eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa 2 budynków biurowych wraz z połączeniem funkcjonalno-przestrzennym, wraz z niezbędnymi budowlami i urządz. budowlanymi, niezbędną infr. techniczną i zagosp. terenu.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa 2 budynków biurowych wraz z połączeniem funkcjonalno-przestrzennym, wraz z niezbędnymi budowlami i urządz. budowlanymi, niezbędną infr. techniczną i zagosp. terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050511813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. F. Żwirki i S. Wigury 61, 17-100 Bielsk Podlaski

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielsk@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bielsk.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bielsk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa 2 budynków biurowych wraz z połączeniem funkcjonalno-przestrzennym, wraz z niezbędnymi budowlami i urządz. budowlanymi, niezbędną infr. techniczną i zagosp. terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1013ce0d-de2d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00058479/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa i modernizacja budynku biurowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa, nadbudowa 2 budynków administracyjno-biurowych Nadleśnictwa Bielsk wraz z połączeniem funkcjonalno-przestrzennym tych budynków, wraz z niezbędnymi budowlami i urządzeniami budowlanymi, niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Studziwodzkiej 39 w Bielsku Podlaskim, na działce nr 931. Budynek Nadleśnictwa Bielsk usytuowany jest na działce nr 931, sklasyfikowanej jako Ls, obręb Bielsk Podlaski, położonej na terenie PGL LP Nadleśnictwo Bielsk przy ul. Studziwodzkiej 39 w Bielsku Podlaskim.
Część istniejąca:
Budynek administracyjny. Istniejący budynek administracyjny Nadleśnictwa Bielsk jest budynkiem wolnostojącym, dwukondygnacyjnym mieszczącym na drugiej kondygnacji poddasze użytkowe, całkowicie podpiwniczonym. Budynek wykonany został w technologii tradycyjnej, o ścianach murowanych z cegły pełnej, a ściany zewnętrzne zostały ocieplone styropianem gr. 10 cm. Układ nośny konstrukcyjny - mieszany. Stropy międzykondygnacyjne - gęstożebrowe DMS. Dach - wielospadowy, o konstrukcji drewnianej. Konstrukcja więźby dachowej - krokwiowo-płatwiowa. Pokrycie - blachą dachówkową. Fundamenty w postaci monolitycznych, betonowych ław fundamentowych. Biegi i spoczniki klatki schodowej żelbetowe, wylewane. Kominy oraz przewody wentylacyjne murowane z cegły ceramicznej pełnej, ponad połacią dachową murowane z cegły klinkierowej. Budynek wyposażony został w instalację wodociągową, kanalizację sanitarną, elektryczną, teletechniczną i instalację kanalizacji deszczowej oraz posiada własną kotłownię. Budynek obecnie użytkowany jest zgodnie z przeznaczeniem, jako budynek administracyjny na potrzeby Nadleśnictwa Bielsk.
Budynek Izby Edukacyjnej. Istniejący budynek Izby Edukacji Przyrodniczo-Leśnej, wydzielony funkcjonalnie jako część obiektu z istniejącego budynku produkcyjnego – pierwotnie stolarni, jest obiektem parterowym, nie podpiwniczonym. Budynek wykonany został w technologii tradycyjnej, o ścianach murowanych z gazobetonu. Przekryty jest stropodachem wentylowanym, jednospadowym z pokryciem z papy termozgrzewalnej. Kilkanaście lat temu, budynek został przystosowany na potrzeby obecnej funkcji poprzez przebudowę i zmianę sposobu użytkowania byłego budynku stolarni. Układ nośny budynku, podłużny, stanowią ściany podłużne zewnętrzne murowane z cegły ceramicznej oraz z betonu komórkowego. Stropy nad parterem wykonano: od strony wejścia do budynku z płyt kanałowych, w środkowej części jako strop gęstożebrowy T27 oraz w końcowej części - o lekkiej konstrukcji z belek stalowych. Budynek przekryto stropodachem wentylowanym o spadku 13,2% i 8,5 %. Pokrycie dachu stanowi papa termozgrzewalna na podłożu betonowym z prefabrykowanych płyt korytkowych oraz na podłożu deskowym dachu drewnianego krokwiowego. Ławy i ściany fundamentowe - betonowe wylewane. Kominy wentylacyjne murowane są z cegły pełnej. Budynek wyposażony został w instalację wodociągową, kanalizację sanitarną, elektryczną, teletechniczną i instalację kanalizacji deszczowej. Ciepła woda użytkowa oraz ogrzewanie obiektu - z własnej bezobsługowej kotłowni olejowej usytuowanej w części budynku, nie objętej niniejszą procedurą. Budynek obecnie użytkowany jest zgodnie ze swoim przeznaczeniem i pełni funkcję Izby Edukacji Przyrodniczo–Leśnej.
