Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00151220/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00151342/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-17
- 2021/BZP 00235275/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych oraz modułowego archiwum szufladkowego do przechowywania preparatów, wózków hakowych dwustronnych, regałów z ... w podziale na 7 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000676708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Terebelska 57-65
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.trybunko@szpitalbp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych oraz modułowego archiwum szufladkowego do przechowywania preparatów, wózków hakowych dwustronnych, regałów z ... w podziale na 7 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-243fff69-ff37-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003285/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.56 Archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych, wózek hakowy, regały, szafy medyczne, waga platformowa, profesjonalna myjka wysokociśnieniowa, szafa chłodnicza, pojemniki na odpady
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbp.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o
udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą
elektroniczną przyużyciu Platformy Zakupowej eb2b, https://szpitalbp.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w rozdz. VII SWZ.
2. Wykonawca
rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki
korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej www.platforma.eb2b.com.pl oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy
Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty
przesyłanych danych, tj.plików o wielkości do 50 MB w formatach:.pdf, .doc, .docx, .odt.4. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie dokumenty, oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia, wezwania oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy w zakładce
„Pytania / Informacje”. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje
się ich datę wczytania do Systemu.5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za
pomocą poczty elektronicznej, email: zam.publ@szpitalbp.pl, sylwia.rozwadowska@szpitalbp.pl.6.
Ofertę oraz oświadczenie,o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/a
danychosobowychjest:Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej z siedzibą 21-500
BiałaPodlaska ul.Terebelska 57-65, e-mail: sekretariat@szpitalbp.pl 2. W sprawach związanych z
Pani/adanymi proszękontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: iod@szpitalbp.pl
3.Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanymzpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Sprawa ZP.3520/43/21. 4.
OdbiorcamiPani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. –Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana
daneosobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez
Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W
odniesieniudo Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany,stosowanie do art. 22RODO; 8. Posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu dodanych osobowychPani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowaniaPani/Pana danychosobowych;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratoraograniczenia przetwarzaniadanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18ust. 2 RODO; prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uznaPani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;9. nieprzysługujePani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danychosobowych;prawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;na podstawieart. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawnąprzetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10.
Ponadto Zamawiającyzgodnie z art. 8aust. 5 ustawy Pzp informuje, że:10.1 W przypadku gdy
wykonanie obowiązków, októrych mowa w art.15 ust. 1–3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskie-go i
Rady (UE) 2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danychosobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie oochronie danych), wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku,zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mającychna celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzieleniezamówienia publicznego.10.2Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia2016/679, nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania oudzielenie zamówieniapublicznego lub konkursu. 10.3 W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, októrych mowa w art. 15ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie
dużegowysiłku, zamawiający możeżądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacjimających w szczególności nacelu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania oudzielenie zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:1) skorzystanie przez
osobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa
w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianąpostanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z
ustawą.2)zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie
ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.3520/43/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych oraz modułowe archiwum szufladkowe do przechowywania preparatów - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
4.2.6.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wózek hakowy dwustronny wyposażony w 6 koszy - 5 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Regały z kwasówki oraz szafy medyczne - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Waga platformowa czteroczujnikowa nierdzewna - 1 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Profesjonalna myjka wysokociśnieniowa - 1 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szafa chłodnicza - 1 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemniki na odpady - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny
4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie, o którym mowa
wart. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
wpostępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył dokumenty przedmiotowe, na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania, cechy i kryteria opisane w SWZ, a w szczególności: katalogi, foldery, opisy, karty katalogowe.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:Część 1 – 350,00 zł
Część 2 – 250,00 zł
Część 3 – 800,00 zł
Część 4 – 100,00 zł
Część 5 – 100,00 zł
Część 6 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Część 7 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniui zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z tych wykonawców, wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 3do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy-załączniki do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa www.szpitalbp.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wyklucza z postępowania:1) wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w Rozdz. V ust. 1 SWZ;
2) wykonawców, którzy nie wykazali, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 108 ust. 1 ustawy PZP;
3) wykonawców, którzy nie wykazali, że nie zachodzi wobec nich przesłanka określona w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4-10 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących kolorowych monochromatycznych oraz innych akcesoriów, materacy na łóżka szpitalne, automatycznych cyfrowych (...) w podziale na 4 części.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Biała Podlaska - 2025.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń pn. "Kurs wizażysta/stylista", "Kurs przedłużania rzęs metodą 1:1" oraz "Kurs stylizacji paznokci" w ramach projektu "Aktywna Szkoła 3"
- wywóz odpadów i nieczystości płynnych wraz z oddaniem do korzystania urządzeń do gromadzenia odpadów z budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali terapii integracji sensorycznej (SI) oraz innego wyposażenia do nowego obiektu CMN znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- "Dostawa i montaż mebli" w ramach zadania pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej"
- Odbiór i transport odpadów: z koszy ulicznych położonych na terenie Gminy Kunice; zgromadzonych wokół jeziora Kunickiego i wzdłuż brzegu zbiornika wodnego w Spalonej....w latach 2025 - 2026.
- TA.261.9.2024. Sukcesywne usługi odbioru, transportu, unieszkodliwienia odpadów o kodach: (...) urządzeń do gromadzenia odpadów poszczególnych frakcji.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją placu zabaw przy ul. Gibalskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.