Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr 120277E w systemie zaprojektuj i
wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parzęczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Parzęczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-045
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@parzeczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr 120277E w systemie zaprojektuj iwybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5b8bf11-d048-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja I2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki
zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: R-g.271.1.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R-g.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1783001,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych
nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra – etap I, w systemie
zaprojektuj i wybuduj.
W ramach zamówienia należy opracować projekt budowlany oraz wykonać roboty budowlane
dla zadania pn. „Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr 120277E.”
Zamawiający posiada program funkcjonalno-użytkowy (dalej PFU), który określa wszystkie wymagania dotyczące
sporządzenia projektu budowlanego, a także wykonania robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury drogowej z
uwzględnieniem infrastruktury stanowiącej własność gestorów zewnętrznych: PFU – Przebudowa mostu na rzece Bzurze
oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr 120277E – w załączeniu do niniejszego zaproszenia.
Zamawiający zwraca uwagę, że przy realizacji przedmiotowego zadania Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz
kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr 120277E należy uzyskać m. in. decyzję ZRID.
Zamawiający posiada mapę do celów projektowych w skali 1:500 przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnokartograficznego
w dniu 20.12.2021 r. – w załączeniu.
Zakres rzeczowy formuła „ZAPROJEKTUJ” obejmuje m.in.:
Opracowanie projektu budowlanego dla w/w części wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień,
analiz, map, opracowań pomocniczych oraz niezbędnych decyzji.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego Projektu budowlanego. Po
zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany
jest uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót lub
zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.
Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (w tym
z przepisami wykonawczymi) oraz uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem ich do właściwych organów zatwierdzających
i decyzyjnych.
Dokumentacja projektowa powinna bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych
minimalizujących koszty eksploatacji z uwzględnieniem założeń programu funkcjonalno-użytkowego.
Uzgodnioną z Zamawiającym dokumentację należy przedłożyć w wersji elektronicznej Zamawiającemu w formacie zapisu
.DOC, .PDF, .DXF, .DWG.
Wykonawca, na każdym etapie opracowania dokumentacji, zobowiązany jest do konsultacji
z przedstawicielami Zamawiającego istotnych, mających wpływ na koszty elementów, jakości
i niezawodności funkcjonowania obiektów po ich zrealizowaniu, rozwiązań funkcjonalnych
i konstrukcyjnych. Po zakończeniu projektowania, a przed złożeniem kompletnej dokumentacji w celu uzyskania
niezbędnych decyzji administracyjnych, Wykonawca przedłoży taką dokumentację Zamawiającemu, celem uzyskania
pisemnego jej uzgodnienia.
W ramach zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa majątkowe oraz prawo zezwalania
na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie pola eksploatacji
wskazane w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1062
ze zm.), co upoważnia Zamawiającego do wykorzystywania przedmiotu umowy na wszelkich polach eksploatacji
niezbędnych z uwagi na jego przeznaczenie. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie zmian w dokumentacji.
Przeniesienie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją projektu wchodzi
w zakres zamówienia.
Zakres rzeczowy formuła „WYBUDUJ” obejmuje m.in.:
- wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i demontażowych oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z
powstałym i zatwierdzonym projektem budowalnym, warunkami
określonymi w pozwoleniu na budowę (jeżeli takie jest wymagane) oraz innych decyzjach
administracyjnych, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i praktyki budowlanej, oraz zaleceń Zamawiającego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- sporządzenie i złożenie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót „Harmonogramu Realizacji Robót wraz z
kosztorysem”, i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
wprowadzenia zmian w przedłożonym Harmonogramie Realizacji Robót. Złożenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia
formy wynagrodzenia, jaką jest ryczałt;
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów i zawiadomień
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
Przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złoży
wypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy, stanowiący załącznik do tej umowy
(na etapie składania ofert dokument nie jest składany), z podziałem na dokumentację projektową i roboty budowlane.
Wykonawcy są zobowiązani do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony środowiska w trakcie wszystkich
prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach
powierzchniowych oraz w krajobrazie.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane oraz
innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz
poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca
na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną
w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia z materiałów nowych, nieużywanych, których jakość
winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych
do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom określonym w projekcie
budowlanym. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność
za dostarczone przez siebie materiały, użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca
ma obowiązek na każde żądanie Zamawiającego przedstawić świadectwo jakości materiału, certyfikat na znak
bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą.
Okres gwarancji, która udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 36 miesięcy.
Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3468455,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3468455,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3468455,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Inżynierii Budowlanej ADOR S.C. Mariusz Adamski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Inżynierii Budowlanej ADOR S.C. Teresa Adamska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272792013
7.3.3) Ulica: ul. Maratońska 96C
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-007
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
usługi projektowe
roboty drogowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3468455,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.