Część projektowana:
Projektowany budynek o charakterze biurowo-administracyjnym będzie pełnił funkcję głównej siedziby Nadleśnictwa Bielsk. Obiekt powstał w wyniku rozbudowy o łącznik oraz poprzez jednoczesne połączenie funkcjonalne dwóch istniejących budynków: administracyjnego i budynku izby edukacyjnej, a także przebudowy i nadbudowy tych budynków. Budynek jest obiektem wolnostojącym, piętrowym, częściowo podpiwniczonym. Budynek zaliczany jest do kategorii budynków użyteczności publicznej o funkcji biurowo-administracyjnej. Obiekt przystosowany został do nowych potrzeb funkcjonalnych Inwestora. Projektowana rozbudowa w formie łącznika, stanowi pod względem konstrukcyjnym samodzielny obiekt, który jest budynkiem piętrowym, niepodpiwniczonym, przekrytym dachem wysokim z połacią dachową dwuspadową. Główne wejście do łącznika zaprojektowano od strony istniejącego parkingu. W poziomie parteru łącznika zaprojektowane zostały zasadniczo pokoje biurowe, gabinety nadleśniczego i zastępcy nadleśniczego, mała salka konferencyjna oraz, przy wejściu głównym, recepcja z poczekalnią dla interesantów. Na styku z budynkami istniejącymi zlokalizowane zostały dwie projektowane klatki schodowe ewakuacyjne. W obrębie klatki schodowej nr 1, w sąsiedztwie recepcji, przewidziano miejsce do przechowywania schodołaza. Przy wyjściu bocznym znajdują się pomieszczenia pomocnicze: ogólnodostępny sanitariat dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie porządkowe z szafą na środki czystości. Na pierwszym piętrze budynku łącznika zaprojektowano salę konferencyjną z antresolą, mieszczącą funkcję wystawową, bezpośrednim wyjściem na taras zewnętrzny, usytuowany nad projektowanym przedsionkiem i istniejącym pomieszczeniem technicznym nadzoru. Na parterze, w istniejącym budynku izby edukacyjnej, zaplanowano pomieszczenia biurowe, magazyn broni i magazyn materiałów biurowych oraz sanitariat męski. Na piętrze tego budynku, w ramach nadbudowy, zlokalizowano pomieszczenia pomocnicze: zaplecze sali konferencyjnej, pomieszczenie gospodarcze-szatnię oraz sanitariaty: dla osób niepełnosprawnych oraz męski. Ponadto, w końcowej części budynku izby edukacyjnej zaprojektowano pomieszczenia gospodarcze oraz pomieszczenie porządkowe, jako niezależną część z oddzielnym wejściem, nie połączoną
W istniejącym budynku administracyjnym, na parterze usytuowano pokoje biurowe, pomieszczenie techniczne serwerowni, aneks kuchenny oraz sanitariat damski, przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Na piętrze tego budynku, w ramach nadbudowy, zaprojektowano pokoje biurowe, magazynek artykułów edukacyjnych oraz pokój socjalny pracowników z jadalnią i aneksem kuchennym, a także sanitariat damski przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. W sąsiedztwie wejścia bocznego projektowanego łącznika, znajduje się dobudówka mieszcząca pomieszczenie techniczne nadzoru z sanitariatem, z niezależnym wejściem z zewnątrz. Inwestycja swoim zakresem nie obejmuje wnętrza piwnicy w istniejącym budynku administracyjnym, a jedynie ogranicza się do robót zewnętrznych. Ewakuacja z pomieszczeń piwnic, jak również komunikacja ogólna, odbywać się będzie w oparciu o wejście zewnętrzne i schody zewnętrzne. Schody wewnętrzne pozostają bez zmian, nie zostały przeznaczone do przebudowy ani rozbiórki.
Ponadto przewiduje się rozbiórkę części budynku izby edukacyjnej, istniejącej wewnętrznej klatki schodowej pomiędzy parterem a piętrem, likwidację istniejącego wyjścia zewnętrznego w szczycie budynku, likwidację pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowę schodów zewnętrznych wejścia głównego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został:
1.w dokumentacji projektowej, obejmującej projekty: budowlany i wykonawczy w zakresie robót budowlanych, Projekt wykonawczy w zakresie robót sanitarnych, Projekt wykonawczy branża konstrukcyjna, Projekt wykonawczy w zakresie robót elektrycznych i telefonicznych, Projekt wykonawczy wyposażenie wnętrz, zamówienie nie obejmuje mebli przedstawionych w dokumentacji oraz zagospodarowania terenu w zakresie wymiany nawierzchni utwardzonych oraz zagosp. terenów zielonych i nie należy ich uwzględniać w ofercie. WW. dokumentacja stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2.specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIORB), stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
3.przedmiary załącznik nr 10 do SWZ.
4.oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiar robót ma charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy z uwagi na wynagrodzenie wykonawcy, które jest wynagrodzeniem ryczałtowym. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobligowany do wykonania wszystkich robót wynikających z dokumentacji projektowej.
Zakres prac do wykonania w ramach umowy obejmuje:
1.wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, poza pracami związanymi z wymianą nawierzchni utwardzonych w zagosp. terenu oraz zagospodarowaniem terenów zielonych.
2.wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
3.prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót,
4.wykonanie dokumentacji powykonawczej,
5.zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów,
6.uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy,
7.zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego,
8.gromadzenie odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji inwestycji, które należy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne,
9.gromadzenie odpadów niebezpiecznych, powstałych w trakcie realizacji inwestycji, które należy gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu na udzielenie zamówienia złożona oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Kwota jaką Nadleśnictwo przeznacza na sfinansowanie zamówienia wynosi 7.330.098,10 zł
Cena oferty z najniższą ceną 8.976.931,18 zł

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8976931,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12152670,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.