Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090110/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W SEGMENTACH A I B
URZĘDU MIASTA GORLICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7212731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W SEGMENTACH A I BURZĘDU MIASTA GORLICE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75fd0d7c-a91c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010458/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie robót budowlanych w segmentach A i B Urzędu Miasta Gorlice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4) Zamówienie realizowane jest w ramach programu grantowego Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Dostępny samorząd – granty” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia: Dostosowanie Ratusza do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach zadania: Zapewnienie dostępności budynków UM w Gorlicach do potrzeb osób niepełnosprawnych.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy w zakresie dostosowania budynku Ratusza w Gorlicach do potrzeb osób niepełnosprawnych polegającej na:
a) niezbędnych wyburzeniach i przemurowaniach zapewniających prawidłowe wielkości pomieszczeń sanitarnych i otworów drzwiowych,
b) wymianie stolarki drzwiowej dostosowanej kolorem i stylem do istniejącej w budynku,
c) zastosowaniu nowych, zmywalnych okładzin ściennych i podłogowych,
d) wykonaniu prawidłowej wentylacji pomieszczeń,
e) przebudowie instalacji wody, kan.-sanitarnej i elektrycznej przywoławczej,
f) zainstalowaniu przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych armatury sanitarnej i innego wyposażenia toalet (dozowniki na mydła, pojemniki na ręczniki papierowe, pojemniki na papier toaletowy, suszarki do rąk, apteczki, uchwyty, lustra, system przyzywowy),
g) zakupie i montażu platformy schodowej umożliwiającej komunikację na wszystkie kondygnacje budynku.
2) Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje następującego zakresu:
a) zamontowania planów tyflograficznych z poddrukiem i opisem w brajlu na każdej kondygnacji budynku,
b) zainstalowania tabliczek z brajlem i wypukłym piktogramem na drzwiach toalet dla niepełnosprawnych,
c) zamontowania nakładek na poręczach – początek drogi na klatce schodowej na każdym piętrze,
d) zainstalowania taśm antypoślizgowych na pierwszym i ostatnim stopniu w ciągu biegów schodowych,
e) zainstalowania pasów i pól uwagi w ciągu komunikacyjnym na parterze oraz 2 piętrze.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
UWAGA: Z poniższej dokumentacji nie należy wykonywać w niniejszym przedmiocie zamówienia zakresu określonego w pkt. 2 (zakres określony w pkt. 2 zostaje wyłączony z opisu przedmiotu zamówienia i nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia)
a) Decyzja Nr 201/2022 z dnia 20.04.2022 - pozwolenie na budowę – załącznik nr 1 do SWZ,
b) Projekt architektoniczno – budowlany – załącznik nr 2 do SWZ,
c) Projekt techniczny – załącznik nr 3 do SWZ,
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ,
e) Rzut parteru – zmiana drzwi przeznaczonych do wymiany – załącznik nr 5 do SWZ,
4) Zamówienie realizowane jest w ramach programu grantowego Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Dostępny samorząd – granty” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 251598,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia: Remont pomieszczeń segmentów A i B Urzędu Miasta w Gorlicach.1) Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń II piętra segmentu B, I piętra segmentu A, serwerowni w segmencie A oraz wejścia do archiwum w segmencie B Urzędu Miasta w Gorlicach, polegający na:
a) robotach przygotowawczych,
b) robotach demontażowych, wyburzeniowych i przemurowaniach,
c) kompleksowym wykonaniu robót budowlano – montażowych, instalacyjnych (podtynkowych) oraz wykończeniowych,
d) montażu wewnętrznej stolarki drzwiowej dostosowanej kolorem i stylem do istniejącej w budynkach,
e) wykonaniu prawidłowej wentylacji pomieszczeń.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
a) Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 6 do SWZ wraz z załącznikami do niego: 1) Projekt aranżacji części pomieszczeń pierwszego piętra Ratusza przy ul. Rynek 2 w Gorlicach; 2) Aranżacja sufitów dla pomieszczenia 1 (hol) i 2 (korytarz); 3) Rzut 1-go piętra – stan istniejący; 4) Rzut osprzętu elektrycznego i teletechniki; 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych; 6) Rzut 2 piętra segment A – zakres robót w serwerowni; 7) Rzut parteru segment B – zakres robót w pomieszczeniach wejścia do archiwum; 8) Rzut II piętra segmentu B – inwentaryzacja; 9) Rzut II piętra segmentu B – wyburzenia; 10) Rzut II piętra segmentu B – stan projektowany; 11) Rzut II piętra segmentu B – instalacja elektryczna i komputerowa; 12) Rzut II piętra segmentu B – instalacja oświetleniowa; 13) Postanowienie z 04.11.2011 r. Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP; 14) Szkic rzutu kominów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 650633,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479034,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479034,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479034,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „WIMAL” Usługi Remontowo – Budowlane Krzysztof Więcek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381095508
7.3.3) Ulica: Kościuszki 24/19
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie robót budowlanych polegających na zakupie i montażu platformy przyschodowej w segmencie A
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WIĘCEK Firma "WIMAL" Usługi Remontowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WIĘCEK Firma "WIMAL" Usługi Remontowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479034,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 743719,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743719,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 743719,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „WIMAL” Usługi Remontowo – Budowlane Krzysztof Więcek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381095508
7.3.3) Ulica: Kościuszki 24/19
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WIĘCEK Firma "WIMAL" Usługi Remontowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WIĘCEK Firma "WIMAL" Usługi Remontowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743719,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- REALIZACJA ZADANIA: "REMONT I CZĘŚCIOWA ODBUDOWA MURU CMENTARZA PARAFIALNEGO ZAŁOŻONEGO W LATACH 1793 -1794 W GORLICACH" - ODNOWA ZABYTKÓW MIASTA GORLICE
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcją wykupu dwóch używanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Stary Szelków oraz Magnuszew Duży poprzez zastąpienie przestarzałej infrastruktury budową nowej sieci wodociągowej
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.