eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarniaBudowa sieci wodociągowej Czarnia Dunaj-Czarnia Budy



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej Czarnia Dunaj-Czarnia Budy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 41

1.5.2.) Miejscowość: Czarnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297727017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnia.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c126402-cbaf-44f8-bf7a-d63a254a75cc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej Czarnia Dunaj-Czarnia Budy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c126402-cbaf-44f8-bf7a-d63a254a75cc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00052825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FUK.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania:
„Budowa sieci wodociągowej Czarnia Dunaj – Czarnia Budy”
Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania:
¬ Zadanie 1 obejmuję budowę wodociągu od Tr1 do Tr20, oraz Tr21 do Tr27 i Tr28,
¬ Zadanie 2 obejmujące budowę wodociągu od Tr-20 do Tr21 oraz od Tr28 do SP-6.
Miejsce realizacji zamówienia: województwo: mazowieckie; powiat: ostrołęcki; gmina: Czarnia; miejscowość: Czarnia, obręb 0005, Surowe obręb: 0009. Dokładną lokalizację określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ.
ZADANIE NR 1
Zadanie nr 1 obejmuje budowę sieci wodociągowej Ø160mm, Ø110mm wyposażonej w hydranty zewnętrzne oraz przyłącza do budynków lub studni wodomierzowych zlokalizowanych na działkach prywatnych. Projektowaną sieć należy wpiąć w istniejącą sieć wodociągową na działkach nr ew. 1814/2, 1694, 1702/2 obręb 0009 Surowe oraz dz. nr ew. 211, 226/502 obręb Czarnia.
ZADANIE NR 2
Zakres zadania 2 obejmuje następujące nr ew. działki:
obręb 0005 Czarnia, nr działek: 239, 246, 248 obręb 0009 Surowe, nr działek: 1786, 1787/1, 1788, 1789/1, 1790/3, 1791, 1793/1, 1793/2, 1795
2. Projektowana inwestycja znajduje się częściowo na obszarze zewidencjonowanych stanowisk archeologicznych o numerze AZP 33-68/5, AZP 33-68/6, AZP 33-68/11 chronionych na mocy ustawy z dnia 23 lipa 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r. poz.1292).
3. Zamawiający informuje, że dla Zadania nr 2 prowadzone jest postępowanie mające na celu uzyskanie wymaganego pozwolenia wodnoprawnego oraz zawarcia umowy na dysponowanie gruntem pokrytym wodami. Rozpoczęcie realizacji Zadania nr 2 możliwe będzie po uzyskaniu przez Zamawiającego niezbędnej dokumentacji.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obecności osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do nadzorowania badań archeologicznych w trakcie realizacji prac budowlanych.
5. Osoba nadzorująca badania archeologiczne musi posiadać uprawnienia wynikające z przepisów prawa, w tym ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, oraz doświadczenie w prowadzeniu tego typu działań. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby pełniącej nadzór przed rozpoczęciem realizacji prac.
6. Koszty związane z zatrudnieniem osoby nadzorującej badania archeologiczne powinny zostać uwzględnione w ofercie Wykonawcy.
7. Zakres prac obejmuje sporządzenie m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz innej dokumentacji wymienionej we wzorze umowy, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ.
8. Jakość wody na cele bytowo-gospodarcze powinna odpowiadać warunkom określonym
w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. 2017, poz. 2294).
9. Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określa załącznik nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e, 8f i 8g tj. dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót STWiOR, przedmiar, opinia geotechniczna, opinia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, wytyczne Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1260000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4209650,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1260000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESTETYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526854597

7.3.3) Ulica: ul. Ostrowska 13B

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie przewiertów sterowanych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1260000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.