Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00095185/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00133796/01 - Wynik z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00150836/01 - Wynik z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00163337/01 - Wynik z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PADEW NARODOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 2
1.5.2.) Miejscowość: Padew Narodowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-340
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158514460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@padewnarodowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.padewnarodowa.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59baa9e5-97df-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59baa9e5-97df-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076414/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa – zajęcia fizjoterapeutyczne”
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez zajęcia fizjoterapeutyczne.
Założenia organizacyjne:
˗ planowana łączna liczba osób objętych zajęciami: 30
˗ planowana łączna liczba godzin:720 godzin zegarowych w terminie do listopada 2023 r.
˗ sposób organizacji: zajęcia średnio 3 godziny dziennie x 20 dni/miesiąc na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do:
˗ opracowania i przedłożenia Zamawiającemu wzoru opinii początkowej oraz końcowej opisującej sprawność, umiejętności, kompetencje itd. w odniesieniu do tematyki zajęć określonej dla przedmiotu zamówienia.
˗ opracowania dla każdego uczestnika zajęć indywidualnej opinii początkowej oraz końcowej opisującej sprawność, umiejętności, kompetencje itd. w odniesieniu do tematyki zajęć określonej dla przedmiotu zamówienia.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Klub Seniora znajdujący się pod adresem: ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej 7, 39-340 Padew Narodowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa – zajęcia umuzykalniające”
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez zajęcia umuzykalniające.
Założenia organizacyjne:
˗ planowana łączna liczba osób objętych zajęciami: 30
˗ planowana łączna liczba godzin: 576 godzin zegarowych w terminie do listopada 2023 r.
˗ sposób organizacji: zajęcia średnio 12 godzin tygodniowo (2 razy w tygodniu po przeciętnie
2 godziny/grupę x 3 grupy (przeciętnie 4 osoby/grupę) na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Klub Seniora znajdujący się pod adresem: ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej 7, 39-340 Padew Narodowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 86400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa - zajęcia taneczne”
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez zajęcia taneczne.
Założenia organizacyjne:
˗ planowana łączna liczba osób objętych zajęciami: 30
˗ planowana łączna liczba godzin: 96 godzin zegarowych w terminie do listopada 2023 r.
˗ sposób organizacji: zajęcia średnio 2 godziny w tygodniu x 1 grupa (przeciętnie 12 osoby/grupę) na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Gminny Ośrodek Kultury w Padwi Narodowej, Rynek 15, 39-340 Padew Narodowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92340000-6 - Usługi taneczne oraz przedstawienia artystyczne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa - zajęcia
z dietetykiem”
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez zajęcia z dietetykiem.
Założenia organizacyjne:
˗ planowana łączna liczba osób objętych zajęciami: 30
˗ planowana łączna liczba godzin:48 godzin zegarowych w terminie do listopada 2023 r.
˗ sposób organizacji: zajęcia średnio 1 godzina w tygodniu x 1 grupa (przeciętnie 12 osoby/grupę) na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do:
opracowania i przedłożenia Zamawiającemu wzoru opinii początkowej oraz końcowej opisującej umiejętności, kompetencje itd. w odniesieniu do tematyki zajęć określonej dla przedmiotu zamówienia.
opracowania dla każdego uczestnika zajęć indywidualnej opinii początkowej oraz końcowej opisującej umiejętności, kompetencje itd. w odniesieniu do tematyki zajęć określonej dla przedmiotu zamówienia.
opracowania w ramach realizacji zajęć dla każdego uczestnika zajęć indywidualnego planu żywieniowego z uwzględnieniem potrzeb i preferencji każdego uczestnika.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Klub Seniora znajdujący się pod adresem: ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej 7, 39-340 Padew Narodowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 0 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa – zajęcia z psychologiem”
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez zajęcia z psychologiem.
