Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00130657/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa łóżek wielofunkcyjnych oraz szafek przyłóżkowych dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Dom Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Helclów 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 634 42 55
1.5.8.) Numer faksu: 12 633 08 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpshelclow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=1381651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa łóżek wielofunkcyjnych oraz szafek przyłóżkowych dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b0e48fd-ef81-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000758/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa łóżek wielofunkcyjnych oraz szafek przyłóżkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130657/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.271.1.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 30 sztuk łóżek wielofunkcyjnych o napędzie elektrycznym sterowanych elektronicznie, przeznaczonych do opieki długoterminowej, wraz z 30 sztukami materaców przeciwodleżynowych o wymiarach dostosowanych do oferowanego łóżka oraz 14 sztuk szafek przyłóżkowych bez blatu bocznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków i/, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia – w języku polskim.
3) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: nie mniej niż 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez wad.
4) Uwaga: Wykonawca zapewni możliwość zakupu części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat.
5) Zamawiający wymaga, aby na terenie Polski działał autoryzowany serwis producenta dostarczonego sprzętu.
3. Dostarczony sprzęt ma:
1) posiadać certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE oraz wymagane prawem, atesty, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi (wszystkie dokumenty w języku polskim),
2) spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry,
3) być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, kompletny, po złożeniu gotowy do eksploatacji,
4) odpowiadać wszystkim wymaganiom technicznym zawartych w Ofercie Wykonawcy,
5) być dopuszczony do obrotu i użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
4. Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony i zmontowany w siedzibie Zamawiającego przedmiot zamówienia stanowić będzie kompatybilną całość i po zamontowaniu będzie gotowy do użytku bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów oraz wykonywania dodatkowych prac przez Zamawiającego. Dostarczony i zamontowany sprzęt zostanie przez Wykonawcę podłączony do źródła zasilania (dotyczy łóżek).
5. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych użyte w dokumentacji prowadzonego postępowania są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy;
2) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia, rozładunku, wniesienia, zmontowania i uruchomienia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminach wskazanych w Rozdziale VII ust. 1 i ust. 2 SWZ, w terminie uprzednio uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Uzgodnień w zakresie dokładnego terminu dostawy, dokona upoważniony pracownik Zamawiającego;
3) asortymentowa i jakościowa weryfikacja dostarczonego przedmiotu zamówienia (tj. pod względem materiałów, wzorów i kolorystyki elementów przedmiotu zamówienia) dokonywana będzie przez przedstawicieli Zamawiającego każdorazowo po dostawie elementów przedmiotu zamówienia, przed ich montażem w siedzibie Zamawiającego i potwierdzona stosownym protokołem. W razie stwierdzenia wad lub niezgodności dostarczonych towarów z SWZ i/lub Ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad lub niezgodności w terminie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w pkt. 2);
4) dostarczenie przedmiotu zamówienia zostanie stwierdzone protokołem odbioru;
5) dostarczony sprzęt ma posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i ma być wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do siedziby Zamawiającego;
6) miejscem dostawy, wniesienia i montażu przez pracowników Wykonawcy przedmiotu zamówienia są pokoje mieszczące na III piętrze – część środkowa budynku głównego DPS; transport przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z użyciem windy (wymiary windy – prawa strona wewnętrzna: szerokość 80 cm; wysokość 200 cm; długość 220 cm);
7) każdorazowa dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w godzinach
od 7:30 do 15:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku;
8) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi łóżek będących przedmiotem zamówienia.
6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono w SWZ oraz w Załącznikach do SWZ, w tym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do SWZ) oraz we Wzorze Umowy (Załącznik Nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149815,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149815,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149815,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REHA-BED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272490369
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 1
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-253
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149815,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-20INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
- Roboty budowlane polegające na budowie skweru w ramach zdania BO edycji X pn.: Zielony skwer przy ul. Galicyjskiej i Centralnej, pielęgnacją nasadzonej zieleni w latach 2025-2026, dla ZZM w Krakowie.
- (DFP.271.84.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.