Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00132141/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
- 2021/BZP 00146101/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-11
- 2021/BZP 00148498/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-13
- 2022/BZP 00227770/01 - Wynik z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Wymiana nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego „Orlik” przy ul. Częstochowskiej w Ozimku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA OZIMEK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzierżona 4B
1.4.2.) Miejscowość: Ozimek
1.4.3.) Kod pocztowy: 46-040
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugim.ozimek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150862
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00132141/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego „Orlik” przy ul. Częstochowskiej w Ozimku.
2) Zamówienie obejmuje:
f) Demontaż istniejącej nawierzchni poliuretanowej.
g) Wywóz i utylizacja poliuretanu.
h) Czyszczenie podbudowy.
i) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej – typu 2s z odtworzeniem linii boisk.
j) Uporządkowania terenu budowy oraz terenów przyległych
2) Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
Nawierzchnia składa się z 2 warstw. Dolna warstwa to mieszanka granulatu gumowego o granulacji 1-4 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym. Układana jest mechanicznie, bez spoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Grubość warstwy ok. 8 mm.
Górna warstwa składa się z granulatu EPDM o granulacji 1-3 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym. Układana jest mechanicznie, bez spoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych.
Grubość warstwy ok. 8 mm..
Nawierzchnia typu 2s, o parametrach nie gorszych niż:
Grubość całkowita min. 16mm
Wytrzymałość na rozciąganie >= 0,8 Mpa
Wydłużenie przy zerwaniu >= 119 %
Wytrzymałość na rozdzieranie >= 122N
Nasiąkliwość wodą =< 4%
Zmiana wymiarów w temp. 60st.C = 93
- nawierzchnia mokra >= 57
Odporność na starzenie, stopnie skali szarej 5
Odbicie piłki 95-100
3) Wymagane dokumenty dla nawierzchni poliuretanowej poświadczające powyższe właściwości techniczne i jakościowe:
a) Kompletny raport z badań wykonanych przez niezależne, akredytowane przez IAAF laboratorium badające nawierzchnie sportowe.
b) Aktualne badania na zgodność z normą PN EN 14877:2014-02 potwierdzające wymagane parametry nawierzchni.
c) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych.
d) Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji w oryginale.
e) Atest PZH dla nawierzchni lub dokument równoważny.
f) Kompletny raport z badań na zgodność z ochroną środowiska-norma DIN 18035-6/2014-12 dotyczące zawartości metali ciężkich.
g) Raport z badań na zawartość WWA
2. Wszelkie wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, cech materiałów, wymagań szczególnych jak i specyfikacji technicznych zostały szczegółowo określone na podstawie Polskich Norm w załączonym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiar robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik do SWZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.
5. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę.
6. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry techniczno-eksploatacyjno-montażowe nie gorsze jak uzyskane poprzez realizację według wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego.
7. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SWZ.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Po zmianie:
1. 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego „Orlik” przy ul. Częstochowskiej w Ozimku.
2) Zamówienie obejmuje:
f) Demontaż istniejącej nawierzchni poliuretanowej.
g) Wywóz i utylizacja poliuretanu.
h) Czyszczenie podbudowy.
i) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej – typu 2s z odtworzeniem linii boisk.
j) Uporządkowania terenu budowy oraz terenów przyległych
2) Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
Nawierzchnia składa się z 2 warstw. Dolna warstwa to mieszanka granulatu gumowego o granulacji 1-4 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym. Układana jest mechanicznie, bez spoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Grubość warstwy ok. 8 mm.
Górna warstwa składa się z granulatu EPDM o granulacji 1-3 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym. Układana jest mechanicznie, bez spoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych.
Grubość warstwy ok. 8 mm. Zgodnie z normą PN EN 14877:2014-02
3) Wymagane dokumenty dla nawierzchni poliuretanowej poświadczające powyższe właściwości techniczne i jakościowe:
a) Kompletny raport z badań wykonanych przez niezależne, akredytowane przez IAAF laboratorium badające nawierzchnie sportowe.
b) Aktualne badania na zgodność z normą PN EN 14877:2014-02 potwierdzające wymagane parametry nawierzchni.
c) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych.
d) Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji w oryginale.
e) Atest PZH dla nawierzchni lub dokument równoważny.
f) Kompletny raport z badań na zgodność z ochroną środowiska-norma DIN 18035-6/2014-12 dotyczące zawartości metali ciężkich.
g) Raport z badań na zawartość WWA
2. Wszelkie wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, cech materiałów, wymagań szczególnych jak i specyfikacji technicznych zostały szczegółowo określone na podstawie Polskich Norm w załączonym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiar robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik do SWZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.
5. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę.
6. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry techniczno-eksploatacyjno-montażowe nie gorsze jak uzyskane poprzez realizację według wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego.
7. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SWZ.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Lipnie"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj
- "Rozbudowa infrastruktury sportowej położonej na terenie Gminy Płoskinia"
- MODERNIZACJA BOISKA ORLIK 2012 W MIEJSCOWOŚCI WIERZBNA
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.