Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru oraz montaż systemu oświetlenia awaryjnego w budynku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy ul. Grunwaldzka 50, 85-256 Bydgoszcz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru oraz montaż systemu oświetlenia awaryjnego w budynku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy ul. Grunwaldzka 50, 85-256 Bydgoszcz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abde93b-89cb-43a2-af64-0c36e976102f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111248/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja systemu sygnalizacji pożarowej oraz montaż systemu oświetlenia awaryjnego w budynku KPUS przy ul. Grunwaldzkiej 50 w Bydgoszczy”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział III SWZ - Informacje o
środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIV. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
montaż systemu oświetlenia awaryjnego w budynku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy przy ul. Grunwaldzkiej 50
4.2.5.) Wartość części: 119100,86 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
L.p. Kryterium Waga
1. Cena ( C) 60%
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ( od dnia zawarcia umowy) (T) 20%
3. Okres udzielonej gwarancji (G) 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy przy ul. Grunwaldzkiej 50
4.2.5.) Wartość części: 181514,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
L.p. Kryterium Waga
1. Cena ( C) 60%
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ( od dnia zawarcia umowy) (T) 20%
3. Okres udzielonej gwarancji (G) 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na:
Część nr 1: instalacji systemu oświetlenia awaryjnego o wartości co najmniej 100 tyś. zł. każda z robót
Część nr 2: wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru o wartości co najmniej 200 tyś. zł każda z robót.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na:
Część nr 1: instalacji systemu oświetlenia awaryjnego o wartości co najmniej 100 tyś. zł. każda z robót
Część nr 2: wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru o wartości co najmniej 200 tyś. zł każda z robót.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia, Wykonawca będzie obowiązany do złożenia:
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Pzp,
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2. Jeżeli wykonawca przewiduje rozwiązania równoważne z referencjami technicznymi (np. normami), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp, składając jednocześnie opis proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do norm określonych w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ – Opis proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do norm określonych w dokumentacji technicznej.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony w Rozdziale XVII ust. 2 może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy – do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-04 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne układów i filtrów oddechowych na okres 24 miesięcy
- Wymiana agregatu wody lodowej oraz instalacji chłodniczej dla potrzeb chłodzenia aparatury medycznej w Zakładzie Radioterapii
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru oraz montaż systemu oświetlenia awaryjnego w budynku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy ul. Grunwaldzka 50, 85-256 Bydgoszcz
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, mięsa wieprzowego i wołowego oraz wędlin i podrobów wieprzowych.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z TZA (trening zastępowania agresji ) w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- REMONT MOSTU NAD KANAŁEM NOTECKIM W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1536C ŁOCHOWO - LIPNIKI NUMER JNI 01028823
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przęsocinie - etap III
- Budowa żłobka w Krzeszowicach w ramach programu MALUCH +
- Modernizacja budynku przy ul. Głuchołaskiej 8 w Nysie - wykonanie instalacji elektrycznych
- Budowa budynku Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wołominie w ramach zadania: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa nowej siedziby dla Wydziału Komunikacji (...)
- "Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej z systemem antenowym i monitoringiem wizyjnym, na potrzeby Nadleśnictwa w obrębie Bucharzewo na działce nr. ewid.: 327/5"
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.