Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093161/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa instalacji fotowoltaicznej do 50 kW zamontowanej na gruncie w Zakładzie Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów Nysa w Domaszkowicach 156, nr działki 266/7 obręb Domaszkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „EKOM” Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531020968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 774358605
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekom@ekom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ekom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ekom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej do 50 kW zamontowanej na gruncie w Zakładzie Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów Nysa w Domaszkowicach 156, nr działki 266/7 obręb Domaszkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a9595ef-a948-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191266,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na zakres przedmiotu zamówienia składa się:
1) opracowanie dokumentacji projektowej (projektu wykonawczego) instalacji wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń w uzgodnieniu z Zamawiającym. Projekt powinien uwzględniać możliwość rozbudowy instalacji PV na działce w przyszłości,
2) dostawa oraz montaż konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych,
3) dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych (paneli) wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r.,
4) dostawa i instalacja rozdzielnic oraz wszelkich innych niezbędnych urządzeń peryferyjnych i materiałów niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia,
5) dostawa i montaż okablowania części stałoprądowej (DC) i zmiennoprądowej (AC) do podłączenia paneli fotowoltaicznych,
6) podłączenie rozdzielnicy AC i rozdzielni RnN paneli fotowoltaicznych do wewnętrznej instalacji elektrycznej,
7) podłączenie urządzeń służących do monitoringu pracy instalacji paneli fotowoltaicznych do istniejącej sieci Zakładu Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów Nysa w Domaszkowicach,
8) dostosowanie układu regulacji energii biernej/czynnej,
9) montaż instalacji zabezpieczeń ochrony przeciwprzepięciowej, przeciwporażeniowej,
10) realizacja towarzyszących robót budowlanych w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia,
11) dostawa, wykonanie oraz uruchomienie oprogramowania niezbędnego do monitoringu instalacji,
12) uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych i zawiadomienie Państwowej Straży Pożarnej (PSP) zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt. 3 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),
13) uruchomienie, przeprowadzenie testów rozruchowych oraz prób odbiorczych instalacji,
14) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej,
15) uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu instalacji do eksploatacji,
16) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej,
17) wykonanie prac porządkowych (uprzątnięcie terenu budowy instalacji), mających na celu doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów przyległych do realizowanej inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179519,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256235,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179519,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LANTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389998528
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 30B
7.3.4) Miejscowość: Rogów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-362
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179519,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Przebudowa drogi bocznej do ul. Kukułczej w Nysie
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg
- Usługa restytucji dokumentacji zalanej wskutek powodzi
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej w ulicy Franciszkańskiej wraz z rozbudową i przebudową skrzyżowania drogi gminnej ulicy Franciszkańskiej z drogą wojewódzką ulicą Grodkowską w Nysie
- Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych
- Remont ścian/odbudowa pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie po zalaniu w ramach działania polegającego na odbudowie infrastruktury zniszczonej wskutek klęski wywołanej długotrwałymi opadami.
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.