Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093933/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa stanu i jakości sieci drogowej w miejscowości Kosów Gmina Kowala”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7
1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486101760
1.5.8.) Numer faksu: 486101722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa stanu i jakości sieci drogowej w miejscowości Kosów Gmina Kowala”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d59f3333-ac43-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050386/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa stanu i jakości sieci drogowej w miejscowości Kosów gmina Kowala
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przedsięwzięcie dotyczące realizacji budowy trzech dróg wewnętrznych DW1, DW2 i DW3 w m. Kosów, gm. Kowala. Planowane drogi będą drogami wewnętrznymi, o długości LDW1=350,75m, LDW2=322,30m i LDW3=271,50m. Realizacja inwestycji przyczyni się do skomunikowania działek przeznaczonych do zabudowy z publiczna siecią drogową, podwyższając wartość funkcjonalną oraz atrakcyjność terenów przyległych. Droga korzystnie wpłynie na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego i poprawi komfort życia mieszkańców.
Geometryczne i techniczne parametry budowanej drogi wewnętrznej DW1:
- długość L=350,75m,
- droga jedno jezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa,
- zasadnicza szerokość jezdni 5,0m, obramowana obustronnie krawężnikiem,
- obustronne opaski gruntowe szerokości 0,50m o pochyleniu poprzecznym 6%,
- promienie łuku poziomego 15m,
- pochylenie poprzeczne daszkowe 2,0%,
- pochylenie podłużne jezdni od 0,33% do 2,43%,
- wyokrąglenia dowiązań do istniejącej i planowanej drogi gminnej o promieniach na wlocie R=6,0m.
Geometryczne i techniczne parametry budowanej drogi wewnętrznej DW2:
- długość L=322,30m,
- droga jedno jezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa,
- zasadnicza szerokość jezdni 5,0m, obramowana obustronnie krawężnikiem,
- obustronne opaski gruntowe szerokości 0,50m o pochyleniu poprzecznym 6%,
- promienie łuku poziomego 15m,
- pochylenie poprzeczne daszkowe 2,0%,
- pochylenie podłużne jezdni od 0,67% do 2,58%,
- wyokrąglenia dowiązań do istniejącej i planowanej drogi gminnej o promieniach na wlocie R=6,0m.
Geometryczne i techniczne parametry budowanej drogi wewnętrznej DW3:
- długość L=271,50m,
- droga jedno jezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa,
- zasadnicza szerokość jezdni 5,0m, obramowana obustronnie krawężnikiem,
- obustronne opaski gruntowe szerokości 0,50m o pochyleniu poprzecznym 6%,
- promienie łuku poziomego 15m i 50m,
- promień łuku poziomego 500m,
- pochylenie poprzeczne daszkowe 2,0%,
- pochylenie podłużne jezdni od 0,83% do 3,18%,
- wyokrąglenia dowiązań do istniejącej i planowanej drogi gminnej o promieniach na wlocie R=6,0m i R=7,0m.
Dostępność do dróg będzie nieograniczona i realizować się będzie poprzez projektowane włączenia do dróg gminnych, a do posesji przyległych poprzez zjazdy w postaci lokalnych obniżeń krawężnika.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do humusu i przekazania na wskazane miejsce przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do rozpoczęcia robót objętych przedmiotem umowy do przedstawienia Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas trwania robót.
W zakres zamówienia wchodzi również:
• koordynacja oraz uzgodnienia w imieniu Zamawiającego prac budowlanych z gestorami istniejących sieci zgodnie z wydanymi przez nich warunkami i zaleceniami oraz ponoszenie ewentualnych kosztów np. kosztów odbiorów, kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, kosztów nadzorów branżowych właścicieli/zarządców sieci;
• wprowadzenie stałej organizacji ruchu według zatwierdzonego Projektu Stałej Organizacji Ruchu
-stawienie słupków stalowych;
- przymocowanie tarczy nowego znaku drogowego.
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu obejmuje znaki drogowe zawarte w projekcie;
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Radomiu o pozwoleniu na użytkowanie oraz inne dokumenty jeśli są wymagane, czas na dostarczenie ostatecznej decyzji 30 dni od protokołu odbiorowego;
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z powykonawczą dokumentacją odbiorową:
- inwentaryzację powykonawczą – 4 egzemplarze (złożona do formatu A4); jeżeli Wykonawca na dzień odbioru nie posiada inwentaryzacji powykonawczej przedkłada dokument potwierdzający złożenie inwentaryzacji powykonawczej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej (PODGiK) wraz z mapą z geodezyjną inwentaryzacją wybudowanego odcinka drogi złożoną do PODGiK, z niezwłocznym dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobu PODGiK;
-oświadczenie o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu (wzór oświadczenia u Zamawiającego);
-kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem wszelkich uzgodnień, zgłoszeń rozpoczęcia robót oraz odbiorów robót budowlanych związanych z wykonywaniem robót budowlanych;
-kosztorys powykonawczy podpisany przez Wykonawcę zadania, Kierownika Budowy oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, nr Edycja 3PGR/2021/2221/PolskiLad. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 11 DO SWZ. SKŁADAJĄ SIĘ NA NIEGO NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1) projekt budowlany
2) projekt wykonawczy;
3) przedmiar robót;
4) STWiOR
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1452308,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1996893,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1452308,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO PERFEKT JAWORSKI, KARCZ sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962275347
7.3.3) Ulica: ZOFII HOLSZAŃSKIEJ 5A
7.3.4) Miejscowość: RADOM
7.3.5) Kod pocztowy: 26-618
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1452308,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOWALA-STĘPOCINA
więcej: przetargi KOWALA-STĘPOCINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.