ZWRSP we właściwości KOWR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68226e6b-bb8c-416e-9878-09aff601a064

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081080/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Budowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości wchodzących w skład ZWRSP na terenie województwa warmińsko-mazurskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OLS.WO.260.7.2025.SB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 217042,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72814,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na budowlanych usługach doradczych dotyczących nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdującego się na obszarze właściwości Oddziału Terenowego KOWR w Olsztynie, to jest na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonywane będą w szczególności następujące czynności:
1) prowadzenie spraw związanych z nadzorem i uzgadnianiem przebiegu obcych inwestycji liniowych przez grunty Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa (dalej:ZWRSP) oraz inwestycji na gruntach sąsiadujących z nieruchomościami ZWRSP,
2) ustanawianie służebności przesyłu dla zakończonych inwestycji wykonanych na podstawie zawartych umów o udostępnienie gruntu,
3) współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej oraz innymi organami i jednostkami w zakresie przebiegu inwestycji liniowych,
4) sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym w zakresie uzgodnień przebiegu inwestycji,
5) sporządzanie informacji, zestawień, analiz, itp. niezbędnych do prawidłowej działalności Wydziału i KOWR,
6) rozpatrywanie skarg, wniosków i uwag oraz załatwianie interesantów w zakresie swoich kompetencji i udzielonych pełnomocnictw,
7) współpraca z Wydziałami we wszystkich sprawach wymagających uzgodnień, zajęcia stanowiska oraz interpretacji przepisów prawa,
8) właściwe stosowanie instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu.
3. Ww. usługa musi być wykonywana przez osobę wyznaczoną do bezpośredniej realizacji zamówienia, która posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
a) sporządziła co najmniej 10 umów na udostępnienie gruntu na cele budowy inwestycji;
b) ustanowiła co najmniej 10 służebności przesyłu dla inwestycji na podstawie zawartych umów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się także w projektowanych postanowieniach umowy (dalej: PPU), które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.
5. Jest to zamówienie na usługę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 79500000-9 dodatkowe usługi biurowe.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Podział zamówienia na części ma na celu zwiększenie dostępności realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia charakteryzuje się dużym stopniem skomplikowania. Różnorodność prac, okres realizacji, ilość prac powoduje, że wprowadzenie podziału zamówienia będzie skutkowało destabilizacją realizacji usługi. Brak podziału nie wpłynie na zainteresowanie składaniem ofert przez potencjalnych wykonawców.
7. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób realizujących w jego imieniu przedmiot umowy, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 1465 ze zm.).
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG lub innych równoważnych rejestrów, wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań zostały opisane w § 3 i § 14 ust. 2 pkt 5) PPU, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERESA SOWIŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391215701

7.3.3) Ulica: PUSZKINA

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 10-295

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-03 do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.