Założenia organizacyjne:
˗ planowana łączna liczba osób objętych zajęciami: 30
˗ planowana łączna liczba godzin: 48 godzin zegarowych w terminie do listopada 2023 r.
˗ sposób organizacji: zajęcia średnio 1 godzina w tygodniu x 1 grupa (przeciętnie 12 osoby/grupę)na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Klub Seniora znajdujący się pod adresem: ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej 7, 39-340 Padew Narodowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa – zajęcia kulinarne”
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez zajęcia kulinarne
Założenia organizacyjne:
˗ planowana łączna liczba osób objętych zajęciami: 30
˗ planowana łączna liczba godzin: 48 godzin zegarowych w terminie do listopada 2023 r.
˗ sposób organizacji: zajęcia średnio 3 godziny w tygodniu x 8 tygodni x 2 grupy (przeciętnie 12 osoby/grupę) na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego.
˗ program zajęć powinien obejmować wspólne gotowanie (przejście przez wszystkie procesy związane z przygotowaniem potraw), ukierunkowane na potrawy regionalne.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza, 39-340 Padew Narodowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa – zajęcia florystyczne”
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez zajęcia florystyczne.
Założenia organizacyjne:
˗ planowana łączna liczba osób objętych zajęciami: 30 (jednorazowo średnio 12 osób na zajęciach)
˗ planowana łączna liczba godzin: 30 godzin zegarowych w terminie do listopada 2023 r.
˗ sposób organizacji: zajęcia maksymalnie 5 godzin/tydzień na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Klub Seniora znajdujący się pod adresem: ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej 7, 39-340 Padew Narodowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa – zajęcia z baristą połączone z latte-art”
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez zajęcia z baristą połączone z latte-art.
Założenia organizacyjne:
˗ planowana łączna liczba osób objętych zajęciami: 30 (jednorazowo średnio 12 osób na zajęciach)
˗ planowana łączna liczba godzin: 30 godzin zegarowych w terminie do listopada 2023 r.
˗ sposób organizacji: zajęcia maksymalnie 5 godzin/tydzień na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Klub Seniora znajdujący się pod adresem: ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej 7, 39-340 Padew Narodowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa – zajęcia
z bezpieczeństwa finansowo-ekonomicznego”
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez zajęcia z bezpieczeństwa finansowo-ekonomicznego.
Założenia organizacyjne:
˗ planowana łączna liczba osób objętych zajęciami: 30 (jednorazowo średnio 12 osób na zajęciach)
˗ planowana łączna liczba godzin: 40 godzin zegarowych w terminie do listopada 2023 r.
˗ sposób organizacji: zajęcia maksymalnie 2 godziny/tydzień na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Klub Seniora znajdujący się pod adresem: ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej 7, 39-340 Padew Narodowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa – usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania” – opiekun 1
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania.
Założenia organizacyjne:
miesięczny wymiar godzin: średnio 320 (1 osoba świadcząca usługi opiekuńcze x średnio 160 godzin zegarowych/miesięcznie)
planowany łączny wymiar godzin w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1920 godzin.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: usługi opiekuńcze świadczone w miejscu zamieszkania Uczestników Projektu – teren Gminy Padew Narodowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85312200-1 - Dostarczanie zakupów do domu
4.5.5.) Wartość części: 49075,20 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI„Senior Puls – zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa – usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania” – opiekun 2
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępu do usług społecznych w Gminie Padew Narodowa poprzez usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania.
Założenia organizacyjne:
miesięczny wymiar godzin: średnio 320 (1 osoby świadcząc1 usługi opiekuńcze x średnio 160 godzin zegarowych/miesięcznie)
planowany łączny wymiar godzin w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1920 godzin.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: usługi opiekuńcze świadczone w miejscu zamieszkania Uczestników Projektu – teren Gminy Padew Narodowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
85312200-1 - Dostarczanie zakupów do domu
4.5.5.) Wartość części: 49075,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57024,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86976,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57024,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57024,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14688,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.