eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Nowoczesna edukacja w Jedynce"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Nowoczesna edukacja w Jedynce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisława Staszica w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000821553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leopolda Staffa 7

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-410

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 367-64-75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.kielce.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spnr1wkielcach.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Nowoczesna edukacja w Jedynce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e219350-c778-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia odbędą się w ramach projektu pn. „Nowoczesna edukacja w Jedynce” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Poddziałania: RPSW.08.03.02 Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych (projekty konkursowe).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074043/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 114268,29 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego, tj.
1) monitora interaktywnego 65" dotykowego LED (klasopracownie dla uczniów klas 1-3, pracownia matematyczna): 6 szt.;
2) drukarki 3D: 1 szt.;
3) filamentów do drukarki 3D: 15 szt.;
4) Drukarki kolorowej laserowej (pracownia do zajęć specjalist.): 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 49227,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych, tj.:
1) klasowego zestawu do doświadczeń matematycznych z objętością (pracownia matematyczna): 2 zestawy;
2) klasowego zestawu geoplanów z kartami pracy - siatka 11 x 11 (pracownia matematyczna): 2 zestawy;
3) geoplanu z przesuwnymi osiami współrzędnych X-Y (pracownia matematyczna): 10 szt.;
4) wież ułamkowych - ekwiwalentnych (pracownia matematyczna): 1 szt.;
5) zestawu do tworzenia siatki graniastosłupów i ostrosłupów (pracownia matematyczna): 2 zestawy;
6) zestawu dydaktycznego do rachunku prawdopodobieństwa (pracownia matematyczna): 1 zestaw;
7) wagi algebraicznej 4-szalkowa - liczby wymierne i równania (pracownia matematyczna): 1 szt;
8) prostokątnego układu współrzędnych – magnetycznego (pracownia matematyczna): 2 szt.;
9) sztalug malarskich dla dzieci (pracownia plastyczna): 10 szt.;
10) pomocy zużywalnych na zajęcia plastyczne (pracownia plastyczna): zestaw – 1 komplet
11) pianina cyfrowego (pracownia muzyczna): 1 szt.;
12) ścieżki gimnastycznej dmuchanej air track: 1 szt.;
13) kamery do mikroskopów (pracownia biologiczna): 4 szt.;
14) zestawu odczynników chemicznych dla szkoły podstawowej (pracownia chemiczna): 1 zestaw;
15) mikroskopu optycznego (pracownia biologiczna): 12 szt.;
16) zestawu preparatów stałych do mikroskopów (pracownia biologiczna): 1 zestaw;
17) zestawu szkła laboratoryjnego ze sprzętem (pracownia chemiczna): 1 zestaw;
18) stołu demonstracyjnego chemicznego z instalacją elektryczną i gazową (pracownia chemiczna): 1 szt.;
19) szkolnego modelu atomu (pracownia chemiczna): 3 szt.;
20) chemicznego statywu demonstracyjnego (pracownia chemiczna): 1 szt.;
21) zestawu do budowy modeli cząsteczek i wiązań chem. (pracownia chemiczna): 1 zestaw.;
22) dużego zestawu do chemii organicznej i nieorganicznej (pracownia chemiczna): 1 zestaw;
23) wagi laboratoryjnej (pracownia chemiczna) – 1 szt.;
24) wodoszczelnego pH-metra kieszonkowego CP-105 (pracownia chemiczna): 2 szt.;
25) zestawu próbek gleb występujących na Ziemi (pracownia geograficzna): 2 zestawy;
26) modelu wulkanu - przekrój poprzeczny (pracownia geograficzna): 1 szt.;
27) modelu obiegu wody w przyrodzie (pracownia geograficzna): 2 szt.;
28) modelu płyt tektonicznych (pracownia geograficzna): 2 szt.;
29) modelu ukształtowania powierzchni + modelu jaskini (pracownia geograficzna): 1 szt.;
30) teleskopu (pracownia geograficzna): 1 szt.;
31) magnetyzmu kuli ziemskiej (zestaw doświadczalny) - pracownia geograficzna: 1 szt.;
32) tellurium z napędem ręcznym (pracownia geograficzna): 1 szt.;
33) bezprzewodowej stacji pogody (pracownia geograficzna): 1 szt.;
34) energia odnawialna (zestaw uczniowski) – pracownia geograficzna: 1 zestaw;
35) walizki ekobadacza do badania wód i ph gleby (pracownia geograficzna): 1 zestaw;
36) zestawu do filtracji wody (zestaw uczniowski) – pracownia geograficzna: 1 zestaw;
37) urządzenia laserowego wielofunkcyjnego monochromatycznego (pracownia biologiczna): 1 szt.;
38) pomocy do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i terapii pedagogicznej dla uczniów ze SPE - (pracownia do zajęć specjalist.): 1 zestaw;
39) pomocy logopedycznych (pracownia do zajęć specjalist.): 1 szt.;
40) logopedycznych materiałów diagnostycznych – lateralizacja (pracownia do zajęć specjalist.): 1 zestaw;
41) przenośnej lupy elektronicznej z ekranem dotykowym o przekątnej 4,3 cala dla uczniów słabowidzących (pracownia zajęć specjalist.): 1 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 48138,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa edukacyjnych programów multimedialnych, tj:
1) Programu multimedialnego - Matematyka lub równoważny (pracownia matematyczna): 1 szt.;
2) Multimedialnego programu do powtórki i poszerzania wiedzy z geografii (pracownia geograficzna): 1 szt.;
3) Multimedialnego Atlasu Geograficznego Świata (pracownia geograficzna): 1 szt.;
4) Multimedialnego Atlasu Przyrody : Świat i kontynenty (pracownia geograficzna): 1 szt.;
5) Program do diagnozy i terapii Logopedycznej lub równoważny: 1 szt.
6) Specjalnych potrzeb edukacyjnych – dysleksja, dysgrafia: 1 szt..

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 6495,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli do klas lekcyjnych, tj.
1) zestawu mebli do pracowni matematycznej: 1 zestaw;
2) szafy bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne (pracownia chemiczna): 1 szt.;
3) szafy na szkło laboratoryjne z szufladami/ szafa chemiczna (pracownia chemiczna): 1 szt.;
4) zestawu mebli do pracowni biologicznej: 1 zestaw.;
5) zestawu mebli do pracowni chemicznej: 1 zestaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 10406,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45674,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78596,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50647,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfektus Plus sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572845463

7.3.3) Ulica: Malików 150D

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-639

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50647,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38817,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59094,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38817,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-291-37-56

7.3.3) Ulica: Suchowola 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38817,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6202,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9538,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6202,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6202,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12287,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12287,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZOŚ Centrum Zaopatrzenia Oświaty, Biur i Instytucji Danuta Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590926759

7.3.3) Ulica: Targowa 18/106

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-520

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12287,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.