Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109826/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sufitu podwieszanego w Sali 202 w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY IM. PROFESORA JANA ROSNERA WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021409520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-622
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@os.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_ospip1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna Państwowej Inspekcji Pracy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Szkolenie i doskonalenie kadr Państwowej Inspekcji Pracy oraz upowszechnianie wiedzy i informacji, a także doradztwo w zakresie ochrony pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sufitu podwieszanego w Sali 202 w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d862deab-dfcd-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016268/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont sufitu podwieszanego w sali 202 w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109826/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OS-AAD.213.68.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 130219,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45719,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem wykonanie robót budowlanych dla zadania Remont sufitu podwieszanego w Sali nr 202 w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu.
1.2 W ramach wykonania przedmiotu umowy wykonawca w szczególności:
1) Wykona roboty budowlane polegające na:
Montażu konstrukcji nośnej rusztu z wieszaków i profili mocowanych do stropu betonowego;
Wypełnieniu pól rusztu płytami dekoracyjnymi o wymiarach 1200x1200 mm;
Montażu anemostatów kołowych do instalacji wentylacyjnej;
Przygotowaniu podłoża pod oprawy oświetleniowe,
Montażu opraw oświetleniowych w przygotowanych miejscach,
zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w ust. 2 niniejszego §;
2) Zawrze umowę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy na warunkach określonych w § 8 Umowy;
3) Udzieli gwarancji na roboty budowlane na warunkach określonych w § 6 Umowy.
2. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia zawiera projekt umowy (Załącznik nr 2), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 7), Przedmiar robót (Załącznik nr 8), Wymagane parametry sufitu podwieszanego (Załącznik nr 9), stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110348,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Edward Bardadyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006015557
7.3.3) Ulica: Leśna 23
7.3.4) Miejscowość: Lubnów
7.3.5) Kod pocztowy: 55-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Termomodernizacja SP im. Skarbów Dolnego Śląska w Malczycach oraz utworzenie świetlicy wiejskiej w Rachowie
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z remontem i przebudową Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych na osiedlu Bloki w Ciechanowie - ul.Okrzei 5 i ul. Okrzei 12"
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.